BBmaniak
Cool Novice
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CreaPure nu, serieus.... ik maak de gains van je leven! bam

Crea mono gebruikt. Heb er puffy nipples van gekregen en wat vocht vastgehouden. Je krijgt inderdaad meer kracht maar daar heb je niets aan. Als je stopt is de kracht weer minder.
inderdaad, maar in de tijd dat je het gebruikt train je veel harder wat weer leidt tot meer spiervezel stimulatie wat weer leidt tot meer spiergroei.
Ik train wel zwaarder, maar harder.. Dan kun je net zo goed een pre wo booster pakken. Dan train ik meer gefocust. Ze zijn alleen duurder.

alleen mono gebruikt voor 12 weken op rij een keer...ging er keihard op, maar wel aardig wat vocht erbij
dat vocht is ook echt iets waar k telkens tegenop kijk!
Het vocht komt toch niet onder je huid maar in je spieren terecht?
Vorig jaar tijdje gebruikt, maar weinig van gemerkt. Nu weer 2 weken mee bezig, maar stop er mee. Krijg er acne van en behaal geen positieve resultaten. Misschien over een tijdje nog eens ipv 6 gram per dag 3 proberen.
?Creatine mono kost bijna geen drol, dus zonde van je geld is wel sterk overtrokken.Heb bovenstaande posts niet gelezen, maar mijn ervaring is zonde van mijn geld.