XXL Nutrition

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010 Maastricht

in een wedstrijdvoorbereiding word meer moeite in de sport gestoken :loopband:

Heb je nog foto's Dolleyes? Nog 13 dagen..., aftellen of niet?

nog niet helemaal ready maar daar zijn de laatste dagen dan voor, en dan nog eff het vocht weghalen de laatste 2dagen.

CIMG0796.JPG

jay recent.jpg

100_2665.JPG

Zeer netjes hoor! Mooie symmetrie ook!

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

En doe die lelijke trainer/coach van je de groeten, ha ha

hehe zal ik doen, jeffrey is het toch?

Ja klopt:)

Echt netjes man!!! Wat is je BF op deze foto's 5%??

• Topic Starter Topic Starter
He Dolleyes,

Ik ben elke dag rond 06hr\06.30 cardio aan het doen op de sportschool.. voor dat ik ga eten.. Is echt top in de ochtend.. lekker relax.. koptelefoon op en gaan..
Goeie foto's.. je gaat goed, zal het resultaat wel zien 4 April..
doe Rene van mij de groeten, hij weet wel wie ik ben..
Hij zag me in Den Bosch bij de fotoshoot(Flex) van Robin Brantz.. we waren daar aan het trainen..

bedankt brickmen jij ziet er al top uit vooral ook de kuiten zijn super, ik zit hoger als 5% het meeste zit op mn rug volgens rene. mn onderrugstrepen.
gewicht hou ik niet bij ik denk onder de 80, maar dat komt wel in orde.

brickmen doe jij smorgens trouwens fietsen dan? want crosstrainer verbrand ik in 60min 600kcal en met de fiets maar 100kcal, of maakt dat geen zak uit, want het is fijner om smorgens met een lege maag op zo'n fiets te zitten dan dat je gaat steppen

Hoi Dolleyes,

Steppen is beter vind ik zelf, dan train je beter je hamstring en billen..
Fietsen doe ik helemaal niet.. alleen steppen en crostrainer en uitstappen op de loopband.. ook voor billen en hams..
Gaat er bij mij niet om wat lekker is om 06hr in de ochtend.. meer wat het resultaat is na mijn cardio.. cardio is zoiezo klote.. maar voor de voorbereiding mag je het niet missen..
en idd op lege maag... voordat ik na bed ga sta ik nog 15 min op de loopband.. beetje uitlopen.. nog maar een paar dagen en dan kunnen we onstage.. echt super...
neem aan dat Rene wel je cardio heeft ingepland toch? ik ben natuurlijk een maand vrij en kan doen wat ik wil.. cardio eten slapen trainen enz.. vooral rusten.. ene eten

ik ben ook vrij, ik moet van Rene minimaaal 60min per dag maar mag ook meer, maar omdat het de eerste keer is voor mij is dat nog wel een klote ervaring om op een lege maag smorgens cardio te moeten doen, waardoor ik het snel al niet meer zie zitten, ik hou het wel vol maar krijg er een enorme slechte zin van, ik irriteer me al als ik die 5 min van de gym naar huis moet lopen en ik kom op straat een half opgegeten broodje tegen, dan heb ik zoiets van, waarom eten mensen dat niet op , hehe echt om de grootste onzin, maar bedankt voor de info eff die laatste 12 dagen ertegenaan dan :D

Voortgang pics

Nog 1,5 week te gaan.. begin nu harder te worden.. gaat nog steeds goed..
Voel me nog steeds top terwijl ik plat en leeg ben... maar goed.. even laden en dan knallen maar...
Dolleyes we gaan voor deze wedstrijd.. gaat een leuke dag worden.. Khalid en Robin begeleiden mij daar en dan is het altijd gezellig... .. wel gaaf dit allemaal..

DSCF0271.jpg

DSCF0262.jpg

DSCF0273.jpg

DSCF0266.jpg

Gaat goed brickmen, hoe oud ben je?

He porterhouse,
Ben 40 jaar een oudje dus... zo zie maar dat er geen leeftijd aan vast zit, als je maar ervoor gaat..
4 maanden geleden scheurde ik of verrekte ik mijn patella bij mijn knie.. 2 maanden geen benen kunnen doen(aan de morfine enz.., dacht dat mijn wedstrijd ten eide ging, maar de fysio veelbeter.nl
die heeft het gefixt voor me.. en is alles aardig bij getrokken.. maar dan merk je wel dat je 40 bent :-)

He porterhouse,
Ben 40 jaar een oudje dus... zo zie maar dat er geen leeftijd aan vast zit, als je maar ervoor gaat..
4 maanden geleden scheurde ik of verrekte ik mijn patella bij mijn knie.. 2 maanden geen benen kunnen doen(aan de morfine enz.., dacht dat mijn wedstrijd ten eide ging, maar de fysio veelbeter.nl
die heeft het gefixt voor me.. en is alles aardig bij getrokken.. maar dan merk je wel dat je 40 bent :-)

Respect dat je nu zo hersteld bent, dit resultaat geeft je ook zeker een voldoening van je (revalidatie). Top ik hoop dat je flink te keer gaat 4 April.

Ja thanks, ben idd blij dat het wat is bijgetrokken nu.. was er wel bang voor.. maar goed gewoon doorgaan en vechten natuurlijk.. en fysio.. hahhh
ik zal idd te keer gaan daar 4 april.. en veel lol hebben.. we hebben een top hotel geboekt en gaan daar eerst chillen.. en zondag knallen..

ziet er wederom goed uit brickman, dit is een foto van mij van vandaag, ik kan als junior zijnde nog niet aan een echte bodybuilder tippen natuurlijk maarja iedereen begint ergens.

100_2654.JPG

ziet er wederom goed uit brickman, dit is een foto van mij van vandaag, ik kan als junior zijnde nog niet aan een echte bodybuilder tippen natuurlijk maarja iedereen begint ergens.

100_2654.JPG

Ook netjes, probeer je schouders iets naar achter te doen, zo zie je meer.

Terug
Naar boven