Fitness Seller

K-1 final eliminations 2005

patkrachtser zei:
Ik heb een artikel gelezen in mens health over Bonjasky. Mijn achting tov deze Fighter neemt alleen maar toe. Hij traint hard, vecht met verstand, want hij zegt dat hij uitkomt tegen vechters die in slagkracht tien keer sterker zijn, maar hij ontwijkt, kan hoge vliegende trappen uitdelen, wordt nooit agressief in de ring. Buiten de ring gedraagd hij zich ook al een sTvolle gentleman. Ongelooflijk, hij vecht al zolang en heeft er nog nooit een gebroken neus aan overgehouden.

neus botje weg laten halen? maar ikben het wel met je eens, ik las dat artikel ook... groot en deels! :D

Choi gaat dit jaar ver komen!!

Ja, klopt hij maar heeft nu geen blauw haar meer!

[Link niet meer beschikbaar]

Uitslagen final elimination: geen verassingen!!!!!!

oke thx

idd weinig verassingen.

Hier de link naar het filmpje van Sapp - Choi

zijn er niet al meer filmpjes te downloaden?

le banner - goodridge

aerts - mo

kijk daar hebben we wat aan:D

le banner tegen goodridgde is wel weer een brute pot. Hoop dat Le Banner zijn kin het eens een keer goed houd en dat hij dit jaar de finale kan winnen

als het geen nederlander wordt, mag le banner zeker winnen van mij

hey super die filmpjes!!!!

Ben nu alle filmpjes aam het downen van usenet. Ben benieuwd. Weet iemand hier mij misschien te vertellen hoe de K1-world GP zich verhoudt tot de K1 max? Zijn dat gewoon twee verschillende toernooien, of is het vergelijkbaar met een divisie structuur? Vroeg ik me ff af.....

BTW: usenet kun je zoeken op "K1 semi final 23/09/05" dan krijg je ze allemaal. Ze staan in a.b.mma

K1-max is gewoon de lichtere gewichtklasse, volgens mij tot 80kg.

meer filmpjes zijn welkom hoor, krijg ze zelf niet gedownload.

Terug
Naar boven