AndroidHealthClinic

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010 Maastricht

Ja de laatste keer was idd bij Harry, alleen lag ik in mijn eigen Benz te slapen:d
Ik zat al een tijdje laag in mijn carbs, was aardig depleted. Ik moest ff een powernap doen, deed me wel ff goed.
Gelukkig mocht ik daarna mijn junkmaaltijd nemen, die hebben we ook goed benut bij de chinees.
Heb je ook nog junkmaaltijden? Om te kijken hoe je lichaam er op reageert.
Altijd wel goed om te weten als je straks gaat carbloaden.
Anyway wil me natuurlijk te veel bemoeien met jouw dieet, tis maar welbedoelde advies.
En als ik jouw fysiek zo beetje bekijk vindt ik een epic soundtrack wel een muzieksoort waar je op kunt poseren.
Beetje Paul Lans achtig, check maar ff op you tube.

• Topic Starter Topic Starter
Hè Ibo, ik blaas heel snel op carbs,daarom ga ik nu erg diep. Je mag altijd advies geven. Zie het niet als bemoeien. Muziek heb ik idd zoals Paul. Zie Paul vd week.laat hem dat nummer even horen.hij werkt dicht bij mij. Paul heeft echt een top fysiek en dat wil ik ook. Kwestie van tijd. Ik ga pitten. Thanks voor je reactie en ik spreek je 4April

@kukishu, betta ( Chandri) van fit & fun doet ook mee....heb je hem nog gezien in Apeldoorn hoe staat hij erbij dan ? . Bij lars mag het shirt niet uit....dus daar zie je er niks van. :D

ben benieuwd...

Laatst bewerkt:
Ik heb Chandri afgelopen week nog in de Scheg gezien. Alleen zijn bovenlichaam, waas zeer onder de indruk moet ik zeggen. Benen heb ik niet gezien, dus weet ik niet hoe het hele plaatje eruit ziet.
MAar we gaan binnenkort nog een keer naar EFC in Apeldoorn, misschien dat Chandri foto's laat nemen, dan post ik ze wel ff.

Oke, train nu zoals je weet ook niet mee bij fit & fun, de laaste keer dat ik hem sprak was eind februari toen kon je al aan zijn gezicht en armen zien dat hij iig al goed aan het "opdrogen" was.

Wat is EFC ?

Edit: euro fitness centre ?, ik dacht dat hij ook bij BTB aan het trainen was.

Laatst bewerkt:
veel succes!

Kuiten vanochtend, 2 weken voor JBC

Hier een foto van mijn kuiten vanochtend... ze zijn al best droog aan het worden en hard.. nog 2 weken en dan mag ik ze in het echt laten zien.. ben benieuwd..:D

foto.jpg

nog een foto van vorige week

nog een foto van vorige week, hier kan je zien dat ik wat droger begon te worden, mag ook wel als ik elke dag om 06hr op de sportschool ben en cardio doe ppfff wel lekker trouwens op je nuchtere maag
Op die andere foto zie je me offseason samen met Khalid (104 kilo) en nu al onder de 90..

gabifront2.jpg

DSC00081.jpg

succes,

Je bent goed op weg.

ok thanks Porterhouse,
Laatste loodjes wegen het zwaarst, maar heb er veel lol in en het gaat top..
Ben benieuwd hoeveel masters er mee doen in Maastricht.. en welke gewichts klasse ik ga belanden ;-)

het word in ieders geval een beker voor je :D

Hoi Dolleyes,
Laten we het hopen toch? ik wil niet als podium vulling gaan staan daar :-) nee gaat goed komen, wil natuurlijk de masters en mijn gewichts klasse proberen te pakken.. op die foto ben ik nog plat en als ik straks ga laden dan krijg ik weer al mijn volume terug.. en daar wacht ik nu op.. in mijn hoofd voel ik me nu klein, omdat ik natuurlijk behoorlijk wat gewicht kwijt ben, maar als ik ga laden dan komt alles weer goed..
Als ik maar lol heb 4 April en natuurlijk een prijs kan mee nemen..

ik denk precies hetzelfde alleen ik doe mee aan junioren, komt goed!

Ja ik heb je gezien, ziet er goed uit.. vol houden en dan komt het goed.. spreek je later..

Nieuwe pics

Nieuwe fotos van vanochtend 06hr bij de Sport en Fitness centre..

kuitzij.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: MrJ
jij was weer lekker vroeg op...

vind je half 11 vroeg? voor iemand in een wedstrijdvoorbereiding

@Dolley: Ik denk dat hij de tijd op de sportschool bedoeld;)

Lage kh he? ha ha

ahzo ja idd. ik heb om 10 uur me 60min cardio gehad ben beetje moe ja, zal eens wat koffie pakken he =d

tja zes uur op een zondagmorgen vind ik wel vroeg....door de week ben ik ook al om die tijd op en bezig met mijn ontbijtje........

hahahaha maar toen ik die post plaatste had ik er mijn zondagtraininkje ook al op zitten .....pfoei wat zijn we allemaal fanatiek

Terug
Naar boven