MuscleMeat

K1 final 16!!!!!!!

Thanks mate!

Vanavond om 00:05 op sbs6 te zien.

Aardige partijen, Manhoef vs Bonjasky uitslag vond ik niet terecht, publiek ook niet zo te horen.

Vind het vaak wel jammer wanneer Nederlanders in het eerste gevecht al tegen elkaar moeten.

Remy is echt een puntjes vechter geworden. Geen risico, geen k.o., alleen counteren en een eind sprintje. Jammer van de uitslag.

Bullshit uitslag van remy en melvin.

Jammer toch dat Nederland geen concurrentie heeft in de K1. Manhoef en Aerts zijn alsnog zo veel beter dan die 3 buitenlandse knakkers die zich wel gekwalificeerd hebben.

Manhoef > Bonjasky.

En Overeem gaat em pakken.

potverdomme rot op met die spoilers.

Hebben jullie de LOTING gezien, IEDEREEN ging naar POEL B ahahahhaah om de beste te vermijden das BADR HARI .. Kareav had geen keuze natuurlijk :roflol:

Hoop ook dat Badr Hari tegen Overeem gaat vechten. Hari tegen Bonjasky kan ook lachen worden.

Jammer dat Manhoef weer niet meedoet, persoonlijk 1 van mijn favoriete vechters.
Er zijn er maar weinig die op zo'n hoog tempo kunnen blijven vechten, wat een conditie heeft die man.

Ik hoop op Overeem vs Badr Hari..

Denk dat Overeem goede kansen heeft.

Overeem vecht niet meer heb ik net gehoord... :(

Hij wordt vervangen door Alistair UBEREEM

y14xu.jpg

Lalz daar had je me eventjes te pakken Calyptus. Die dude is wel ****ing groot zo op die pic.

Alistair is een beest! Zijn broer Valentijn is ook flink aan de maat..

Hoop dat hij de finale draait en hem pakt..

• Like
Waarderingen: Loo
Waarom vecht overeem niet meer dan?

Badr Hari wordt overschat. Overeem sloopt hem.

Terug
Naar boven