Ik train nu al ongeveer een maand serieus.
Maar daarbuiten wil ik ook een goede voedingsschema hebben.
Ik kom zelf redelijk makkelijk aan ben dan ook 85kg met 1,68m (dit klinkt heel dik maar ik heb van me zelf een redelijk brede bouw dus ik ben wel dik maar niet heel overdreven)
Wat ik wil is een balans hebben tussen vet verliezen en massa kweken ik weet dat dit niet goed samen gaat maar toch wil ik dit doen. mijn voeding is ongeveer als volgt :
Ontbijt : Whey shake met wat Ultra Fine Oat er doorheen (complexe koolhydraten)
Dan eet ik op school elke pauze een portie zilvervliesrijst en 1 gekookte ei ( dus 3 porties rijst en 3 gekookte eieren , en soms neem ik gekookte aardappelen ook mee)
Thuis gekomen eet ik 1 tosti meestal (bruin brood 1 plakje kaas 20/30+)
Dan in de avond wat de pot schaft( meestal rijst met vlees/kip)
Op trainingsdagen drink ik direct na het trainen dextrose gemengd met water( ik had gelezen dat dit goed is maar ik vroeg me af of dat nou wel echt goed is want het is wel suiker)
Op trainingsdagen neem ik ook na het trainen een whey shake
Voor het slapen eet ik altijd een bak magere kwark (500 gram)
Is dit een beetje een goede voedingschema?
Maar daarbuiten wil ik ook een goede voedingsschema hebben.
Ik kom zelf redelijk makkelijk aan ben dan ook 85kg met 1,68m (dit klinkt heel dik maar ik heb van me zelf een redelijk brede bouw dus ik ben wel dik maar niet heel overdreven)
Wat ik wil is een balans hebben tussen vet verliezen en massa kweken ik weet dat dit niet goed samen gaat maar toch wil ik dit doen. mijn voeding is ongeveer als volgt :
Ontbijt : Whey shake met wat Ultra Fine Oat er doorheen (complexe koolhydraten)
Dan eet ik op school elke pauze een portie zilvervliesrijst en 1 gekookte ei ( dus 3 porties rijst en 3 gekookte eieren , en soms neem ik gekookte aardappelen ook mee)
Thuis gekomen eet ik 1 tosti meestal (bruin brood 1 plakje kaas 20/30+)
Dan in de avond wat de pot schaft( meestal rijst met vlees/kip)
Op trainingsdagen drink ik direct na het trainen dextrose gemengd met water( ik had gelezen dat dit goed is maar ik vroeg me af of dat nou wel echt goed is want het is wel suiker)
Op trainingsdagen neem ik ook na het trainen een whey shake
Voor het slapen eet ik altijd een bak magere kwark (500 gram)
Is dit een beetje een goede voedingschema?

.