Fitness Seller

K*nkerlijers ...(excuse me)

Is idd wel eens eerder gepost, die beestjes die levend gevild werden.

Homer17 zei:
Is idd wel eens eerder gepost, die beestjes die levend gevild werden.
zeehonden en nog een soort, en ook honden geloof ik, wel ranzig, leuk als je je vriendin weg wilt hebben, zeg je dat t een homevideo is:cool:

Die heb ik een week of 5-6 geleden gepost.

Is een Chinese farm waar die dieren levend worden gevild, echt onnodig en juist lastiger op deze manier. Ik ben in staat om zo'n kerel zonder gevoel met genoegen overhoop te steken. Doet me niks na het zien van zo'n video.

Probleem voor veel bontdragers is dat niemand kan zeggen dat ze een jas dragen die NIET van zo'n farm komt omdat de huiden niet worden getagged; je weet dus nooit waar de huid vandaan komt die voor je jas is gebruikt.

Geen jasjes van dieren dragen dus!

Werkelijk te gruwelijk voor woorden. Voor zulke mensen kan ik lijfstraffen bedenken waar Dr Mengele zn hoofd nog voor zou wegdraaien. :mad:

Zulke dingen wil ik nogeneens zien.

Ik heb een idee: We laten Japanse kampartsen uit WOII op ze los, is ook een beetje uit hun regio enzo: Die hadden laboratoria staan in kampjes waar Mengele een kleuter met Lego bij was...

Wat deden die allemaal dan.

verder dan het villen van die beestjes kom ik niet, heb het maar gesloten, te triest dit, maakt me pissed!

Als er weer mensen worden gevild, zit ik een film wel uit - maar ik zette deze na 0,1 al af. Ik probeer daar niet aan te gewennen. In het zoutzuur met dat tuig!

Ik heb dit al eens gezien. Razend word ik van zoiets :mad: :mad:

Cool na het afrika topic dan toch eens respect en o wat zou ik graag met 1 van die k*nkerlijers een gesprek onder 3 ogen hebben...

Ik klik niet eens.

Onthoofdingsfilmpjes zijn tot daar aan toe, maar als er dieren 't lijdend voorwerp zijn is het een heel ander verhaal.

Terug
Naar boven