Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de beelden waar Rob op reageert zijn afkomstig uit de VS (niet China dus). Onder andere Kentucky Fried Chicken.....een van de fastfood ketens waar men nog nooit van dierenwelzijn heeft gehoord......dierenleed is direct gekoppeld aan het koopgedrag van de individu.....you CAN make a difference...
Dit zijn dus de redenen waarvoor ik vindt dat de Verenigde Staten de machtigste staat in de wereld moet blijven in plaats van het opkomende China waar dit soort praktijken nog normaal zijn.
Ja ik weet het, maar dat is het gevoel wat ik erbij heb.
Het is ingeburgert in mijn gedachte dat we kippen slachten en eten. +plus je ziet daar de kippen niet als beesten worden geslacht. Het is hun leefruimte die beestachtig is, waarschijnlijk deert dat beeld mij minder dan een levende villing van een wasbeertje, wat niet direct voor voedsel wordt aangezien(althans niet door mij).