- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou Bas je slaat de spijker op zijn kop, prachtig verwoord. Karma is overgemaakt kerel!Er is veel haat op Bieber, omdat er veel jaloezie is. Opzich doet hij weinig vreemds voor een 18 jarige knul met teveel geld en teveel aandacht.
Hij is nog geen Balotelli.
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat ik je nog geen dickpic gevraagd heb.Are you some kind of [Link niet meer beschikbaar], son?
Sorry Mat maar ik been eerder een anus-man. Een foto van mijn behaarde met poep besmeurde anus, is dat ook goed?Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat ik je nog geen dickpic gevraagd heb.
Beetje zielig, Tatt, maar je mag er gerust doorsturen als dat je gelukkig maakt. Ik help graag mijn medemens.
Zoals ik al zei; no coprofiel, maar uiteindelijk doe ik het gewoon om jou te helpen.Sorry Mat maar ik been eerder een anus-man. Een foto van mijn behaarde met poep besmeurde anus, is dat ook goed?
Je bent toch niet zo'n viezerik die op jongens valt he?Zoals ik al zei; no coprofiel, maar uiteindelijk doe ik het gewoon om jou te helpen.
Of we doen de stok in twee? Pics met poepvegen, een komkommer erin en een stukje balzak?

Ik bestudeer gewoon komkommers en balzakken. Wat is daar nu weer verkeerd aan?Je bent toch niet zo'n viezerik die op jongens valt he?![]()
Sorry Mat, ik ben meer een cactus man.Ik bestudeer gewoon komkommers en balzakken. Wat is daar nu weer verkeerd aan?
M'n anusje wordt er niet warm van

M'n anusje wordt er niet warm van
Bieber zou trots zijn op dit topic!
Gewoon de link naar dit topic twitteren met een paar debiele hashtags zoals #Believe#prayforbieber#yolo#swag#bieberfever en genoeg laten retweeten. Ik heb helaas geen tweeter.Misschien moet iemand het hem ff doormailen?
in be4 storm beliebers