Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag maandag avond op eurosport ook K1. Was eigelijk een schande. Die koreaan van 2.18 moest tegen een kerel van 263kg. Weet alleen de namen niet meer. Maar dat leek echt niet meer op K1.
die zak blubber van een Akebono (oud grootkampioen sumo) Dat zo'n man zich verlaagt tot het niveau van een freakshow. Iemand die zoveel aanzien heeft/had vanwege zijn sumo-prestatie... waarom vraag ikme af? Geld? Hoe dan ook....triest![]()
weg met de freaks. het was een tijdje leuk maar de lol is er nu toch echt helemaal vanaf. Weg met Choi, Akebono, Sapp (en die is zo snel even vergeet misschien)
Trouwens... staan er nog nederlandse talenten aan de poorten van de K1 te rammelen? Oftewel, zit er iets aan te komen na Bonjaski?
Het allermooiste is ook dat Leko hetzelfde deed bij Hari: Leko trapte Hari KO, Hari trapte hem dus op precies dezelfde wijze KO in de revange metch.ik vergeet nooit meer die KO van hari op leko in reserve gevecht van japan verleden jaar, zelden zon mooie KO gezien.

Sublieme combo's, snoeiharde mokerslagen en ten minste veel vuur in zijn spel. Niet dat slappe gedoe.Verder zou ik Melvin Manhoef wel in de eliminations en de finale willen zien van de K1. The man is a f*cking monster!Sublieme combo's, snoeiharde mokerslagen en ten minste veel vuur in zijn spel. Niet dat slappe gedoe.
die zak blubber van een Akebono (oud grootkampioen sumo) Dat zo'n man zich verlaagt tot het niveau van een freakshow. Iemand die zoveel aanzien heeft/had vanwege zijn sumo-prestatie... waarom vraag ikme af? Geld? Hoe dan ook....triest![]()
weg met de freaks. het was een tijdje leuk maar de lol is er nu toch echt helemaal vanaf. Weg met Choi, Akebono, Sapp (en die is zo snel even vergeet misschien)
Trouwens... staan er nog nederlandse talenten aan de poorten van de K1 te rammelen? Oftewel, zit er iets aan te komen na Bonjaski?
Helaas is Manhoef geen toernooi vechter. Maar het is zeker een beest!

?/ daar ben ik wel benieuwd naar........ anders had ik de partij aerts vs bonjasky aan aerts gegeven,,,die kent bonjasky van binnen en buiten,,,en bonjasky heeft veel geleerd van aerts,,,