XXL Nutrition

Jullie realistische droomfysiek?

Bezoekers in dit topic

Je kan van een van de meest esthetische en extreem proportionele Mr Olympia toch niet zeggen dat hij niet pleasing is? Dat is hetzelfde als zeggen dat Messi een slechte voetballer is. Dan heb je er inderdaad geen kijk op.

IK vind het niet pleasing om naar te kijken. Dat heeft niets met kijk ergens op hebben, dat is puur vanwege persoonlijke voorkeur. Esthetisch en proportioneel jazeker, winwaardig ook nog eens. Maar vind ik het pleasing? Nee.

Echt twee hele verschillende zaken :dunno:
 
IK vind het niet pleasing om naar te kijken. Dat heeft niets met kijk ergens op hebben, dat is puur vanwege persoonlijke voorkeur. Esthetisch en proportioneel jazeker, winwaardig ook nog eens. Maar vind ik het pleasing? Nee.

Echt twee hele verschillende zaken :dunno:

Show eens een fysiek dat jij maximaal pleasing vindt dan.
 
Show eens een fysiek dat jij maximaal pleasing vindt dan.

Why? What's the point really? Zodat jouw subjectieve mening een oordeel kan vellen over mijn subjectieve mening of iets wel of niet pleasing is? Wat een discussie ook :roflol:

Maar just to please you een voorbeeld van wat ik mooi vind;

1627372256530.png
 
Je kan van een van de meest esthetische en extreem proportionele Mr Olympia toch niet zeggen dat hij niet pleasing is? Dat is hetzelfde als zeggen dat Messi een slechte voetballer is. Dan heb je er inderdaad geen kijk op.
Op 1.65 heeft het helemaal niets met een droomfysiek te maken.

Dan kan je in de breedte compenseren wat je wil, maar het blijft een nachtmerrie fysiek.

Prima voor een freakshow,maar dan houdt het wel op.
 
Ik was gisteren behoorlijk onder de indruk van het lijf van gouden medaillewinnaar Adam Peaty op de 100m schoolslag. Ik vroeg me zelfs af of dit kan zonder 'speciale supplementen'.

peaty.jpg
 
Op 1.65 heeft het helemaal niets met een droomfysiek te maken.

Dan kan je in de breedte compenseren wat je wil, maar het blijft een nachtmerrie fysiek.

Prima voor een freakshow,maar dan houdt het wel op.

Nachtmerrie fysiek!? Ben jij nou degene die dat zegt?
 
Wel interessant dat 1 foto van Jeff Nippard een hele discussie aanwakkert
 
Ik was gisteren behoorlijk onder de indruk van het lijf van gouden medaillewinnaar Adam Peaty op de 100m schoolslag. Ik vroeg me zelfs af of dit kan zonder 'speciale supplementen'.

Bekijk bijlage 533119

Lastig te beoordelen zo op basis van deze ene foto. Het zou kunnen, maar hij lijkt wel de schijn tegen zich te hebben. Dat gezegd hebbende lijkt dit niet onmogelijk met een goed genenpakket en zonder middelen.
 
Ik was gisteren behoorlijk onder de indruk van het lijf van gouden medaillewinnaar Adam Peaty op de 100m schoolslag. Ik vroeg me zelfs af of dit kan zonder 'speciale supplementen'.

Bekijk bijlage 533119
Waarom niet? Die gast ligt elke dag 5 uur in het zwembad, jaren lang. Let op voeding, doet extra krachttraining. Waarom zou dit niet natty haalbaar zijn?

Daarnaast zijn zwemmers sowieso vaker groot, want ze hebben in het water niet perse last van wat meer gewicht. Voor veel sporters is te zwaar worden een handicap, je moet vaak immers snel kunnen draaien en starten/stoppen, massa maakt dat lastig. Voor duursport geldt dat nog sterker, gewicht is daar letterlijk een blok aan je been.

Hij heeft ook niet de dikke pecs en traps die je vaak bij AAS gebruikers ziet.
 
In reallife....Op 1.65 lijk je meer op een vette brug puber dan op een bodybuilder met je kleding aan.

Op een foto ziet het er perfect uit, maar in het echt niet serieus te nemen. Lengte valt niet met breedte te compenseren als je slechts 1.65 bent.
Robby was mijn held en had een prachtig slank lichaam met enorme spieren erop `geplakt`. Hij bleek ook ongelofelijk aardig te zijn, veel te lief voor die harde wereld. Maar op foto's uit Joe Gold's Gym was me al opgevallen dat hij flink wat korter was dan bv. Arnold. Echter, van Arnold werd beweerd, ook door mensen zoals de sportschoolhouders van mijn toenmalige gym die hem hadden ontmoet, dat hij bijna 2m was. Als ik hem op de foto's met Robby vergelijk. was dat eerder 1,80m. Arnold lijkt ook nergens langer dan Dave Draper, Ken Waller of Mike Katz, die allemaal 6' of 6'1'' zouden zijn. Ben zelf wel 6'2" (wat Arnold opgeeft) en was een hele kop langer dan Robby - die zoals gezegd er in mijn ogen ideaal uitzag ondanks zeker gebrek aan lichaamslengte.
 
Waarom niet? Die gast ligt elke dag 5 uur in het zwembad, jaren lang. Let op voeding, doet extra krachttraining. Waarom zou dit niet natty haalbaar zijn?

Daarnaast zijn zwemmers sowieso vaker groot, want ze hebben in het water niet perse last van wat meer gewicht. Voor veel sporters is te zwaar worden een handicap, je moet vaak immers snel kunnen draaien en starten/stoppen, massa maakt dat lastig. Voor duursport geldt dat nog sterker, gewicht is daar letterlijk een blok aan je been.

Hij heeft ook niet de dikke pecs en traps die je vaak bij AAS gebruikers ziet.

Hij heeft juist wel vrij dikke pecs als ik zo wat foto’s van hem zie. Maar voor een professionele zwemmer is dat inderdaad ook niet gek. Een vriend van mij heeft ook jarenlang aan wedstrijdzwemmen gedaan, van kinds af aan. Heeft zelfs na jaren inactiviteit nog altijd vrij ontwikkelde pecs en lats.


Dit gastje zal waarschijnlijk net als alle andere topsporters die om de medailles en het grote geld strijden wel iets nemen of doen wat een beetje schimmig of zelfs algeheel verboden is… Maar het lijkt me stug dat hij aan de bodybuilding drugs zou zitten.
 
1
Ik was gisteren behoorlijk onder de indruk van het lijf van gouden medaillewinnaar Adam Peaty op de 100m schoolslag. Ik vroeg me zelfs af of dit kan zonder 'speciale supplementen'.

Bekijk bijlage 533119
dit is dicht bij mijn droom fysiek en ga ik ook benaderen binnen 12mnd. Meer hoeft van mij niet. Die AAS kabouter look vind ik helemaal niks.
 
Niet per se mijn droomfysiek, maar wel het meest realistisch om te halen (ze is ongeveer net zo lang, maar weegt nog +10 kg minder). Alleen die benen krijg ik onmogelijk zo droog en de kuiten kan ik ook vergeten😅


Screenshot_20210727-121202_Instagram.jpg
Screenshot_20210727-121149_Instagram.jpg
 
Niet per se mijn droomfysiek, maar wel het meest realistisch om te halen (ze is ongeveer net zo lang, maar weegt nog +10 kg minder). Alleen die benen krijg ik onmogelijk zo droog en de kuiten kan ik ook vergeten😅


Bekijk bijlage 533127Bekijk bijlage 533128

Als je zegt dat iets onmogelijk is voor jou, dan blijft het dat ook he :p Verder een heel mooi fysiek en zeker haalbaar voor iemand met jouw postuur.
 
Als je zegt dat iets onmogelijk is voor jou, dan blijft het dat ook he :p Verder een heel mooi fysiek en zeker haalbaar voor iemand met jouw postuur.
Laat ik het zo stellen. Ik heb op amper lichaamsvet gezeten, maar mijn ub was net zo droog of droger, alleen de benen niet.

Ik zou dan onder de 10% BF moeten komen en dat is niet heel realistisch😅 Dit fysiek benaderen zou al mooi zijn!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven