XXL Nutrition

Kaartjes Disturbed

Scaleo

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Ik zou eigenlijk naar Disturbed gaan a.s. zaterdag in de 013 in Tilburg maar een maat van mij is het vergeten en gaat een weekend naar de Eiffel met de motor. Nu zit ik dus met die kaartjes. Ik kan zelf wel gaan maar heb er zonder hem niet zo'n zin in. Dus bij deze bied ik 2 kaartjes te koop aan.
Wil er het liefst ongeveer de normale prijs voor hebben.
Ze zijn af te halen in Nijmegen.

Jammer bro, ik zat zelf te twijfelen om te gaan. Maar heb nu kaartjes voor ander feest (in Nijmegen :)). Zou ze anders graag van je overgenomen hebben. Je moet gewoon gaan man, nevermore is vet!!! Als je in de pit staat heb je geen vrienden nodig man, alleen bier en plijsters!

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik wil er toch echt vanaf. Wie maakt me los? Doe een bod

Kan je niet gewoon een andere dude vinden die met je mee gaat? Anders ff snel op marktplaats zetten ofzo.

Kan je niet gewoon een andere dude vinden die met je mee gaat? Anders ff snel op marktplaats zetten ofzo.

Nee, vrienden van me houden niet van dat soort muziek. Zal het is ff op Marktplaats zetten. Staan er al zat maarja niet geschoten is altijd mis he

Je kan het ook proberen op 't Fok.nl forum, bij "Vraag & Aanbod"...

Damn, had ik dit eerder geweten wist ik het wel, nu zijn er al plannen voor vanavond ;) .

**** ik woon in Tilburg en ik wist dit niet. Helaas is een maat van me jarig anders was ik zeker en vast daarheen gegaan.
Ben er gewoon beetje van over de zeik hahaa

ik heb nog 1 kaartje over dus voor de snelle jongens onder ons ;)

Terug
Naar boven