XXL Nutrition

K-1 final eliminations 2005

ik heb net een filmpje gekeken Schilt vs. Glaube als ik het goed zeg ja die gast heeft wel wat ja en hij is lang :D

Pancrase is een beetje de amateur van free fight als je het vergelijkt met Pride en UFC, bij Pride bakte Schilt er niks van. Hij is ook een keer helemaal verrot geslagen door Gilbert Yvel een van meest bloedigste gevechten in N.L ooit. Daar begreep ik echt niet dat z'n trainers de hand doek in ring gooide je kan een stukje van het gevecht zien op de highlight van Gilbert Yvel.

Schilt vecht ook niet echt mooi als je zo lang bent kan je weinig doen als je 20 of 30 cm kleiner bent. Ik hou meer van Nederlanders als Loyd van Dams, Errol Parris, Rob kaman, Jerral Venitiaan.

Silva zei:
Hij is ook een keer helemaal verrot geslagen door Gilbert Yvel een van meest bloedigste gevechten in N.L ooit. Daar begreep ik echt niet dat z'n trainers de hand doek in ring gooide je kan een stukje van het gevecht zien op de highlight van Gilbert Yvel.

Heb die highlight gezien ja. Dat zag er niet best uit voor Semmy maar wel erg moedig om toch door te gaan.

volgens mij zijn dr wel meer door gilbert verrot geslagen :D

en in pancrase zijn er meer vechters die liever naar de grond gaan , en als je bij shilt naar zn benen duikt is het Kloeing!!!! knie op je neus..

De tegenstanders die Schilt heeft gehad tot nu toe in K-1 '05, waren geen top vechters. In de Finals begint ie tegen Ray Sefo, wat een zware dobber voor 'm zal zijn. Als ie dat wint, moet ie tegen de winnaar van Bonjansky vs Choi (2.20 meter), waarschijnlijk dus tegen Bonjansky.

En de sterkst vechters uit de andere pool voor de 3de ronde zijn LeBanner en Aerts, dus dat word een moeilijke.

Maar voor iemand van zijn lengte vecht ie best goed, als je 'm vergelijkt met een Sapp, Akabono of Choi.

Zaterdag zag ik op eurosport die karaev vechten, die deed het ook wel aardig. Die Choi heeft zijn lengte echt als voordeel en hij weegt wel 160 kg:eek:

Karaev is absoluut een topper in wording, maar hij kan imo op dit moment nog niet mee met mannen als bonjasky en le banner. Geef hem in de eerste ronde nog wel kans tegen musashi. Hoop in ieder geval dat hij wint aangezien ik een t*ring hekel heb aan musashi. Maar ja het is in japan dus hij zal echt veel en veel beter moeten zijn dan musashi

Silva zei:
Pancrase is een beetje de amateur van free fight als je het vergelijkt met Pride en UFC, bij Pride bakte Schilt er niks van. Hij is ook een keer helemaal verrot geslagen door Gilbert Yvel een van meest bloedigste gevechten in N.L ooit. Daar begreep ik echt niet dat z'n trainers de hand doek in ring gooide je kan een stukje van het gevecht zien op de highlight van Gilbert Yvel.

Schilt vecht ook niet echt mooi als je zo lang bent kan je weinig doen als je 20 of 30 cm kleiner bent. Ik hou meer van Nederlanders als Loyd van Dams, Errol Parris, Rob kaman, Jerral Venitiaan.

zeg dat maar niet tegen de legendarische Bas rutten. meervoudige pancrase kampioenen daarin onder andere Shamrock (grootheid uit het UFc) verslagen...

(hoewel ik pancrase best saai vind om naar te kijken ;) )

rogierv zei:
Karaev is absoluut een topper in wording, maar hij kan imo op dit moment nog niet mee met mannen als bonjasky en le banner. Geef hem in de eerste ronde nog wel kans tegen musashi. Hoop in ieder geval dat hij wint aangezien ik een t*ring hekel heb aan musashi. Maar ja het is in japan dus hij zal echt veel en veel beter moeten zijn dan musashi

Denk dat die Karaev toch een eind kan komen.De ervaring ligt dan wel bij
Le Banner,Bonjasky maar deze kerel maakt mooie bewegingen en is supersnel.
Zag dat ie oook wel wat kan hebben.
Ik denk dat ze een zware tegenstander aan hem hebben.

rogierv zei:

Waarom heb je zo'n hekel aan Musashi dan? Qua vechtsT? Persoonlijkheid? Of omdat ie altijd voorgetrokken wordt door de jury? Dat laatste stoort mij wel eens..

MartiNs zei:
Waarom heb je zo'n hekel aan Musashi dan? Qua vechtsT? Persoonlijkheid? Of omdat ie altijd voorgetrokken wordt door de jury? Dat laatste stoort mij wel eens..

Hou niet zo van defensieve vechters, en qua persoonlijkheid ken ik hem niet zo goed moet ik zeggen ;). En vooral het laatste wat jij zegt. Het constant voortrekken door de japanse jury. Snap niet dat ze daar gewoon verschillende nationaliteiten in de jury gooien, maar ja dat is ook alleen maar mijn mening

Terug
Naar boven