- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Goede 's morgens,
Story:
Het eerste jaar wist ik er vrij weinig vanaf (vandaar tussen haakjes) en deed ik maar wat, en progressie was nergens te bekennen natuurlijk.
Daarna heb ik me goed ingelezen en langzaam maar zeker begon ik de sport dat bodybuilden heet, beter te begrijpen.
Ik ging van 66 naar 82kg, waarna ik na een val een langdurige schouderblessure overhield en terug ben gevallen naar de 69kg.
Daarna heb ik het weer opgepakt en ben tot de ~74kg gekomen.
Toen kreeg ik veel last van maagkrampen en bijpassende details die ik jullie bespaar
Anyway, op allergieën laten testen en toen bleek dat ik een koemelkeiwit allergie had. (Ik had die in het verleden al, maar daar was ik overheen gegroeit, maar nu is het teruggekomen bljikbaar).
Ik stond een langdurige tijd stil omdat ik geen ide had waar die misselijkheid, krampen etc. vandaan kwamen, en eten zeer lastig werd omdat ik gewoon geen eetlust had.
Naja, nu heb ik melkeiwit uit mijn dieet gegooit en nu gaat het weer stukken beter, ik heb nog steeds last maar dat zijn ze momenteel aan het uitzoeken, het eten en gewichtstoename begint weer! Vandaar dit log.
De motivatie is er zeker, vooral nu (bijna) alles weer naar behoren loopt.
Dus geen smoesjes of ontlopingen meer, nee.. nu er hard tegenaan gaan en eindelijk mijn doelstellingen behalen.
Stats 4-5-2010
Leeftijd: 21
Lengte: 1m92
Gewicht: 76kg
vet: ~10%
Benchpress: 70kg 8x
Squat: 70kg 8x (Holle rug(lordosis), last tijdens squatten.. ik ga er momenteel voor naar de fysio)
Deadlift: 120kg 8x
Ik begin vandaag met een training (UB/LB) en zal hier mijn resultaten posten.
Food:
Progress Pictures:
Ik zal vanavond eens kijken of ik een fatsoenlijke foto kan posten van mijn huidig fysiek.
Story:
Het eerste jaar wist ik er vrij weinig vanaf (vandaar tussen haakjes) en deed ik maar wat, en progressie was nergens te bekennen natuurlijk.
Daarna heb ik me goed ingelezen en langzaam maar zeker begon ik de sport dat bodybuilden heet, beter te begrijpen.
Ik ging van 66 naar 82kg, waarna ik na een val een langdurige schouderblessure overhield en terug ben gevallen naar de 69kg.
Daarna heb ik het weer opgepakt en ben tot de ~74kg gekomen.
Toen kreeg ik veel last van maagkrampen en bijpassende details die ik jullie bespaar
Anyway, op allergieën laten testen en toen bleek dat ik een koemelkeiwit allergie had. (Ik had die in het verleden al, maar daar was ik overheen gegroeit, maar nu is het teruggekomen bljikbaar).Ik stond een langdurige tijd stil omdat ik geen ide had waar die misselijkheid, krampen etc. vandaan kwamen, en eten zeer lastig werd omdat ik gewoon geen eetlust had.
Naja, nu heb ik melkeiwit uit mijn dieet gegooit en nu gaat het weer stukken beter, ik heb nog steeds last maar dat zijn ze momenteel aan het uitzoeken, het eten en gewichtstoename begint weer! Vandaar dit log.
De motivatie is er zeker, vooral nu (bijna) alles weer naar behoren loopt.
Dus geen smoesjes of ontlopingen meer, nee.. nu er hard tegenaan gaan en eindelijk mijn doelstellingen behalen.
Stats 4-5-2010
Leeftijd: 21
Lengte: 1m92
Gewicht: 76kg
vet: ~10%
Benchpress: 70kg 8x
Squat: 70kg 8x (Holle rug(lordosis), last tijdens squatten.. ik ga er momenteel voor naar de fysio)
Deadlift: 120kg 8x
Ik begin vandaag met een training (UB/LB) en zal hier mijn resultaten posten.
Food:
Progress Pictures:
Ik zal vanavond eens kijken of ik een fatsoenlijke foto kan posten van mijn huidig fysiek.
Laatst bewerkt:

. ik blijf compleet weg van koe zuivel.
Best of both sides
. Misschien voor een alternatief zoeken.