MuscleMeat

Jullie creatine ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
3gr voor en 3 gr na de training. Ik doe dit zo tot het potje leeg is. Dan pauzeer ik enkele maanden.

Gebruik het nu voor de derde keer.

Eerste keer deed ik: 3x5gram op een dag 10 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.
Tweede keer deed ik: 4x5gram op een dag 7 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.
Nu (derde keer): 3x5gram op een dag 7 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.

Doe het altijd met een oplaadfase omdat het dan veel snellere werkt.
Wil wel eens weten wat de argumenten zijn van de mensen die een "oplaadfase" achterhaald vinden. Is er bewijs voor dat het achterhaald is?

ik heb met alle creatine supplementen goede resultaten.
maar duurder is niet altijd beter. begin met een goedkope pot monohydraat.
als dat goed voor je werkt kan je dat gewoon blijven gebruiken ipv dure pre-workout
supps te kopen.

Gebruik het nu voor de derde keer.

Eerste keer deed ik: 3x5gram op een dag 10 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.
Tweede keer deed ik: 4x5gram op een dag 7 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.
Nu (derde keer): 3x5gram op een dag 7 dagen lang. Dan t/m 6 weken 5 gram per dag.

Doe het altijd met een oplaadfase omdat het dan veel snellere werkt.
Wil wel eens weten wat de argumenten zijn van de mensen die een "oplaadfase" achterhaald vinden. Is er bewijs voor dat het achterhaald is?

Ja, en nee ik weet ff niet meer waar ik dat heb gelezen.

En nam je de 2e keer 20 gram per dag dus? voor een week.. dat is absurd en onnodig veel.

Ik neem 12gram op een dag (3x4gram). Staat achterop het potje dat 8 tot 12 gram per dag voor het beste resultaat zorgt!

Ja, en nee ik weet ff niet meer waar ik dat heb gelezen.

En nam je de 2e keer 20 gram per dag dus? voor een week.. dat is absurd en onnodig veel.

Het werkte anders wel goed. Merkte duidelijk dat ik meer kracht had na die week van 20 gram.
Daarom vraag ik mij dus af of er harde bewijzen zijn dat het achterhaald is.

Ikzelf gebruik creatine van Precision Engineered van de tuinen. Volgens mij goedkope rommel maar ik voel nu na 2,5 week toch echt wel een verschil.

Ik gebruik de aanbevolen 2 gram voor en 2 gram na de training. Ik merk dat ik beduidend meer kracht heb als ik het inneem min 30 minuten voor mijn training ipv kort voor mijn training.

Ik hou zelf de creatine spiegel op level door 2 gram op mijn rustdagen in te nemen.

Het werkte anders wel goed. Merkte duidelijk dat ik meer kracht had na die week van 20 gram.
Daarom vraag ik mij dus af of er harde bewijzen zijn dat het achterhaald is.

Met een ladingsfase heb je sneller effect van de creatine, maar op het einde van je creatine'kuur' zit je op hetzelfde niveau als iemand die niet heeft geladen. Het is dus niet volledig overbodig, want je merkt sneller resultaat. Toch is het niet echt nuttig, want het eindresultaat is hetzelfde met of zonder laadfase.

Heb het ooit eens 2weken gebruikt, merkte zeker meer kracht.
Maar was dat spul beu.

Met een ladingsfase heb je sneller effect van de creatine, maar op het einde van je creatine'kuur' zit je op hetzelfde niveau als iemand die niet heeft geladen. Het is dus niet volledig overbodig, want je merkt sneller resultaat. Toch is het niet echt nuttig, want het eindresultaat is hetzelfde met of zonder laadfase.

Dankjewel wobblerfish.
Dit lijkt teminste ergens op.
Je heb er zoveel die zeggen "achterhaald" maar betwijfel of ze dan wel weten waar ze het over hebben.

Doeg

uiteindelijk als je ermee stopt zakt je kracht.
iig dat was mijn ervaring

Ja nu wel :rolleyes:

Haha ik zat eigenlijk al te wachten tot iemand er op zou reageren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven