Marvinnr1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silva zei:Hij is ook een keer helemaal verrot geslagen door Gilbert Yvel een van meest bloedigste gevechten in N.L ooit. Daar begreep ik echt niet dat z'n trainers de hand doek in ring gooide je kan een stukje van het gevecht zien op de highlight van Gilbert Yvel.
Silva zei:Pancrase is een beetje de amateur van free fight als je het vergelijkt met Pride en UFC, bij Pride bakte Schilt er niks van. Hij is ook een keer helemaal verrot geslagen door Gilbert Yvel een van meest bloedigste gevechten in N.L ooit. Daar begreep ik echt niet dat z'n trainers de hand doek in ring gooide je kan een stukje van het gevecht zien op de highlight van Gilbert Yvel.
Schilt vecht ook niet echt mooi als je zo lang bent kan je weinig doen als je 20 of 30 cm kleiner bent. Ik hou meer van Nederlanders als Loyd van Dams, Errol Parris, Rob kaman, Jerral Venitiaan.
)rogierv zei:Karaev is absoluut een topper in wording, maar hij kan imo op dit moment nog niet mee met mannen als bonjasky en le banner. Geef hem in de eerste ronde nog wel kans tegen musashi. Hoop in ieder geval dat hij wint aangezien ik een t*ring hekel heb aan musashi. Maar ja het is in japan dus hij zal echt veel en veel beter moeten zijn dan musashi
rogierv zei:Karaev is absoluut een topper in wording, maar hij kan imo op dit moment nog niet mee met mannen als bonjasky en le banner. Geef hem in de eerste ronde nog wel kans tegen musashi. Hoop in ieder geval dat hij wint aangezien ik een t*ring hekel heb aan musashi. Maar ja het is in japan dus hij zal echt veel en veel beter moeten zijn dan musashi
MartiNs zei:Waarom heb je zo'n hekel aan Musashi dan? Qua vechtsT? Persoonlijkheid? Of omdat ie altijd voorgetrokken wordt door de jury? Dat laatste stoort mij wel eens..
. En vooral het laatste wat jij zegt. Het constant voortrekken door de japanse jury. Snap niet dat ze daar gewoon verschillende nationaliteiten in de jury gooien, maar ja dat is ook alleen maar mijn mening