XXL Nutrition

K-1 final eliminations 2005

Heb ook nog bonjasky - ignashov. Als er genoeg mensen zijn die die willen zien wil ik die ook nog wel even uploaden. Partij waarin ignashov voor het eerst in jaren er weer voor zijn doen een beetje afgetraind bij loopt(zijn spekbuik heeft tie er toch maar weer eens afgetraind)

downloaden naar spijkcity :D, die andere filmpjes waren ook goed ;)

alle filmpjes zijn welkom, dus kom maar op ja

Vanavond op Eurosport: K1! :cool:

Fightclub om 20.00 tot 22.00

bonjasky - ignashov
[Link niet meer beschikbaar]

vanavond komt toch een herhaling van de K1-max finale he?

vanavond vroeg trainen en dan eurosport kijken..

Oke dan i9k ben op EU mazllll

jammer dat het herhalingen waren, had graag nieuwe gekeken.

iemand super league gezien deze week???

Jezus wat is die choi lang zeg.Weet iemand hoelang?? Is wel een wedstrijd van niks hoor.(Sapp versus Choi) Die gasten moeten naar de WWF ofzo voor een beetje show.Is toch niks voor de K1.
Het begint de laatste tijd echt een freakshow te worden met Sapp,Choi,Butterbean en nog meer van die losers. Nee dan Migthy Mo,Bonjasky Sauers,Hoost en mijn oude favo. Le Banner.Jammer dat hij er niet meer zoals 2 jaar terug uitziet.Dat zijn de echte K1ers.

Supersteve zei:
Jezus wat is die choi lang zeg.Weet iemand hoelang?? Is wel een wedstrijd van niks hoor.(Sapp versus Choi) Die gasten moeten naar de WWF ofzo voor een beetje show.Is toch niks voor de K1.
Het begint de laatste tijd echt een freakshow te worden met Sapp,Choi,Butterbean en nog meer van die losers. Nee dan Migthy Mo,Bonjasky Sauers,Hoost en mijn oude favo. Le Banner.Jammer dat hij er niet meer zoals 2 jaar terug uitziet.Dat zijn de echte K1ers.

Hij is geloof ik 2.15m, bijna een kop groter dan Sapp ;)

Echt ****ing groot. :eek2:
Ik zag die Sapp eens tegenover Bonjasky staan en toen was Bonjasky heel klein.Wil hem nu wel eens tegenover Choi zien.
Niet dat die Choi kans maakt maar de verhoudingen wil ik graag zien.

Supersteve zei:
Echt ****ing groot. :eek2:
Ik zag die Sapp eens tegenover Bonjasky staan en toen was Bonjasky heel klein.Wil hem nu wel eens tegenover Choi zien.
Niet dat die Choi kans maakt maar de verhoudingen wil ik graag zien.

Hier de link van het filmpje, die al in de topic stond:

[Link niet meer beschikbaar]

Als je hem nog niet gezien had Sapp vs. Choi

Ik vind Remy minder gretig op de een of andere manier, maja we zien het wel wie wint.

Choi is 2.18 meter. Hij heeft trouwens nog geen wedstrijd verloren!!

Weer 3 Nederlanders in de Finale (Bonjansky, Schilt en good ol' Aerts), jammer dat Hoost geblessseerd is, anders waren het waarschijnlijk 4 Nederlanders geweest,

maar hij is ook 3x king of pancrase

Terug
Naar boven