XXL Nutrition

Jupiler Pro League (BE)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry. heb ff een melige bui

Zijn toch altijd van die inkoppertjes die gaygrapjes :lol:

Parking Jabbeke en daarna nog even Minnewaterpark :p

licht aan
licht uit

• Like
Waarderingen: mat
Deze league volgen heeft niks met liefhebberij te maken. Of met voetbal. Waanzinnig. Sommige mensen kan je alles laten kijken.

Dat argument gaat op voor alle Europese competities behalve Engeland, Spanje, Italië en Duitsland. :o
Mooi dat in de CL tegenwoordig in de poule fase nog minder goden mogen meedoen buiten de top 4. Anders zal je die nooit in zn levensdagen meer aanschouwen

'We are Anderlecht' uit volle borst na zo'n match :$

• Like
Haha ja, kennelijk. Sta je ook op een druiligere zondag langs de lijn van de plaatselijke amateurclub te spotten? :p
Is puur iets dat je oppikt in je jeugd, hè. Opgroeien in een blauw-zwarte omgeving, als jong ventje enkele matchen zien en onder de indruk zijn van die massa die staat te juichen als Club Brugge scoort... Dan ga je die competitie volgen en laat je niet meer los. Of ik toch :roflol:

Toch leuk dat we Haland eens zien. En natuurlijk de Braziliaantjes van Shaktar. Of hoe de sfeer is bij Rode Ster.
Ja, maar het is uiteindelijk erg voorspelbaar. Ik vind er niets aan. De grote clubs 'rekenen' natuurlijk gewoon. (drie keer thuis winnen, bla, bla, bla)
Kwartfinale. En finale meestal niks aan. Heb ik wel met meer sport. Halve finale is dan leuker.
De laatste jaren is er wel een opmerkelijke stijging qua doelpunten tijdens de knock-outfase. Vroeger was je met een 2-0 voorsprong zo goed als zeker geplaatst. Het remontada fenomeen is eigenlijk nieuw.

Barcelona - Parijs
Roma - Barcelona
Juventus - Atletico
Liverpool - Barcelona

Net niet: bv. Juventus dat 0-3 voorstond in Madrid nadat ze thuis 0-3 hadden verloren.

Is puur iets dat je oppikt in je jeugd, hè. Opgroeien in een blauw-zwarte omgeving, als jong ventje enkele matchen zien en onder de indruk zijn van die massa die staat te juichen als Club Brugge scoort... Dan ga je die competitie volgen en laat je niet meer los. Of ik toch :roflol:
Sfeertje kan leuk zijn. Dat geef ik toe.

• Like
Terug
Naar boven