AndroidHealthClinic

Jullie creatine ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ging wel lekker op crea mono, binnekort ethyl ester uitproberen om te kijken hoe ik daarop ga.

CreaPure nu, serieus.... ik maak de gains van je leven! bam

:roflol:

Crea mono gebruikt. Heb er puffy nipples van gekregen en wat vocht vastgehouden. Je krijgt inderdaad meer kracht maar daar heb je niets aan. Als je stopt is de kracht weer minder.

Crea mono gebruikt. Heb er puffy nipples van gekregen en wat vocht vastgehouden. Je krijgt inderdaad meer kracht maar daar heb je niets aan. Als je stopt is de kracht weer minder.

inderdaad, maar in de tijd dat je het gebruikt train je veel harder wat weer leidt tot meer spiervezel stimulatie wat weer leidt tot meer spiergroei.

inderdaad, maar in de tijd dat je het gebruikt train je veel harder wat weer leidt tot meer spiervezel stimulatie wat weer leidt tot meer spiergroei.

Ik train wel zwaarder, maar harder.. Dan kun je net zo goed een pre wo booster pakken. Dan train ik meer gefocust. Ze zijn alleen duurder.

alleen mono gebruikt voor 12 weken op rij een keer...ging er keihard op, maar wel aardig wat vocht erbij

Creatine is voor mij het recept om een perfecte drol te leggen, of het is stom toeval. Ben sinds 2 dagen weer met creatine begonnen, en 2 dagen draai ik al de mooiste figuurtjes en na het vegen zit er niks aan het wc-papier. Ideaal gewoon!

Vorig jaar tijdje gebruikt, maar weinig van gemerkt. Nu weer 2 weken mee bezig, maar stop er mee. Krijg er acne van en behaal geen positieve resultaten. Misschien over een tijdje nog eens ipv 6 gram per dag 3 proberen.

Vorig jaar tijdje gebruikt, maar weinig van gemerkt. Nu weer 2 weken mee bezig, maar stop er mee. Krijg er acne van en behaal geen positieve resultaten. Misschien over een tijdje nog eens ipv 6 gram per dag 3 proberen.

weetje zker dat de acne van creatine komt????

Niet 100% zeker maar denk het wel. Aangezien ik er de vorige keer ook al last van had toen ik crea gebruikte. Enige andere verandering waarvan het zou kunnen komen is dat ik dezelfde periode wat casseine shakes heb gepakt ipv kwark voor het slapen gaan.

Veel gezocht op internet en er zijn wel meer mensen die last hebben van toenemende acne bij creatine, jammer genoeg zijn er zo ver ik weet geen onderzoeken naar gedaan oid.

Heb bovenstaande posts niet gelezen, maar mijn ervaring is zonde van mijn geld.

een tijdje gebruikt, maand of drie ofzo. ik weet niet precies wat nu de algemene consensus is, kan je het de hele tijd door gebruiken of moet je het in een cyclus doen?

anyway, toen ik ermee begon merkte ik zeker wel krachttoename + een paar meer reps ieder setje. lekker. had al een tijdje het gevoel dat ik op een plateautje zat en daar kwam ik wel doorheen.

van vochttoename niks gemerkt, ook niet van acne.

nu ff gestopt, omdat ik er gewoon achter wil komen wat het nu precies doet met me. ik moet zeggen dat de eerste trainingen wel zwaar waren. ik pakte dezelfde gewichten als eerst maar merkte dat ik die toch consequent net niet aankon. niveau ietsje omlaag geschroefd en harder gaan trainen, nu gaat het weer. als ik weer op een plateau kom ga ik denk ik weer gebruiken, kweet het nog niet precies.

Ik ben nu ook bijna twee jaar bezig met trainen en ga een van de weken waarschijnlijk ook starten met crea mono, maar een klein vraagje nog: hoe zit dat net met die rustperiodes en dergelijke?
Want ik lees hier op het forum (en andere) dat je na bepaalde periode crea innemen, je een tijdje dat niet moet nemen... anderen zeggen weer dat je het door mag nemen het hele jaar door. En over beide aspecten zijn onderzoeken geweest, maar vaak spreken deze mekaar tegen ???

ik zit nu in de 6e week, net mee gestopt paar dagen voor even een tijd.
want me buiki begint alweer uit te steken alsof ik dik ben, maar het is geen vet want je ziet me abs enzovoort nog steeds even goed als voordat ik begon alleen het steek gwn uit dus ik denk vocht ofso, kan ook zijn door de bulk ofso, maar ik stop er toch even mee voor maandje even kijken wat er gebeurd, ik ben in ieder geval deze 6 weken een stuk sterker ermee geworden en wat in gewicht aangekomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven