Viriya
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 21%
Is lang geleden dat ik nog eens een logje heb neer geknald hier. Ligt er vooral aan dat ik maandag 7 nov weer een virus kreeg via DBB. Dus ben toen een week niet on geweest. De week erop maandag vet hard uit geweest en zoals altijd verdoet mij dat voor een week. En toen waren we weer hier. Vorige 2 weken wel gewoon door getraind en van de week nog maar 2 trainingen gehad wegens 'moodswings'.
Zullen we het er maar ophouden dat de darkside sterk is in mij. Zoveel dingen in mijn leven gaan goed, alleen ik ben altijd zo ****ed up. A rich man problem. Ik heb alles eigenlijk al, maar toch voel ik verdoet om de dag ofzo.
Zo graag zou ik gewoon de zwakte achter mij laten en er vol voor gaan maar iets had me altijd tegen. En die 'iets' is voor mij totaal onbekend. Blablabla...
Zullen we het er maar ophouden dat de darkside sterk is in mij. Zoveel dingen in mijn leven gaan goed, alleen ik ben altijd zo ****ed up. A rich man problem. Ik heb alles eigenlijk al, maar toch voel ik verdoet om de dag ofzo.
Zo graag zou ik gewoon de zwakte achter mij laten en er vol voor gaan maar iets had me altijd tegen. En die 'iets' is voor mij totaal onbekend. Blablabla...