Fitness Seller

K-1 final eliminations 2005

Moob

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
23 september is het zover. dan gaan de K-1 vechters uitmaken wie er in de finale komen te staan.

Ernesto Hoost zou eerst ook meedoen, maar ik hoorde dat Hoost heeft afgezegd. Hij zal op 23 september (of op de finale, dat weet ik niet zeker) wel aanwezig zijn, om zijn afwezigheid toe te lichten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de wedstrijden...

mijn voorspellingen:

Sefo vs Kaoklai: Gaat een leuke partij worden. Kaoklai zal zijn snelheid gebruiken, maar ik denk dat Sefo zich niet gek zal laten maken. Sefo wint.

LeBanner vs Goodridge: Gaat een waar slugfest worden denk ik :D. beide heren zijn niet vies van het uitdelen van flinke dreunen. zeker Goodridge zal het graag op een slagenwisseling aan laten komen. Lebanner wint als hij er niet in mee gaat en zijn eigen spel blijft spelen. gaat een top- partij worden.

Sapp vs Choi: 2 monsters. Meer een freekshow dan een wedstrijd ben ik bang... maar was zeer onder de indruk van Sapp een tijdje terug. een hoop bij geleerd. Sapp wint, maar erg fraai zal het wel weer niet gaan worden. :o

Musashi vs Botha: Ik heb weinig gezien dit jaar van Botha, maar ik denk dat hij niet echt vooruit is gegaan op kickboks gebied. Musashi is een uitstekende vechter en zal zeker winnen. hoewel het conditioneel wel zwaar zal worden denk ik. Botha zal zich niet zomaar naar het canvas laten sturen.

Aerts vs Mighty Mo: Aerts is veruit de betere kickbokser. ik hoop ook dat hij wint en dat hij dit jaar eens niet 'genaaid' wordt door de jury of geblesseerd uitvalt. enige waar Aerts voor hoeft te vrezen is een verdwaalde rechter maai van Mighty Mo... dat zie ik helaas nog wel gebeuren :(

Feitosa vs Schilt: De brazilliaanse technicus Feitosa zal zijn handen vol hebben aan het boomlange Nederlandse geweld Schilt. Schilt oogt soms wat onhandig door zijn lengte, maar hij gaat de wedstrijd beslissen door zijn knieën . ondanks dat ik Feitosa een goede vechter vind,zal hij het toch gaan afleggen tegen de nederlander.

Norostrand vs Karaev:: onbenkende vechters voor mij. kan hier dus niks over zeggen.

Bonjasky vs Ignasjov (superfight): Bonjasky is al geplaatst voord e finale, dus daar hoeft hij zich geen zorgen over te maken. kan een hele mooie technische partij worden. Ik hoop dat Iggy niet te veel gefeest heeft en zich goed heeft voorbereid. dan is hij een geweldige vechter. moeilijk te zeggen wie er gaat winnen... ik hoop eigenlijk Ignasjaov, omdat bonjasky al geplaatst is en zich in de finale moet bewijzen en niet nu in een superfight. plus dat een goed voorbereide Ignasjov bijna onverslaanbaar is.

Gaan leuke wedstrijden worden, dat is zeker. ik dacht dat dit de definitieve lijst was. (maar fouten voorbehouden :rolleyes: :o )

Laat de voorspellingen maar komen!

mij geld staat op bonjasky al gaat hij het wel moeilijk de eerste ronde krijgen tegen ''de red scorpion '' ! le banner is 1 van mijn favorite ( ja ik weet dat die frans is) , gewoon de manier waarop die vecht ,ff offtopic heb je laatst die bult gezien in de wedstrijd tegen abidi , die bult was nog groter dan zijn hoofd geworden ! Maar bonjasky gaat hem winnen .

De kleine thai is ook 1 van mij favorite ''kaoklai''. En ook onze bobb sapp vind ik cool maar weinig tot geen kans op wnnen !
toch zijn de kwaliteits k1 fighters minder geworden neem een botha,sap,mighty mo het is geen egt k1 meer imo .dus 1e plaats bonjasky geef kaoklai een 2e plaats en miss musachi 3e plek (aangezien deze man hele grote vooruitgang maakt mentaal en fysiek!) 3e kan eventueel ook naar le banner gaan ! Sorry aerts !
dit waren mij voorspellingen.

mvg dennis

Is ook al bekend wanneer deze final elemination word uitgezonden op eurosport?

bustaden zei:
mij geld staat op bonjasky al gaat hij het wel moeilijk de eerste ronde krijgen tegen ''de red scorpion '' ! le banner is 1 van mijn favorite ( ja ik weet dat die frans is) , gewoon de manier waarop die vecht ,ff offtopic heb je laatst die bult gezien in de wedstrijd tegen abidi , die bult was nog groter dan zijn hoofd geworden ! Maar bonjasky gaat hem winnen .

De kleine thai is ook 1 van mij favorite ''kaoklai''. En ook onze bobb sapp vind ik cool maar weinig tot geen kans op wnnen !
toch zijn de kwaliteits k1 fighters minder geworden neem een botha,sap,mighty mo het is geen egt k1 meer imo .dus 1e plaats bonjasky geef kaoklai een 2e plaats en miss musachi 3e plek (aangezien deze man hele grote vooruitgang maakt mentaal en fysiek!) 3e kan eventueel ook naar le banner gaan ! Sorry aerts !
dit waren mij voorspellingen.

mvg dennis

juist, lebanner is ook een van mijn favorieten. En kaoklai ook, die is echt gevaarlijk met z'n knie en scheen :D. Le banner, de kampioen die nooit eerste is geworden! Ik denk ook dat Bonjasky gaat winne, ik las een artikel dat hij voor de 4de keer?? wilde winnen. Ik ben benieuwd

bustaden zei:
mij geld staat op bonjasky al gaat hij het wel moeilijk de eerste ronde krijgen tegen ''de red scorpion '' !

bonjasky is al automatisch geplaatst voor de finale en vecht alleen een superfight. Denk dat kaoklai, le banner, sapp, musashi, aerts, schilt en karaev de finale zullen halen

ik vind het echt nergens op slaan dat nou de winaar ineens is geplaats, hoost heeft er altijd voor moeten knokken om dr weer te staan. maarja wie ben ik :o

rtodeep zei:
ik vind het echt nergens op slaan dat nou de winaar ineens is geplaats, hoost heeft er altijd voor moeten knokken om dr weer te staan. maarja wie ben ik :o

Je hebt helemaal gelijk gozer :rolleyes:

Ook uit spijk? Train je bij Pinas of in R'dam?

rogierv zei:
bonjasky is al automatisch geplaatst voor de finale en vecht alleen een superfight. Denk dat kaoklai, le banner, sapp, musashi, aerts, schilt en karaev de finale zullen halen

:eek:
sapp ??? dit ga je tog niet menen he ! hij is al buiten adem na 10 meter lopen er word korten metten met deze man gemaakt. Ik moet toegeven hij heeft een beetje leren schoppen maar daar is ook alles meegezegt ! Deze man moet het hebbuh van een toevals treffer. Ik vind de show om hem heen gaaf en zijn uiterlijk is gaaf om te zien thats it !

Ik kan me die partij nog voor de geest halen in Las Vegas (voorrondes K-1) met 'Sapp' en nog een persoon, dat Mike Tyson daar in de zaal zat en hem zat uit te lachen. 'Sapp' kreeg dit in de gaten en al snel schelden ze elkaar de huid voel en daagde ze elkaar uit om het daar uit te vechten. Maja zit nu eenmaal een prijskaartje aan om 'Mike' te zien vechten. Had ik ook wel is willen zien 'Mike' in K-1 en vooral tegen 'Sapp' en een 'Hoost' of 'Le Banner'.

Ik heb een artikel gelezen in mens health over Bonjasky. Mijn achting tov deze Fighter neemt alleen maar toe. Hij traint hard, vecht met verstand, want hij zegt dat hij uitkomt tegen vechters die in slagkracht tien keer sterker zijn, maar hij ontwijkt, kan hoge vliegende trappen uitdelen, wordt nooit agressief in de ring. Buiten de ring gedraagd hij zich ook al een sTvolle gentleman. Ongelooflijk, hij vecht al zolang en heeft er nog nooit een gebroken neus aan overgehouden.

Marvinnr1 zei:
Je hebt helemaal gelijk gozer :rolleyes:

Ook uit spijk? Train je bij Pinas of in R'dam?

Nee kep een jaar of 5 bij hontai in hoogvliet getraind en nog een jaar of 2 overall getraind

maar nu heb k het thai-boksen vaarwel gezegt, al blijft dat altijd in me bloed zitten ( doe zo af en toe nog is mee bij aad de hoog )

Maar k heb nou 1 doel en dat is Bodybuidling

maar jij traind ook bij de hoog ( hoelang al , ken je niet voor me halen )

patkrachtser zei:
Ik heb een artikel gelezen in mens health over Bonjasky. Mijn achting tov deze Fighter neemt alleen maar toe. Hij traint hard, vecht met verstand, want hij zegt dat hij uitkomt tegen vechters die in slagkracht tien keer sterker zijn, maar hij ontwijkt, kan hoge vliegende trappen uitdelen, wordt nooit agressief in de ring. Buiten de ring gedraagd hij zich ook al een sTvolle gentleman. Ongelooflijk, hij vecht al zolang en heeft er nog nooit een gebroken neus aan overgehouden.

Over die gebroken neus , dat is een kwestie van geluk of een goeie dekking ;)

Wie weet wanneer dit op eurosport gaat komen??

meestal duurt dat wel een week of 2 a 3 voordat het op eurosport is maar datum weet k niet

• Topic Starter Topic Starter
Marvinnr1 zei:
Ik kan me die partij nog voor de geest halen in Las Vegas (voorrondes K-1) met 'Sapp' en nog een persoon, dat Mike Tyson daar in de zaal zat en hem zat uit te lachen. 'Sapp' kreeg dit in de gaten en al snel schelden ze elkaar de huid voel en daagde ze elkaar uit om het daar uit te vechten. Maja zit nu eenmaal een prijskaartje aan om 'Mike' te zien vechten. Had ik ook wel is willen zien 'Mike' in K-1 en vooral tegen 'Sapp' en een 'Hoost' of 'Le Banner'.

gaat nooit gebeuren denk ik. Was meer een publiciteits-stunt.. ;)

joh die tyson weet zelf ook wel dat tie gewoon geen kans heeft, en zeker niet tegen mensen als bonjasky , hoost

hij zal eerst moeten leren blokken en trappen en dan mag hij van mij terug komen

rtodeep zei:
Nee kep een jaar of 5 bij hontai in hoogvliet getraind en nog een jaar of 2 overall getraind

maar nu heb k het thai-boksen vaarwel gezegt, al blijft dat altijd in me bloed zitten ( doe zo af en toe nog is mee bij aad de hoog )

Maar k heb nou 1 doel en dat is Bodybuidling

maar jij traind ook bij de hoog ( hoelang al , ken je niet voor me halen )

Dan ken jij Jennifer ook wel die heeft daar ook getraind als het goed is.
Ik train zeker bij aad alweer een jaar of 5/6 als ik het goed zeg. Ik heb ook wel is bij Willem getraind maar ik vind Pinas toch beter eerlijk gezegd. En nog even in Spangen gertraind bij Sportschool Spangen ook erg goed.

willem is ook helemaal niks

Wie weet zie ik je wel is bij Aad, rtodeep? Ik ga zometeen weer lekker trainen Borst/buik vandaag :D

ben vandaag al geweest, morgen ochtend Benen :p vrijdag s`avonds weer armen

zit nou op me werk

maarja back to the topic ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven