AndroidHealthClinic

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
973
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Goeiemorge!

Net met mn begeleider afgesproken dat dit hem gaat worden, 1 jan 2010 ga ik voor het eerst m'n wedstrijdvoorbereiding in voor de Juliëtte Bergmann Cup op 10-04-2010 in Mijdrecht :rolleyes:

Zijn er al meer mensen die hier aan mee denken te gaan doen?
En weet iemand waar ik meer info kan vinden dan alleen de datum en plek? (zie er nog niets over staan op de Nederlandse IFBB site)

Groeten, David

succes man, je hebt de juiste mensen om je heen denk ik. post eens een recente foto...

• Topic Starter Topic Starter
Thnx man! Heb inderdaad heel veel vertrouwen in m'n begeleider(s), en zij hebben gelukkig ook veel vertrouwen in mij :)

Recente fotos staan in mn gallery, of kom een keer een babbeltje maken bij Vitamins & More ;)

werk je daar? welke vestiging?

Voornamelijk leiden en rotterdam, vandaag in dordrecht..

ok, word jonathan je begeleider ofniet?

heel veel succes...je hebt iig al een goed fysiek en staat al goed droog...

zal wel goedkomen...

Succes man, ik ga zeker even kijken aangezien ik er zowat naast woon, in welke klasse ga je meedoen? :D

succes er is nog wel veel werk aan de winkel als je ziet wat er allemaal afgelopen jaar stond...

Succes man, ik ga zeker even kijken aangezien ik er zowat naast woon, in welke klasse ga je meedoen? :D

Thnx, ga er vanuit dat ik ergens in de 80+ klasse kom te staan..

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

succes er is nog wel veel werk aan de winkel als je ziet wat er allemaal afgelopen jaar stond...

ben me de laatste 2 maanden al druk op zwakke punten aan het concentreren, bjivoorbeeld kuiten waren mijn zwakste punt, nu 3x per week gepakt en zijn nu een van mijn sterkste punten geworden, meerdere cm´s gewonnen.. Ik zit gewoon super in mn ritme, voeding, training, rust en begeleiding is allemaal perfect, dus ik ga lekker door knallen tot 1 jan, wanneer mijn wedstrijdvoorbereiding begint..

En ik heb gezien wat er afgelopen jaar stond, en maak me op basis daarvan eigenlijk juist minder zorgen.. Viel me op dat niemand echt steen hard stond, weinig symmetrie, veel achterlopende spier groepen.. maarja dat zien we allemaal wel op de wedstrijd ;)

(zal binnekort wel weer paar fototjes in mn gallery posten, want er is een hoop gebeurt de afgelope maanden ;))

Thnx, ga er vanuit dat ik ergens in de 80+ klasse kom te staan..

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

ben me de laatste 2 maanden al druk op zwakke punten aan het concentreren, bjivoorbeeld kuiten waren mijn zwakste punt, nu 3x per week gepakt en zijn nu een van mijn sterkste punten geworden, meerdere cm´s gewonnen.. Ik zit gewoon super in mn ritme, voeding, training, rust en begeleiding is allemaal perfect, dus ik ga lekker door knallen tot 1 jan, wanneer mijn wedstrijdvoorbereiding begint..

En ik heb gezien wat er afgelopen jaar stond, en maak me op basis daarvan eigenlijk juist minder zorgen.. Viel me op dat niemand echt steen hard stond, weinig symmetrie, veel achterlopende spier groepen.. maarja dat zien we allemaal wel op de wedstrijd ;)

(zal binnekort wel weer paar fototjes in mn gallery posten, want er is een hoop gebeurt de afgelope maanden ;))

ehum...pardon? Heb je gezien hoe the great kukishu bij stond :D
ik zal het niet onderschatten. Veel succes iig :thumb:

Pff ja die ecto die de -90 kg klasse won...die zag er echt niet uit!! :p

Ik zou het niveau zeker niet onderschatten :)!

Hehe ik onderschat niemand, maar je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben, ipv gaan lopen stressen ;)

kukishu, heb je geen wedstrijd pics online staan ergens? Zag net je gallery, goeie poten man! Heb je nog geen B gedraaid dan?

Pff ja die ecto die de -90 kg klasse won...die zag er echt niet uit!! :p

Lelijk man. Die had echt geen benen en schouders. :p

:grumble::splat:

Hehe ik onderschat niemand, maar je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben, ipv gaan lopen stressen ;)

kukishu, heb je geen wedstrijd pics online staan ergens? Zag net je gallery, goeie poten man! Heb je nog geen B gedraaid dan?

in mijn oude log staan er een paar en anders moet je op giantpt kijken slipnummer 13 was het geloof ik (paars). B heb ik niet gedaan. Had hem eigenlijk net zo goed kunnen pakken want de gozer die 3de werd op de jbc had hem gewoon gepakt omdat nummer 1 en 2 niet kwamen opdagen lol. Had wel meer verwacht van de hercules.

:grumble::splat:

in mijn oude log staan er een paar en anders moet je op giantpt kijken slipnummer 13 was het geloof ik (paars). B heb ik niet gedaan. Had hem eigenlijk net zo goed kunnen pakken want de gozer die 3de werd op de jbc had hem gewoon gepakt omdat nummer 1 en 2 niet kwamen opdagen lol. Had wel meer verwacht van de hercules.

Idd jammer dat je die niet gepakt hebt.. Kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je daar ook ff geen zin meer in hebt na zo'n lange tijd voorbereiding.. je verheugt je toch op junken als je klaar bent, en dan moet je ineens nóg langer door met je dieet :P

Is de Classic Bodybuilding klasse een goede keuze als eerste wedstrijdervaring?

Terug
Naar boven