XXL Nutrition

K*nkerlijers ...(excuse me)

Ik kijk niet wat dan ben ik het eerste uur razend en slaat mijn hart 180 maar die Oosterse knakkers vind ik sowieso een raar volk.

:barf: :barf:

ziekelijk maar ja DIT is wel de werkelijkheid. :(

sanniejj zei:
Het is hier geen china hoor. Geen nood om je schuldig te voelen. We staan hoog in de voedselketen.

de beelden waar Rob op reageert zijn afkomstig uit de VS (niet China dus). Onder andere Kentucky Fried Chicken.....een van de fastfood ketens waar men nog nooit van dierenwelzijn heeft gehoord......dierenleed is direct gekoppeld aan het koopgedrag van de individu.....you CAN make a difference...

Dit zijn dus de redenen waarvoor ik vindt dat de Verenigde Staten de machtigste staat in de wereld moet blijven in plaats van het opkomende China waar dit soort praktijken nog normaal zijn.

OMFG :mad: :mad: :mad: :yell:

Dit gaat mijn petje te boven.

Die beelden van 6 weken geleden staan nog te goed op m'n netvlies, ik hoef het niet nog een keer te zien.

• Topic Starter Topic Starter
ramonovietsj zei:
Ja ik weet het, maar dat is het gevoel wat ik erbij heb.

Het is ingeburgert in mijn gedachte dat we kippen slachten en eten. +plus je ziet daar de kippen niet als beesten worden geslacht. Het is hun leefruimte die beestachtig is, waarschijnlijk deert dat beeld mij minder dan een levende villing van een wasbeertje, wat niet direct voor voedsel wordt aangezien(althans niet door mij).

wat een ter***lijer, die vent zouden ze zelf levend moeten villen... ziek gewoon dit :mad:

Misschien is het niet het ergst dat WIJ vlees eten, veel erger is dat de manier waarop deze dieren behandeld worden EN dat dat legaal is.......

Terug
Naar boven