XXL Nutrition

Jw doet weer mee > Kijken wat 2016 ons brengt

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen getraind, ging wel lekker maar ofc lage gewichten nog.
Log notworth imo.
Morgen weer trainings loggen!

IN! Kan wel wat van je leren gok ik! ;)

Zoals beloofd vandaag weer een log.
Pokkelange dag gehad op uni, maar wel lekker veel werk verzet. Gevolg was wel dat ik eerst rug heb getraind, daarna naar fysio moest, en toen weer terug naar gym om biceps te pakken :o :(

Anyway:

Rug

Pullups
8reps
10reps
12reps
12reps
10reps
2 sets wide hammergrip bovenin 15 seconden vasthouden
5reps+20kg
4reps+40kg -(10sec pauze)- 2reps+40kg
7reps +20kg -(10sec pauze)- 4 reps

Cable rows
12reps55kg
10reps65kg
10reps75kg
8reps75kg
8reps smallgrip pullups

BOR
15reps70kg
16reps80kg
10reps60kg strikt
10reps60kg
12reps60kg

Cable high pull
10reps40kg
10reps55kg -(10sec pauze)- 4reps45kg
10reps45kg

Vertical traction
5reps105kg-5reps90kg-6reps75kg
6reps105kg-5reps90kg-5reps75kg

straight arm pushdown
10reps20kg
10reps25kg
10reps25kg

nog 2 reps slappe cable pulls om ff te pompen

Daarna dus naar fysio, en weer terug naar gym, en toen biceps gepakt. Veel concentratiewerk, in totaal 3 oefeningen gedaan, had wel lekkere pomp.

Voeding komt er vanavond/morgen aan

Hoe is het met schouder en knie?

Hoe is het met schouder en knie?

knie maakt langzaam goede progress, doe onderhand legpresses op 70kg (eenbenig welliswaar) en schouders still fcked up maar ga er vanaf vandaag mee aan de slag bij de fysio.
Dit jaar 36 behandelingen tegoed dus kan een eind komen

knie maakt langzaam goede progress, doe onderhand legpresses op 70kg (eenbenig welliswaar) en schouders still fcked up maar ga er vanaf vandaag mee aan de slag bij de fysio.
Dit jaar 36 behandelingen tegoed dus kan een eind komen

al mri laten doen?

Lekker volume

lkkre train, die wide hammergrip bovenin 15 seconden vasthouden zijn volgens mij wel killing.

36behandelingen? Welke verzekeraar en wat betaal je per maand?

Wat is er mis met je schouder? Ik heb zelf ook heel lang last gehad van mijn schouders. Verdomd vervelend!

Balen van die blessures man, en dan toch zo'n goed fysiek kunnen bouwen, nice!

Ga jij niet kapot van de honger met al die shakes? t*ring man

t*ring, zonde van je geld zeg damn.

kijkoperatie ook al gehad toch?

Was inderdaad optie maar heb dr vanaf gezien. Blij mee ook, geen zin om paar weken niks te doen meer. We doen t er maar mee zoals t is!

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

36behandelingen? Welke verzekeraar en wat betaal je per maand?

FBTO. Eigen risico op800 euro, dus kosten per maand 84 eu oid. Flink goede deal, niet?

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Wat is er mis met je schouder? Ik heb zelf ook heel lang last gehad van mijn schouders. Verdomd vervelend!

Schouderkom is erg vlak, en spieren/pezen/kapsels aan achterzijde zijn vrij los, aan de voorzijde juist star. Dus inklemming en dat soort shit. Slijmbeurs al gedonder mee gehad

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Balen van die blessures man, en dan toch zo'n goed fysiek kunnen bouwen, nice!

Thanks bro

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Vind die shakes dusdanig bah dat ik na zon shake weinig honger heb:p
Mja tis over hele dag gezien wel afzien ja. Nog paar weekies.

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Vind die shakes dusdanig bah dat ik na zon shake weinig honger heb:p
Mja tis over hele dag gezien wel afzien ja. Nog paar weekies.

post bij je voeding ook eens je carbs en vet :) of ligt het aan tapatalk app dat ik het niet zie?

post bij je voeding ook eens je carbs en vet :) of ligt het aan tapatalk app dat ik het niet zie?

Nee klopt dat ik alleen kcal en eiwit bijhoudt. Zal vanaf volgende week vetten en carbs er ook bij zetten..! Deze week erg druk met vanalles haha, dus geen zin om alles uit te zoeken nu.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

voeding 17-2
voeding17-2_zps1ea05021.jpg

Hoop dat ik vandaag nog tijd heb om even benen goed aan te pakken.
Also, vandaag proberen carb inname stuk lager te doen zodat ik weer eventjes wat meer vet kan eten en vezels. Merk dat ik daar nu wel flink te laag in zit laatste dagen

Jw. Vertel eens over je uit eten dedication

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven