MuscleMeat

K1 Final Eliminations Osaka 2006

• Topic Starter Topic Starter
le banner vs choi,,, dat word een makkie voor jerome(mits hij er niet TE makkelijk over denkt,,,want jerome heeft geen beste kin)
Nou, er klinkt ook dat LeBanner misschien niet mee doet.... nog niet bevestigd, maar ik hoor het hier en daar wel... ben dus benieuwd.

Aerts wellicht nog met een wildcard naar de finale. Ik hoop het!

Kak*tougi - Bonjasky Vs Aerts off!

Ook LeBanner doet dus niet mee... :mad: :(

Het gaat hier over dat LeBanner in een Europese film mee gaat spelen en dat de verzekeringsmaatschappij dus moeilijk doet:

but you tell us that movie insurance said ok, what happenned??

They said yes then no...
To much risk when u play in the biggest european production of the year.
If he is injured, they are in the shit...so its normal. It was in the contract.

Dus een Eliminations zonder Aerts en zonder LeBanner. Laat iemand in Japan alsjeblieft 2 wildcards voor de finale reserveren voor deze 2 heren... :(

de plaats van peter aerts word ingenomen door,,
Gary"big daddy" Goodridge

Ik ben wel tevreden met Goodridge als tegenstander voor Bonjasky.

Goodridge is een vechter die er altijd voor gaat en vuurwerk levert. Loop maar eens tegen een 'roei' van hem aan, dan gaat menig tegenstander wel z'n kont op het canvas zitten hoor.
Zijn techniek is niet een van de fraaiste, maar het is een mooie tegenstander voor Bonjasky. Hier kan hij laten zien of hij in vorm is of niet. Is Bonjasky in vorm, dan zal Goodridge eruit getrapt worden. Is Bonjasky niet in vorm blijft hij staan en krijgt Bonjasky het erg zwaar.

Ik weet nog wel hoe Aerts Goodridge toegetakelt heeft, zo moet Bonjasky het ook doen. Goed voor het zelfvertrouwen. :)

Ik ben wel tevreden met Goodridge als tegenstander voor Bonjasky.

Goodridge is een vechter die er altijd voor gaat en vuurwerk levert. Loop maar eens tegen een 'roei' van hem aan, dan gaat menig tegenstander wel z'n kont op het canvas zitten hoor.
Zijn techniek is niet een van de fraaiste, maar het is een mooie tegenstander voor Bonjasky. Hier kan hij laten zien of hij in vorm is of niet. Is Bonjasky in vorm, dan zal Goodridge eruit getrapt worden. Is Bonjasky niet in vorm blijft hij staan en krijgt Bonjasky het erg zwaar.

Ik weet nog wel hoe Aerts Goodridge toegetakelt heeft, zo moet Bonjasky het ook doen. Goed voor het zelfvertrouwen. :)

na bonjasky gaat ie helemaal tandloos verder door het leven

Die gozer kan amper boksen laat staan amper een paar low kicks of high kicks.

goodridge kan idd niet goed (kick)boksen,,,maar WEL harde hoeken uitdelen,,waar veel vechters pas over meepraten als ze tegen gary hebben gevochten,,,,
ik ben zeker geen fan van hem,,maar dat het een vechter is is duidelijk,,,en heeft wel leren blokken...
Gary kan ook wel een stoot hebben,,,,,,en als hij gaat vechten hoe ik denk dat ie zal doen,.,,,kan remy regelmatig in de problemen komen...

is remy echter deze keer wel goed in vorm,,,zal remy deze op punten gaan winnen,denk ik,,,
maar wat veel mensen denken,,, is goodridge niet....en dat is een makkelijke tegenstander

jajaja net sefo zien boksen, wat een kickbokser echt een topper, leuk om te zien hoe hij soms muhammad ali moves probeert te doen (dat zegt men pa tenminste, ben beetje te jong om ali te hebbe zien boksen) enfin, zaterdag sefo-leko, wat een match, 1 ding is zeker, als leko wint is het op punten want sefo is NIET knock out te slaan. ik zeg dat sefo leko in de 2e ronde knock out mept.

jajaja net sefo zien boksen, wat een kickbokser echt een topper, leuk om te zien hoe hij soms muhammad ali moves probeert te doen (dat zegt men pa tenminste, ben beetje te jong om ali te hebbe zien boksen) enfin, zaterdag sefo-leko, wat een match, 1 ding is zeker, als leko wint is het op punten want sefo is NIET knock out te slaan. ik zeg dat sefo leko in de 2e ronde knock out mept.

sugar ray sefo vecht een beetje sT van sugar ray robinson,,,,,

en ook sefo is ko te krijgen(op zn benen),,, en peter aerts won in 2000 nog van sefo op ko...
dr is waarschijnlijk wel WEEEER een verandering in de line up,,,,
t gaat nu rond,,,dat remy bonjasky tegen bjorn"therock"bregy

en schilt tegen alexey ignashov,,,,

sugar ray sefo vecht een beetje sT van sugar ray robinson,,,,,

en ook sefo is ko te krijgen(op zn benen),,, en peter aerts won in 2000 nog van sefo op ko...
dr is waarschijnlijk wel WEEEER een verandering in de line up,,,,
t gaat nu rond,,,dat remy bonjasky tegen bjorn"therock"bregy

en schilt tegen alexey ignashov,,,,

met ali/clay moves bedoel ik de uitdagende manier hoe hij zijn tegenstander tart, op zn benen knock out?? echt niet. 2000 is bijna 7 jaar geleden. maar goed iedereen heeft een breekpunt waarop die KO gaat, maar bij sefo ligt dat punt mijn inziens het hoogst van alle K1 boksers, alleen al die sublieme smile van hem als ie een voltreffer op zen bek krijgt, zo van: is dat alles?? ach het is wel duidelijk dat ik sefo fan ben. het pak slaag dat ie vorig jaar van schilt kreeg, maar hij bleef wel als enige staan!! als zo de line up is krijgt remy het heel zwaar. en ik zie het alexy (helaas) niet redden tegen semmy. ignashov die trouwens ook die prachtige "over mijn lijk" uitstraling heeft.

met ali/clay moves bedoel ik de uitdagende manier hoe hij zijn tegenstander tart, op zn benen knock out?? echt niet. 2000 is bijna 7 jaar geleden. maar goed iedereen heeft een breekpunt waarop die KO gaat, maar bij sefo ligt dat punt mijn inziens het hoogst van alle K1 boksers, alleen al die sublieme smile van hem als ie een voltreffer op zen bek krijgt, zo van: is dat alles?? ach het is wel duidelijk dat ik sefo fan ben. het pak slaag dat ie vorig jaar van schilt kreeg, maar hij bleef wel als enige staan!! als zo de line up is krijgt remy het heel zwaar. en ik zie het alexy (helaas) niet redden tegen semmy. ignashov die trouwens ook die prachtige "over mijn lijk" uitstraling heeft.

beter je huiswerrk doen;)

sefo ging tko op zn benen tegen remy bonjasky,,,en das geen 7 jaar geleden... maar 4 jaar geleden,,,ernesto hoost ,,,daar trapte hij op de korte blok v ,,,en t was gedaan met ray sefo,,,, 2001 verloor hij op tko van remy bonjasky,,,en het jaar daarvoor,,was minder(2000) verloor hij 3x waarvan 2x op ko/tko hij verlooor op beslissing van hoost,,,verloor op ko van peter aerts in ronde 3,,en verloor van cyril abidi......

k moet zeggen na de partij tegen bonjasky is sefo wel beter gaan blokken,,,,en weinig meer heeft verloren...heeeeele goeie vechter,,,die het elke keer NET niet redt......
ignashov vs schilt,,,(als dat doorgaat) kan een mooie rematch worden,,,, 2 jaar geleden was alexey binnen 40 seconden klaar met sem,,,,,
sem heeft alleen wel veel bijgeleerd....alleen is ignashov de laatste tijd meer in de kroeg als in de sportschool te vinden,,,als ik hem zo eens zie,,,lijkt wel of ie er niet zoveel zin meer in heeft

hij verliest ook van mensen waar hij niet van HOEFT te verliezen( gohkan saki,,noboru ochida,,,kao klai kaenorsing

beter je huiswerrk doen;)

sefo ging tko op zn benen tegen remy bonjasky,,,en das geen 7 jaar geleden... maar 4 jaar geleden,,,ernesto hoost ,,,daar trapte hij op de korte blok v ,,,en t was gedaan met ray sefo,,,, 2001 verloor hij op tko van remy bonjasky,,,en het jaar daarvoor,,was minder(2000) verloor hij 3x waarvan 2x op ko/tko hij verlooor op beslissing van hoost,,,verloor op ko van peter aerts in ronde 3,,en verloor van cyril abidi......

k moet zeggen na de partij tegen bonjasky is sefo wel beter gaan blokken,,,,en weinig meer heeft verloren...heeeeele goeie vechter,,,die het elke keer NET niet redt......
ignashov vs schilt,,,(als dat doorgaat) kan een mooie rematch worden,,,, 2 jaar geleden was alexey binnen 40 seconden klaar met sem,,,,,
sem heeft alleen wel veel bijgeleerd....alleen is ignashov de laatste tijd meer in de kroeg als in de sportschool te vinden,,,als ik hem zo eens zie,,,lijkt wel of ie er niet zoveel zin meer in heeft

hij verliest ook van mensen waar hij niet van HOEFT te verliezen( gohkan saki,,noboru ochida,,,kao klai kaenorsing

oke oke, ik ben uitgeluld:D ik ben pas 21 en ken het wel hebbe om door een 32jarige eruitgeluld te worden. laat ik het anders zegge, ik zie de huidige sefo niet knock out gaan ook niet op zijn benen,(sefo die volgens mij de hoogste KO ratio in de K1 heeft) en helaas de huidige alexey ook niet winne van semmy. was vroeger ook groot fan alexey, maar het lijkt hem de laatste jaartjes niet meer zo veel uit te maken het hele kickbox gebeuren. jammer.

Gemiddeld wel, meestal aantal heeft Hoost het hoogste 61 Ko's.

Gemiddeld wel, meestal aantal heeft Hoost het hoogste 61 Ko's.

waarvan hij de meeste in lightheavyweight 82 kg heeft gemaakt,,,,in de k-1 heeft hij er 25 op naam,,,,in de lightheavyweight was hoost gewoon een maatje te groot voor al zn tegenstanders (op rob kaman na),,,
hoost is ook een van de vechters die je zelden ko ziet gaan,,,,
de laatste keer was tegen bob sapp,,,,en daarvoor tegen fransico filho

waarvan hij de meeste in lightheavyweight 82 kg heeft gemaakt,,,,in de k-1 heeft hij er 25 op naam,,,,in de lightheavyweight was hoost gewoon een maatje te groot voor al zn tegenstanders (op rob kaman na),,,
hoost is ook een van de vechters die je zelden ko ziet gaan,,,,
de laatste keer was tegen bob sapp,,,,en daarvoor tegen fransico filho

enne beunhaas,,, wat daar allemaal staat,dat is nieuws van gisteren,maar was al weeeeken bekend,,en dr staat toch,,dat aerts tegen bonjasky vecht(terwijl in nederland al bekend is dat peter geblesseerd is)

strange

Er gaan nu ook geruchten dat Remy tegen Choi moet en Big Daddy tegen iemand anders.

Er gaan nu ook geruchten dat Remy tegen Choi moet en Big Daddy tegen iemand anders.
k zal het wel ff checken hoe het nu zit

want als dat zo is,,,komt een (niet winnaar van een toenooi(goodridge) tegen nog iemand uit,,die ook geen toernooi gewonnen heeft.....

daar komt nog wel een strategisch staartje aan

goed nieuws voor lebanner fans . hij vecht toch nog. net bevestigd door zn manager in een interview dus das beter.

en waar te zien en wanneer is dat bekend>??

Terug
Naar boven