Fitness Seller

kan iemand mij voedingschema controleren?

casilias

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
15%
ik heb net een voeding schema gemaakt wil graag veel aankomen aan spiermassa want ik train al 7maanden maar had al die tijd geen voedingsschema dus heb echt een goede voedingsschema nodig om sneller aan te komen want nu gaat het egt langzaam met mij gewicht ik kom nauwelijks wat bij. kunnen jullie mij helpen of wat tips geve na mij voedingsschema dank jullie wel
leeftijd:15
weeg:57kg
lengte:175
fat%:15%

(avond eten is meestal wat de pot schaft (meestal aardappelen groente vlees)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
niemand??

Hier valt niet eens tips op geven want het hele schema is flut. Lees de stickies opnieuw en plaats dan opnieuw je schema

ja heb helemaal veranderd kan iemand een kijkje nemen en reactie over geven of die goed is alvast bedankttt

Geen witbrood, geen pasta, geen sjam. En waarom neem je het ene moment half volle en dan weer volle melk?

Heb je je onderhoud etc wel berekend?

16% 56% 28%
Lekkere verhoudingen ook!
Lees je eerst even GOED in met de Sticky's. Daarna willen we je graag helpen.

meer bananen! meer aardappels! elke shake brinta toevoegen!!

voor het slapen gaan meer eiwitten!!
s,Ochtends Meer kolyhdraten!

Met jou gewicht zou ik alles eten wat los en vast zit!!

meer bananen! meer aardappels! elke shake brinta toevoegen!!

voor het slapen gaan meer eiwitten!!
s,Ochtends Meer kolyhdraten!

Met jou gewicht zou ik alles eten wat los en vast zit!!