AndroidHealthClinic

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010

Succes dan alvast..
Ik heb ook eigenlijk net semi-besloten om mee te willen gaan doen..maar ik zie zoo op tegen dat dieet..maar ja het hoort erbij zullen we maar zeggen hé..Ik had Liona ook net gebeld om te vragen hoe het gaat met klasse indeling enzo..maar zij zei..kom gewoon tegen die tijd langs en dan kijken we in welke klasse je komt..
Het schijnt dat je op lengte ingedeeld word maar hoe t precies gaat..no idea..

Succes!

Kunnen jullie mij als het zover is het adress even door pm'en
Want ik zou zeer graag komen kijken.. En volgend jaar zelf deelnemen.

Alvast bedankt !

Ah zaterdag de 10e dus, dacht zondag de 11e.

Naja, zal er ook maar eens aan moeten geloven. Doe mee met de classic klasse. ;)

Mr J wordt mijn concurrent :)

Cool J! :D

Je hoeft ook niet veel massa aan te zetten. Bij 1.83mtr mag je (+8kilo) wegen , dus 91kilo max.

word nog een grote klasse ben benieuwd. ibo hoe gaat het nu met je? nk ga je ook doen?

MrJ volgens mij heb ik met jou gesproken bij beurving een tijdje geleden klopt dat?

groet,

leon

word nog een grote klasse ben benieuwd. ibo hoe gaat het nu met je? nk ga je ook doen?

MrJ volgens mij heb ik met jou gesproken bij beurving een tijdje geleden klopt dat?

groet,

leon

Yep klopt, we hebben elkaar daar even kort gesproken. Jij traint altijd in de middag toch?

Hoe lang,hoeveel weeg je en met welk BF momenteel -->MrJ?

Geen idee, heb mij serieus in geen jaren echt gewogen. Ik gebruik altijd de spiegel. BF iig wel goed onder de 10%.

vandaag en morgen ben ik in antwerpen woensdag ben ik er wel beetje rond een uurtje of 1 maar van af januari ben ik langer op de sport school tot een uurtje of 8 weet niet hoelaat je normaal gaat?

door wie laat jij je eigenlijk begeleiden?

groet,

leon

Hoi Leon,

Het gaat lekker hiero, eindelijk weer ff normaal eten:D
Alhoewel ik nog vrij schoon eet, ben ik al blij dat ik veel khy mag eten.
NK ben ik nog niet over uit, wil eigenlijk ook ff de tijd nemen om massa te bouwen. Misschien ga ik wel voor de EK / WK 2010;)
Who knows....

Kom op Ibo, deze kun je toch ook nog wel 'even' winnen :D

Terug
Naar boven