AndroidHealthClinic

kan ej na een maand gebruik van creatine en whey shakes al verschil zien?

criek

Novice
Waardering
0
kan ej na een maand gebruik van creatine en whey shakes al verschil zien?
ik wil graag jullie mening en ervaring weten. na hoe lang zag je verschil bij eerste keer dat ej gebruik maakte van supplementen?
ik ben van plan whey en creatine van perfectbody.nl te kopen en een maand te proberen.
vroeg me af wta jullei ervaring was op dit gebied

Je ziet geen 'verschil' door supplementen maar door goed te trainen en te eten etc.

Je moeste verschil verwachten van een goed vreetschema om te groeien, kijk maar eens in de voedingssectie wat anderen eten. Supps. zoals creatine en whey werken ook, maar zonde als je die gebruikt zonder op voeding te letten

• Topic Starter Topic Starter
ik ga er ook vanm uit dan een goede voeding bij hoort en harde training ook:)
ik eet zo veel ik kan, (goed) en train ook zo hard morgelijk, . ik blijf maar op 1 gewicht hangen, vandaar dat ik dit wil proberen. kijken hoe het een maandje gaat, al shet bevalty, ga ik mee verder.
maar vabn goede eet schema, en training ging ik er gewoon van uit

vind dat je bij creatine toch snel ziet dat je wat meer "opgeblazen" bent.

Als je goed eet en traint blijf je niet op hetzelfde gewicht hangen. Eerst basis en daarna eventueel basissupplementen. Vanuit daaruit verder uitbouwen. Just my advise.

ik denk dat je dat wel verder zal helpen, creatine en whey werkt bij mij ook redelijk, en ik kom ook heel moeilijk gewicht aan... maar alle kleine beetje helpen.

als je creatine gebruikt ga je wel goed vooruit ja! en verschil zul je wel merken

Wat al gezegd is, alleen supps zijn niet voldoende...je moet wel op je voeding letten en hard trainen...Ik ben van mening dat je dan binnen 1 of 2 maanden al verschil kunt zien. Het hangt er volgens mij ook vanaf hoeveel spiermassa je al hebt voordat je begint en wat je vet% is. De een zal na een maand meer spierdefinitie kunnen zien dan een ander. Het hangt ook sterk af van je trainingsschema en je discipline en je aanleg.. :p :D Via de zoekfunctie kun je overigens veel vinden over het gebruikt van creatine en whey shakes... :cool:

Zeker, binnen 3 weken zag ik er al 'voller' uit na het gebruik van creatine. Ik ben ook van mening dat je het zeker wel zult zien

• Topic Starter Topic Starter
mijn BF heb ik laats gemeten, me onder lichaan had 7%
en me boven lichaam gaf hij ERROR aan:P
dat is als hij beneden de 4% zit.
daar het gemiddelde van heb ej totaal BF percentage.
gaat het trainen beter als je meer of midner BF heb?

De oplossing : Andere meting man! Die elektrisch troep is gewoon dat.....TROEP

Probeer eens een huidplooimeting te doen......zal vast wel op je sportschool kunnen.

Om snel aan te komen, eet eens 3 bakjes magere/vette kwark va 450 gram per dag.. geloof je komt dan echt snel aan.. Moet je natuurlijk nog wel je normale voeding er bij hebben.
Ik ben gaan eten als een monster... en ik ben een ectomorph type.. ik zit nu richting de 77.. lijkt net alsof ik per week een kg erbij krijg..
maar als je dus goed eet, en goed traint, dan zullen crea en whey wel helpen.

Terug
Naar boven