Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben in week drie en krachtgains heb ik ook niet en ik neem dan nog 6 caps jw en 3 caps bam per dag.
Kijk dat bedoel ik....dat is toch krankzinnig?? je neemt 2x de normale dosis. Ik bedoel voor dat geld zou je toch meer kunnen/moeten verwachten?

klopt...had er eigenlijk ook meer van verwacht...daarom is dit mijn laatste poging met zo'n sups.
(3 potjes jw en 2 potjes bam = 250 euro......voor 6 weken)

ja klopt......America here we come
Men spreekt dikwijls over fedex en ips enz..... wat is het best ??
Ik zit vandaag ook op mijn 16e dag en ik ben wel kg aan gekomen maar ik merk geen krachttoename. Niet waar vele logs over gaan....
Verder geil? nou juist helemaal niet, juist minder zin in coïtus...
Ik zit nu op 3 caps, als ik na 3 weken nog geen kracht merk dan ga ik naar de 4 caps.
Kilo's zijn leuk maar kracht erbij is ook zeker leuk, daarnaast weeg ik nu zwaarder maar ik zie het niet aan me zelf.. vreemd dus..

?)http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/coupon-codes-voor-bb-com-153475/Altijd IPS (International postal service) nemen. Bereid je wel voor op de lange levertijd meestal 2 tot 3 weken. Dus lang genoeg op voorhand bestellen en genoeg in 1x is het handigst.
In het bestel in Amerika topic staan er ook nog ergens kortingscoupons, kan je nog eens 20$ of 30$ per bepaald bedrag eraf krijgen.
1kg erbij ga je uiteraard niet of amper zien, dat is normaal (en al zeker niet bij jezelf!)... Mss kun je er creatine bijstacken voor 'n krachteffect?
en ik zie het nog niet. Zeker 2kg moet vocht zijn, maar toch is het netjes.. Zeker 2kg moet vocht zijn, maar toch is het netjes.
QUOTE]
waarom is 2 kg vocht, door de crea?
. Zeker 2kg moet vocht zijn, maar toch is het netjes.
QUOTE]
waarom is 2 kg vocht, door de crea?
Crea mono houdt toch vocht vast. Heb wel vaker crea gebruikt en meestal is het zo'n 2 kg bij mij dat ik extra erbij krijg, dit kan ik weer omzetten met hard traine en eten dan meestal na 6 weken hou ik 1 a 1,5 kg over.
Dus ondanks dat ik nu zo goed als 74 kg ben hou ik er rekening mee dat ik zonder crea gewoon 72 a 73 kg max ben.
Ik neem de crea er alleen maar bij om extra krachttoename te krijgen.
Crea mono houdt toch vocht vast. Heb wel vaker crea gebruikt en meestal is het zo'n 2 kg bij mij dat ik extra erbij krijg, dit kan ik weer omzetten met hard traine en eten dan meestal na 6 weken hou ik 1 a 1,5 kg over.
Dus ondanks dat ik nu zo goed als 74 kg ben hou ik er rekening mee dat ik zonder crea gewoon 72 a 73 kg max ben.
Ik neem de crea er alleen maar bij om extra krachttoename te krijgen.
Vind ik nog steeds een top resultaat, is dan ongeveer 3/4 kilo erbij, dat is echt veel hoor, tenminste als het droge massa is
nog een kleine drie weken te gaan :
6 caps jw / dag
3 caps bam / dag
+
2 caps mass fx / dag
2 caps hyperdrol / dag (was nog een restje)
enig side-effect misschien.....een beetje droge huid....niks erg.