XXL Nutrition

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een puinhoop, de NBBF bestaat nog en de nieuwe NBBF gaat door als IFBB Nederland. Ja daar worden de atleten echt beter van en maakt de duidelijkheid ook groter

De NBBF zal claimen dat zij de IFBB vertegenwoordigen in Nederland en tegelijkertijd doet de IFBB Nederland dat ook. En wie net de pech heeft voor de verkeerde bond te kiezen kan geschorst worden. Echt een aanfluiting voor de sport deze splitsing.

Mijdrecht. :)

Wat een puinhoop, de NBBF bestaat nog en de nieuwe NBBF gaat door als IFBB Nederland. Ja daar worden de atleten echt beter van en maakt de duidelijkheid ook groter

De NBBF zal claimen dat zij de IFBB vertegenwoordigen in Nederland en tegelijkertijd doet de IFBB Nederland dat ook. En wie net de pech heeft voor de verkeerde bond te kiezen kan geschorst worden. Echt een aanfluiting voor de sport deze splitsing.

Even wachten op wat de KNKF zal zeggen denk ik.

Even wachten op wat de KNKF zal zeggen denk ik.

Lijkt me ook, beetje voorbarig om dan over schorsingen te praten als er nog niet eens duidelijkheid is welke bond nu de echte bond is die de sporters vertegenwoordigt.

Ook omdat er dus een klacht bij de KNKF ligt: www.nbbf.nl

ok nu ga ik weer zeiken. waarom is er nog steeds de deelnemerlijst niet bekend gemaakt?

Omdat ze hebben geroepen dat ze tot op de dag van de wedstrijd nog inschrijvingen zullen accepteren.
Heb je nog pics van Chandri??

Omdat ze hebben geroepen dat ze tot op de dag van de wedstrijd nog inschrijvingen zullen accepteren.
Heb je nog pics van Chandri??

ja leuke smoes. Alsof iemand laatste week ofzo nog besluit mee te gaan doen. Ik zal je even hyves pm'en.

ja leuke smoes. Alsof iemand laatste week ofzo nog besluit mee te gaan doen. Ik zal je even hyves pm'en.

Nou het zou wel zo kunnen zijn dat je bv op een dieet gaat en dat je kijkt in de laatste week of je jezelf goed genoeg vind..zo ja dan doe je mee zo niet dan sla je m over..(beetje win/win situatie..)
Wel jammer maar ja..tis bijna zondag ik ben benieuwd hoe druk t word..

Niet gek dat deze wedstrijd verwart word met de JB Cup te Mijdrecht.

Terug
Naar boven