XXL Nutrition

Jupiler Pro League (BE)

Bezoekers in dit topic

Sponsored by Unibet.
 
Ik kijk eigenlijk alleen als ik zin heb het schakelprogramma van de eerste divisie. Af en toe wat Spaans en het schakelprogramma van de CL. Na verloop van tijd krijg je een beetje een voetbal overdosis. Sowieso ben ik allergsich voor kunstgras. dus eredivisie kijk ik ook amper.

Vond de eredivisie rond begin jaren negentig veel leuker om te kijken. Net als Frans voetbal :o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zal vast een domme vraag zijn, maar vraag me af hoe flashscore zo snel een wedstrijd kan bijhouden. Dacht vroeger dat het scorebord op één of andere manier live verbonden is, maar dan zie je het flikkerend rood stipje bij een penalty of gevaarlijke vrije trap... Vind het echt gestoord hoe snel dat werkt.
 
Computerprogramma's en mensen (vaak teams) die tracken. Die programma's houden alles bij, is alleen iemand nodig om op toe te zien. Opta is een voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Zal vast een domme vraag zijn, maar vraag me af hoe flashscore zo snel een wedstrijd kan bijhouden. Dacht vroeger dat het scorebord op één of andere manier live verbonden is, maar dan zie je het flikkerend rood stipje bij een penalty of gevaarlijke vrije trap... Vind het echt gestoord hoe snel dat werkt.
Bij tennis zie je de referee na een punt altijd op zn tablet bezig. Denk dat deze daarmee verbonden is. Bij de meeste voetbalwedstrijden zit iemand van een bookie bij de westrijd die op een tablet alles bij houdt. Volgens mij bij Telstar is zo eentje keertje van de tribune verjaagt en daardoor geen live updates.

Bij kleinere competities zie je vaak staan FRO. Daar zit geen mannetje op de tribune.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zal vast een domme vraag zijn, maar vraag me af hoe flashscore zo snel een wedstrijd kan bijhouden. Dacht vroeger dat het scorebord op één of andere manier live verbonden is, maar dan zie je het flikkerend rood stipje bij een penalty of gevaarlijke vrije trap... Vind het echt gestoord hoe snel dat werkt.
Als lampje flikkert is het bij bet365 al een tijdje een goal.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Flashscore liep bij de EL-wedstrijden van standard en gent idd wel iets achter, maar bij een wedstrijd van bijvoorbeeld Rubin Kazan u19 loopt die boel gewoon synchroon met de livestream :gek:
 
Moest lachen :roflol:
 
Wat een zielige affiches vanavond :( C'mon Cercle!

haha nee grapje sterf kapot vuil onkruid
 
Kylian Hazard speelt ook enkel maar in eerste door z'n achternaam. Man man man...
 
Kan maar beter, op basis van z'n achternaam, gaan cashen in de zandbak.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Bedankt en tot ziens :)
 
Cokesnuivers beginnen weer te ragen :roflol:
 
Het is weer zo'n weekend. Cercle en Anderlecht winnen, Brugge verliest... Gent en Standard gaan dus ook wel winnen :mad:
 
Back
Naar boven