Fitness Seller

KaLe's trainingslog

Goede training.
Vooral die supersetted skulcrushers/smallpress ziet er erg goed uit.
Maar toch eens wat regelmatiger gaan slapen, dat ga je anders merken aan je vooruitgang, geloof me.
Ik werk in diensten, en als ik weinig slaap met vroege dienst en met mijn nachtdiensten ook niet goed slapen kan, dan loop ik dagen langer met spierpijn van een training rond.
Dan kun je beter eens een off day hebben, maar dat was je per ongeluk al gebeurd zag ik. :D

• Topic Starter Topic Starter
Powerblade zei:
Goede training.
Vooral die supersetted skulcrushers/smallpress ziet er erg goed uit.
Maar toch eens wat regelmatiger gaan slapen, dat ga je anders merken aan je vooruitgang, geloof me.
Ik werk in diensten, en als ik weinig slaap met vroege dienst en met mijn nachtdiensten ook niet goed slapen kan, dan loop ik dagen langer met spierpijn van een training rond.
Dan kun je beter eens een off day hebben, maar dat was je per ongeluk al gebeurd zag ik. :D

ik heb slaapproblemen, dus ik kan daar weinig aan doen ;)

Ik moet nog steeds langs de huisarts, mischien dat hij wat voor kan schrijven. En ja, ik heb al heel veel geprobeerd ;)

KaLe zei:
ik heb slaapproblemen, dus ik kan daar weinig aan doen ;)

Ik moet nog steeds langs de huisarts, mischien dat hij wat voor kan schrijven. En ja, ik heb al heel veel geprobeerd ;)

slaapmedicatie kan helpen (zal het zeer wss ook wel doen), maar het is niet aan te raden langer dan 3 weken achtereen slaapmedicijnen te gebruiken. Er zijn gigantisch veel mensen verslaafd aan die meuk.

Al eens een slaapcentrum bezocht, voor onderzoek naar 'je manier' van slapen?

goede training idd, maar volgens mij zit er nog wel meer in ( mits je natuurlijk voldoende slaap krijgt;) )

suc6! :D

borst

benchpress

5x110
3x120
5x110
4x120
5x110
2x130
3x120
(gaat lekker!)

incline benchpress

6x100
5x100
5x100+5x80+8x60+12x40

crossovers

10x40
8x50
6x60

inlcine cable flyes

3x8x30

(ging k*t, want er zat een gozer steeds scheten te laten. Kon me lach dus niet inhouden).

builderB zei:
slaapmedicatie kan helpen (zal het zeer wss ook wel doen), maar het is niet aan te raden langer dan 3 weken achtereen slaapmedicijnen te gebruiken. Er zijn gigantisch veel mensen verslaafd aan die meuk.

Al eens een slaapcentrum bezocht, voor onderzoek naar 'je manier' van slapen?

zal eens kijken..

geen PR's vandaag?? hmmmm dan hoor je niet bij onze nieuwe PR club :p
Volgende week vrijdag verwachten we minimaal 1 nieuwe PR.. DEAL?? ;)

ff kijken hoe ik me voel dan :p

ben pas weer begonnen met die bench op te bouwen, dus ik wil eerst even wat meer kracht krijgen. Als ik me goed voel, probeer ik tussendoor de 140 te pakken volgende week.

rug

rack deadlift (vanaf een 10 cm onder mijn knieen)

5x140
5x180
4x200
2x220
1x240

BOR's

12x60
10x100
8x130
6x160

t-bar in the corner

8x120
8x140
8x160
6x180

Chins

5x5xBW

KaLe zei:
rug

rack deadlift (vanaf een 10 cm onder mijn knieen)

5x140
5x180
4x200
2x220
1x240

BOR's

12x60
10x100
8x130
6x160

t-bar in the corner

8x120
8x140
8x160
6x180

Chins

5x5xBW

heel indrukwekkend, sterke kerel maar dat was al duidelijk. Maar met zon gewicht op bor vraag ik me af hoe je die uitvoert. zijn het kleine beweging of voer je hem echt uit zoals het hoor. zoja diep respect :bow: :bow: :bow:

nofear train! zei:
Maar met zon gewicht op bor vraag ik me af hoe je die uitvoert. zijn het kleine beweging of voer je hem echt uit zoals het hoor.

wel eens coleman of cutler BOR's zien doen? Zo voer ik em uit. Bij de 160 cheat ik wel een beetje met de benen.

KaLe zei:
wel eens coleman of cutler BOR's zien doen? Zo voer ik em uit. Bij de 160 cheat ik wel een beetje met de benen.

Ik heb wat van die filmpjes van cutler, heb ze net nog effe bekeken. hij gebruikt ook zijn benen voor die extra push. maare het fragment komt uit : a cut above en daar doet jay die oefening ook met 160kg :twitch:

nofear train! zei:
Ik heb wat van die filmpjes van cutler, heb ze net nog effe bekeken. hij gebruikt ook zijn benen voor die extra push. maare het fragment komt uit : a cut above en daar doet jay die oefening ook met 160kg :twitch:

180 als het goed is?? maar goed, zo voer ik em ook uit.

ik ben ook wel benieuwd hoe huge je nu bent kale.... de kale, cutler 2 :D

**** kale.. jouw rug is echt mega sterk zeg ! benchpress is zeker niet is either !! 130 kg.. :thumb:

Kale!, ik zou je benen niet in stukjes laten zagen, ook al ben je klein, maar wel respect.
Die gewichten die je met rug/schouders pakt zijn enorm.
Maar dan valt je benchpress wel tegen, daar moet je mischien eens een heel andere aanpak voor gaan kiezen (PL schema's?)

Ps, ik heb dat op TV een keer gezien die verlengingen, dat doen ze veel in china, om meer kans bij sollicitaties voor goede jobs te kunnen maken, schijnbaar does size mather in China.

ik ben bezig met die bench. Bench ook een beetje op PL-manier nu. Werpt wel z'n vruchten af. Ben ook heel erg op mijn techniek aan het letten.

Mijn voorkant schouders zijn gewoon niet sterk. Triceps wel en borst ook (inlcine flyes kan ik met 40kg x 8, staat nog wel ergens in mijn log. Ik pak ze bijna nooit meer).

Terug
Naar boven