MuscleMeat

Justin Bieber - Never say never

Never!

:trollface:

Serieus, dit k*tkind moet toch wel beschamend zijn voor elke serieuze artiest in de muziekindustrie. Niet dat die industrie nog zo heel veel voorstelt want de kwaliteit is al langer in verval, maar ik neem aan dat zelfs voor de bestaande muzikanten Justine Boober een schandvlek moet zijn voor hun vak.

Velen zouden hem graag zien verdwijnen door en overdosis drugs oid maar ik vrees dat hem dat alleen populairder zou maken. De ideale evolutie is dat eerst zijn fans hem beu worden als ze eindelijk volwassen worden en hij vervolgens in enkele jaren vergeten is, aan de drank en drugs raakt, en eindigt als een vergeten miserabele verslaafde in een ontwenningskliniek.

Serieus, dit k*tkind moet toch wel beschamend zijn voor elke serieuze artiest in de muziekindustrie. Niet dat die industrie nog zo heel veel voorstelt want de kwaliteit is al langer in verval, maar ik neem aan dat zelfs voor de bestaande muzikanten Justine Boober een schandvlek moet zijn voor hun vak.

Velen zouden hem graag zien verdwijnen door en overdosis drugs oid maar ik vrees dat hem dat alleen populairder zou maken. De ideale evolutie is dat eerst zijn fans hem beu worden als ze eindelijk volwassen worden en hij vervolgens in enkele jaren vergeten is, aan de drank en drugs raakt, en eindigt als een vergeten miserabele verslaafde in een ontwenningskliniek.

???

Justin Bieber is gewoon zo groot omdat iedereen het erover heeft, vooral die mensen die het zo belangrijk vinden om te laten weten dat ze hem niets vinden. Hij heeft nauwelijks meer fans dan de Backstreet Boys in hun tijd.

Michael Jackson werd ook een gestoorde racistische pedofiel genoemd toen hij nog leefde. Ik heb werkelijk nog nooit iemand iets over zijn geweldige carriere horen zeggen in de laatste 10 jaar van zn leven. Nu hij dood is krijgt hij ineens de heldenstatus en heeft hij 'zoveel gedaan voor de popmuziek'.

???

Justin Bieber is gewoon zo groot omdat iedereen het erover heeft, vooral die mensen die het zo belangrijk vinden om te laten weten dat ze hem niets vinden. Hij heeft nauwelijks meer fans dan de Backstreet Boys in hun tijd.

Michael Jackson werd ook een gestoorde racistische pedofiel genoemd toen hij nog leefde. Ik heb werkelijk nog nooit iemand iets over zijn geweldige carriere horen zeggen in de laatste 10 jaar van zn leven. Nu hij dood is krijgt hij ineens de heldenstatus en heeft hij 'zoveel gedaan voor de popmuziek'.

ik hou me helemaal niet met dit soort dingen bezig.

maar heeft britney nu ook een heldenstatus oid, en maakt ze nog muziek? die was toen ook goed van het padje af.

???

Justin Bieber is gewoon zo groot omdat iedereen het erover heeft,
Groot? :roflol:

vooral die mensen die het zo belangrijk vinden om te laten weten dat ze hem niets vinden.
Natuurlijk niet. Eerder door een sluwe manager die een bepaalde doelgroep perfect weet te targeten en hersenspoelen. En eenmaal je die doelgroep bereikt hebt volgt de media vanzelf zodat het verspreid als een virus.

Heeft dus niets te maken met negatieve reacties, die komen pas op het einde van mensen die het beu worden om overal dat talentloze k*tkind in de media te zien verschijnen.

Hij heeft nauwelijks meer fans dan de Backstreet Boys in hun tijd.
Ja want 200 miljoen platen verkopen stelt natuurlijk ook totaal niets voor.

Overigens komt hij nog lang niet in de buurt van dat cijfer, ik vond via Google cijfers rond de 10 miljoen. Hij is natuurlijk ook nog lang niet zo lang bezig.

De echt grote artiesten hebben natuurlijk een veelvoud verkocht van dit aantal, maar laten we nu niet doen alsof het weinig is. Zeker relatief aan de tijd.

Maar mijn verwachting is dat deze verkopen grotendeels gebaseerd zijn op irrationele tieners, misschien nog wat huisvrouwen, maar daar houd het ongeveer wel op. Daarom voorspel ik ook dat zijn muziekcarrière niet lang zal duren. Een echte topartiest reikt verder dan zijn oorspronkelijke doelgroep en weet die doelgroep later ook nog vast te houden. Maar zijn huidige fanbase gaat zich later vooral schamen over hun muziekkeuze en deze zo snel mogelijk willen vergeten.

Michael Jackson werd ook een gestoorde racistische pedofiel genoemd toen hij nog leefde. Ik heb werkelijk nog nooit iemand iets over zijn geweldige carriere horen zeggen in de laatste 10 jaar van zn leven.
MJ heeft altijd veel fans gehad in alle leeftijdsgroepen en tegenover de negatieve publiciteit stond een veel grotere positieve aanhang. MJ was in de laatste jaren van zijn muziekcarrière inderdaad niet meer zo succesvol. Wat dan weer vooral met persoonlijke problemen te maken had, want anders had hij dat succes makkelijk kunnen volhouden. Hij is altijd populair geweest zowel levend als na zijn dood. En terecht natuurlijk.

Nu hij dood is krijgt hij ineens de heldenstatus en heeft hij 'zoveel gedaan voor de popmuziek'.
Misschien wat minder focussen op de media, maar het is normaal dat zo'n uitspraken er komen na de dood van een koning van de popmuziek.

De enige uitspraken die er na Bieber zullen komen zullen uitspraken van schaamte zijn.

Je snapt wat ik bedoel.

Natuurlijk niet. Eerder door een sluwe manager die een bepaalde doelgroep perfect weet te targeten en hersenspoelen. En eenmaal je die doelgroep bereikt hebt volgt de media vanzelf zodat het verspreid als een virus.

Dat is mijn hele punt. Bieber is gewoon een concept wat uitgeperst wordt door een team van managers en zijn ouders met een ID-probleem. Dikke lol trouwens aan al die mensen die denken dat Justin al die Twitters zelf rondstuurt of uberhaubt ook maar enige inbreng heeft in dit alles.
Ik ben ook helemaal geen fan van hem ofzo hoor. Ik snap alleen niet zo waarom mensen het zo serieus moeten nemen en het daarmee nog meer status geven.

Dat is mijn hele punt. Bieber is gewoon een concept wat uitgeperst wordt door een team van managers en zijn ouders met een ID-probleem. Dikke lol trouwens aan al die mensen die denken dat Justin al die Twitters zelf rondstuurt of uberhaubt ook maar enige inbreng heeft in dit alles.
Ik ben ook helemaal geen fan van hem ofzo hoor. Ik snap alleen niet zo waarom mensen het zo serieus moeten nemen en het daarmee nog meer status geven.
Ik weet niet wie het serieus neemt, ik erger me er op zich niet aan, al vind ik het wel triest wat er tegenwoordig allemaal succes kan hebben. Niet alleen hij, maar veel bekende namen die absolute bagger produceren.

Bieber is op internet meer een object geworden om mee te spotten. Levert af en toe wel leuke funny pics op in het FP topic. :)

Liever Bieber dan die talentshow marketing & promotion 'artiesten'

Daarom voorspel ik ook dat zijn muziekcarrière niet lang zal duren. Een echte topartiest reikt verder dan zijn oorspronkelijke doelgroep en weet die doelgroep later ook nog vast te houden. Maar zijn huidige fanbase gaat zich later vooral schamen over hun muziekkeuze en deze zo snel mogelijk willen vergeten.
Z'n managers zijn anders sterk bezig met het veranderen van Biebie zijn imago. Nu vind ik hem wel een stoere boy van de straat. En tijdje geleden begon hij bijna te vechten met een journalist!!

Bieber forever :heart:

Z'n managers zijn anders sterk bezig met het veranderen van Biebie zijn imago. Nu vind ik hem wel een stoere boy van de straat. En tijdje geleden begon hij bijna te vechten met een journalist!!

Bryce pls!

No hetero

Bryce pls!

No hetero
Altijd hetzelfde op dit forum!

Moest het om een meid gaan, zou niemand er op reageren! Ik heb je gereport voor homofobie en stuur nu een PM naar BigT! Hier hoor je nog van! :(:mad::rolleyes::fire::yell:

no no homo

Hahaha

Haha ik kan me al voorstellen hoe dat gaat

- Assistant manager: "we have to do something about his image, everyone thinks he's a girly sissy boy who loves d*ck"
- Manager: "I know but he's so cute, the 8 year olds love it"
- Assistant manager: "it's getting out of hand, he's the laughingstock of the whole internet"
- Manager: "ok ok, just don't make him too manly, the beta phag look served us well in the past"
- Assistant manager: "got it"

Terug
Naar boven