AndroidHealthClinic

jullie mening?!

johan1978

Cool Novice
Waardering
0
Ik zie BB als een proces, sommige oefeningen werken wel en sommige werken niet. Dat is iets waar je na een aantal jaar achterkomt en dat is ook het mooie van de sport vind ik je lichaam onder controle te proberen krijgen, dit werkt wel dit niet dit moet ik eten om te groeien etc. Ik denk dat wanneer je te snel of teveel gaat kuren hier nooit achter kan komen, dus dat je het mooiste van de sport overslaat. Maar ja dat is mijn mening, ik probeer een gezonde discussie te starten en zo erachter te komen hoe anderen er over denken, en begrijp me niet verkeerd weet ook wel dat die top BB'ers niet op het podium staan vanwege die xtra bruine boterham met kaas.
Anyway stay hungry

Denk dat je gelijk hebt. Maar wat als diegene het geprobeerd heeft na jarenlang naturel trainen en inziet dat er voor hem gewoon niet meer inzit??
Zou hij dan aan de anabolen moeten?

Denk dat je gelijk hebt. Maar wat als diegene het geprobeerd heeft na jarenlang naturel trainen en inziet dat er voor hem gewoon niet meer inzit??
Zou hij dan aan de anabolen moeten?
En volgens mij gelden die punten die jij geeft, dus wat wel voor je werkt qua training en eten, ook tijdens AS gebruik.

Moet niks, maar het is een optie. Als ik mijn mening mag geven: als ik jou was zou ik nu dmv. stackers, een goed dieet en cardio droger worden en me de komende maanden goed inlezen op gebied van anabolica. Zodat je echt weet wat je doet. Stel vragen, lees artikelen, verdiep je erin. Het zijn hoe dan ook medicijnen en bij verkeerd gebruik kunnen ze onherstelbare schade aanrichten. De verleiding is groot, maar wacht er nog even mee en verdiep je erin.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk tuurlijk ik zou een beetje naief zijn door te zeggen dat je nooit moet gebruiken omdat ik weet dat er wordt gebruikt, maar ik denk echt dat je lang door kan trainen zonder iets te gebruiken, door aanpassing voeding, training extra cardio. Maar inderdaad wanneer is iemand uitgegroeid, maar er is ook zo iets als kwaliteitsspieren, ik bedoel je hebt armen van 45 cm of armen van 45 cm gedefinieerd.
Maar er zit toch ook op een gegeven moment een grens aan AS gebruik, laten we wel wezen er zijn maar weinig mensen die zo "getalenteerd" mbt tot reageren op AS die er dan ook echt hun beroep van maken, de Olympia gangers bedoel ik dan.
Wat ik probeer te zeggen is, en het klinkt misschien hard, maar zoals Arnold S. wordt je niet. Deze man had alles mee, genetisch plus reageerde uitstekend op AS. De kans is dat wanneer jij hetzelfde zou doen als hem, dat je het (dramatisch misschien) het loodje zou leggen, waar ligt voor jou de grens?
Insuline, STH?

Ja heb je helemaal gelijk in Johan. Maar ik wil sowieso niet zoals arnold worden.
En m.b.t Soul. Ik ben nu een jaar aan het lezen op internet en verschillende forums over AS. Het is nog niet zeker of ik ga kuren. Ben nog aan het twijfelen, maar denk dat 2 kuurtjes per jaar geen kwaad kan. Dit weet ik bijna zeker. Of je moet allergisch zijn voor AS.

Maarjah, met alles respect, de kuren die je plaatst getuigen nog niet echt van goede kennis. Ik wil je hiermee niet beledigen, maar zo zie ik het.

Hoezo. Weet bijna zeker dat ik aan Primo kan komen. Een maat van me heeft net een kuur achter de rug, ook met primo. M.b.t T3 ik weet dat je er mee moet uitkijken, want het werkt op schildklier. Als je het niet goed gebruikt kan je de rest van je leven pillen gebruiken. En qua spuiten het is misschien veel voor een eerste keer, maar beter dan tabletten denk ik. En ik weet hoe ik moet spuiten, omdat ik het heb gedaan bij die maat van me. Ik ben gen goeroe, maar denk dat ik wel weet waar ik het over heb.

Ach ja ik ken ook een kerel bij mij op de fitness, nou als ik net als hem was had ik allanggg een kuurtje gedaan. Die jongen traint gewoon al een aantal jaren en tja hij toont niet echt massa. Gelukkig ben ik zelf 25kg in 2 jaar voorruit gegaan naturel, nog fftjes alles eruithalen en dan komt er ook nog wel een kuurtje. Ik vind het wel leuk allemaal uitvinden wat het beste bij me past maar ik graag nog groot zijn voor me 30e :D

Ja je hebt gewoon mensen er tussen zitten die het moeilijker hebben. Heb eigenlijk meer respect voor deze mensen, omdat zij zo hard trainen en toch door blijven gaan ondanks de geringe resultaten.
Dit is echt niet makkelijk, ken 1 vriend. Die is toch op den duur gaan kuren. Heb hier wel begrip voor.
Hij weet dat hij na 6 jaar serieus trainen niet anders kan. Tegenwoordig zie je ze al kuren na een jaartje trainen.

Ik kan het je nog gekker vertellen, ik ken een jongen die is na 2 weken denk ik, kan ook 3 zijn, al gaan kuren. Dit is ook een drugsgebruikende gek maar dan nog. Hij houdt het in ieder geval wel goed vol hij blijft nog steeds komen (naar de gym).

gebruikte hij ook hard drugs en/of soft drugs tijdens z'n kuur dan ???

IceMan zei:
Hoezo. Weet bijna zeker dat ik aan Primo kan komen. Een maat van me heeft net een kuur achter de rug, ook met primo. M.b.t T3 ik weet dat je er mee moet uitkijken, want het werkt op schildklier. Als je het niet goed gebruikt kan je de rest van je leven pillen gebruiken. En qua spuiten het is misschien veel voor een eerste keer, maar beter dan tabletten denk ik. En ik weet hoe ik moet spuiten, omdat ik het heb gedaan bij die maat van me. Ik ben gen goeroe, maar denk dat ik wel weet waar ik het over heb.

Echte primo is zowat niet aan te komen. Bovendien zijn de fakes nog eens bijna niet van echt te onderscheiden en zelfs de apotheken in spanje en turkije verkopen de fakes. Tenzij je heel diep in het wereldje zit en supercontacten hebt kan ik je bijna met zekerheid zeggen dat ze fake zijn..

Mijn vriend waar ik het over had heeft een familielid die een grote apotheek heeft in Turkije, daar komen ze vandaan. Maar ik ga ze eerst laten testen, zoals je zegt zijn er veel fakes. Die van hem waren wel goed. Is wel 1 1/5 jaar geleden.

Idd. toen werden ze nog gemaakt of net niet meer. Nu worden ze al een jaar minimaal niet meer gemaakt, dus het wordt steeds schaarser.

IceMan zei:
Mijn vriend waar ik het over had heeft een familielid die een grote apotheek heeft in Turkije, daar komen ze vandaan. Maar ik ga ze eerst laten testen, zoals je zegt zijn er veel fakes. Die van hem waren wel goed. Is wel 1 1/5 jaar geleden.

Waar ga je dat dan laten testen?

Het testen is geen probleem(via via). Maar de Primo naar hier brengen wel. Maar denk dat het alleen Winny wordt. Eerst nog effe rondkijken en wachten op bericht voor de Primo.

Dylan zei:

damn, stel dat ie dat wel doet is ie zeker niet goed wijs,
iig als ie hard drugs gebruikt zeker !

soft drugs zou opzich nog wel kunnen,
zal weinig invloed hebben denk ik

Terug
Naar boven