Fitness Seller

K1 Final Eliminations Osaka 2006

Zag maandag avond op eurosport ook K1. Was eigelijk een schande. Die koreaan van 2.18 moest tegen een kerel van 263kg. Weet alleen de namen niet meer. Maar dat leek echt niet meer op K1.

dat was akebono ...... zulke wedstrijden zijn jammer

• Topic Starter Topic Starter
Akebono vs Hongman Choi. :D dat is idd niet op aan te zien.

Maar als het goed is heb je dan ook Aerts bezig gezien en dat maakt voor mij een hoop goed!

Zag maandag avond op eurosport ook K1. Was eigelijk een schande. Die koreaan van 2.18 moest tegen een kerel van 263kg. Weet alleen de namen niet meer. Maar dat leek echt niet meer op K1.

die zak blubber van een Akebono (oud grootkampioen sumo) Dat zo'n man zich verlaagt tot het niveau van een freakshow. Iemand die zoveel aanzien heeft/had vanwege zijn sumo-prestatie... waarom vraag ikme af? Geld? Hoe dan ook....triest :(

weg met de freaks. het was een tijdje leuk maar de lol is er nu toch echt helemaal vanaf. Weg met Choi, Akebono, Sapp (en die is zo snel even vergeet misschien)

Trouwens... staan er nog nederlandse talenten aan de poorten van de K1 te rammelen? Oftewel, zit er iets aan te komen na Bonjaski?

die zak blubber van een Akebono (oud grootkampioen sumo) Dat zo'n man zich verlaagt tot het niveau van een freakshow. Iemand die zoveel aanzien heeft/had vanwege zijn sumo-prestatie... waarom vraag ikme af? Geld? Hoe dan ook....triest :(

weg met de freaks. het was een tijdje leuk maar de lol is er nu toch echt helemaal vanaf. Weg met Choi, Akebono, Sapp (en die is zo snel even vergeet misschien)

Trouwens... staan er nog nederlandse talenten aan de poorten van de K1 te rammelen? Oftewel, zit er iets aan te komen na Bonjaski?

hari

ik vergeet nooit meer die KO van hari op leko in reserve gevecht van japan verleden jaar, zelden zon mooie KO gezien.

ik vergeet nooit meer die KO van hari op leko in reserve gevecht van japan verleden jaar, zelden zon mooie KO gezien.
Het allermooiste is ook dat Leko hetzelfde deed bij Hari: Leko trapte Hari KO, Hari trapte hem dus op precies dezelfde wijze KO in de revange metch.

Jammer dat Hari dan weer KO ging tegen Peter Graham in de laatste seconden van de wedstrijd... en jawel... ook weer op een achterwaartse trap... :D

Maar Hari is idd wel iemand die ver kan komen als hij wat meer tijd in het krachthonk spendeert en wat meer te eten gaat krijgen. Nu wordt hij nog wat te gemakkelijk door de ring heen 'gedonderd' door de echte zwaargewichten heb ik het idee.

Verder zou ik Melvin Manhoef wel in de eliminations en de finale willen zien van de K1. The man is a f*cking monster! :eek: Sublieme combo's, snoeiharde mokerslagen en ten minste veel vuur in zijn spel. Niet dat slappe gedoe.

Akebono vs Hongman Choi; Japanse rariteiten kabinet noemt fred dat :D

Verder zeg ik GO Aerts en GO Hoost!!

En **** schilt.....laat die over een paar jaar maar terug komen als ie kickass techniek heeft

Verder zou ik Melvin Manhoef wel in de eliminations en de finale willen zien van de K1. The man is a f*cking monster! :eek: Sublieme combo's, snoeiharde mokerslagen en ten minste veel vuur in zijn spel. Niet dat slappe gedoe.

Helaas is Manhoef geen toernooi vechter. Maar het is zeker een beest!

akebono mag van mij weg, die verliest alles. zijn contract zal wel bijna afgelopen zijn.
maar choi en sapp mogen er wat mij betreft in blijven, ze zijn niet makkelijk te verslaan. sapp brengt altijd spectakel dus waarom die eruit gooien?

Qua vechtsT is het een beest. Qua fysiek zou ik wel willen ruilen ook. Droog, en toch redelijk buff!

edit: check op zijn site ook even bij video's het filmpje manhoef vs Cyborg. ;)

naar finale

LeBanner
schilt,
aerts,
hoost,
mushashi

gevecht aerts vs bonjasky is idd erg jammer, maar remy is niet de fitste vd twee, zolang aerts maar geen last gaat krijgen van cuts in zn schenen. helaas lijkt me niet dat aerts nog naar huis gaat met de hoofdprijs, daarvoor is ie te oud.

schilt zal naar mijn idee de grootste kanshebber zijn voor winnaar wgp 2006. echt geen estetische vechter, lelijke halfgare kicks maar wel o zo krachtig, zijn lengte en gewicht gecombineerd met zijn techniek die hij dus wel heeft wint hij.

Le Banner: gaat voor de snoeiharde lowkicks achter elkaar op HMC zijn reuzen chopsticks. De reus wankelt in het eind tweede ronde en Le Banner doet een befaamde getimede punch, Choi is dan ****ed voor de 3e ronde. Maar wordt wel moeilijk voor Le Banner (maar het is altijd moeilijk tegen 2.18m 165kg!!!!!)

K-1 OFFICIAL WEBSITE

Laatste namen zijn bekend en zoals verwacht:

sefo vs leko
feitosa vs slowinski
karaev vs hari

Ik denk dat we zo en aardige matchmaking hebben zo alles bij elkaar.

ik hoop maar deze kans zal denk ik maar 18% zijn

Sefo
Hari
Feitosa
le banner
Bonjasky
Bregy
Hoost
Musashi

AERTS VS bonjasky gaat niet door

peter heeft een virus opgelopen,,en iets met zn teen(jammer ik had deze partij graag gezien),,,dit zou de eerste keer worden dat peter niet meedoet,,sinds de k-1 grandprix bestaat(1993)

maar dan nog,,,zijn er 7 nederlanders...of vechters die in nederland getraind worden

hoost(ned)
bonjasky(ned)
schilt(ned)
bregy(zwiters die in nederland getraind word)
leko(duitser die in breda getraind word)
chalid arrab(duitser die in breda gtraind word)
badr hari(ned)...
ik hoop alsnog dat peter ...of in een reserve partij draaid in december(zodat hij alsnog een eventuele kans maakt in de finale als er iemand uitvalt door blessure)
en anders een superfight

de verdere line up is wel ok,,,maar je kunt zien dat de organisatie wilt dat er bepaalde mensen doorgaan(hoost vs fujimoto bijv)
dat word een tko in de 1ste of 2e ronde
le banner vs choi,,, dat word een makkie voor jerome(mits hij er niet TE makkelijk over denkt,,,want jerome heeft geen beste kin)
schilt vs bregy word een leuke pot(beetje zelfde sT van vechten,,alleen heeft sem zn knieen die ie beter gebruikt)

sefo vs leko,,is op papier een mooie partij die 2 kanten opkan
karaev vs badr hari,,,2 jonge opkomende vechters die allebei hebben bewezen dat ze het kunnen,maar ook allebei nog wel; schoonheidsfoutjes maken.
musashi vs arrab(die wint musashi op punten) hij zal veel met binnenkant lowkick scoren en pakt zo die partij.(word een saaie pot)

maar wie word de tegenstander dan van remy bonjasky????/ daar ben ik wel benieuwd naar........ anders had ik de partij aerts vs bonjasky aan aerts gegeven,,,die kent bonjasky van binnen en buiten,,,en bonjasky heeft veel geleerd van aerts,,,
en als er druk gezet word op bonjasky,,,dan klapt ie in,,,en geeft zn partij weg,,,,dat is precies wat aerts goed kan,,,druk zetten

Terug
Naar boven