Fitness Seller

kan iemand mij voedingschema controleren?

casilias

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
15%
ik heb net een voeding schema gemaakt wil graag veel aankomen aan spiermassa want ik train al 7maanden maar had al die tijd geen voedingsschema dus heb echt een goede voedingsschema nodig om sneller aan te komen want nu gaat het egt langzaam met mij gewicht ik kom nauwelijks wat bij. kunnen jullie mij helpen of wat tips geve na mij voedingsschema dank jullie wel
leeftijd:15
weeg:57kg
lengte:175
fat%:15%

(avond eten is meestal wat de pot schaft (meestal aardappelen groente vlees)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
niemand??

Hier valt niet eens tips op geven want het hele schema is flut. Lees de stickies opnieuw en plaats dan opnieuw je schema

ja heb helemaal veranderd kan iemand een kijkje nemen en reactie over geven of die goed is alvast bedankttt

Geen witbrood, geen pasta, geen sjam. En waarom neem je het ene moment half volle en dan weer volle melk?

Heb je je onderhoud etc wel berekend?

16% 56% 28%
Lekkere verhoudingen ook!
Lees je eerst even GOED in met de Sticky's. Daarna willen we je graag helpen.

meer bananen! meer aardappels! elke shake brinta toevoegen!!

voor het slapen gaan meer eiwitten!!
s,Ochtends Meer kolyhdraten!

Met jou gewicht zou ik alles eten wat los en vast zit!!

meer bananen! meer aardappels! elke shake brinta toevoegen!!

voor het slapen gaan meer eiwitten!!
s,Ochtends Meer kolyhdraten!

Met jou gewicht zou ik alles eten wat los en vast zit!!

Ik was in het begin ook bezig met een schema. Gewoon niet doen. Als je 57 kilo weegt moet je gewoon proppen. 's Ochtends een shake met volle melk, banaan, 2 eieren, havermout, scheutje olijfolie, eventueel weightgainer en misschien zelfs een half pakje slagroom. Over de dag verdeeld zoveel mogelijk boterhammen met pindakaas en tonijn (door elkaar is niet aan te raden). Van de tonijn kan je ook een salade maken met yoghurtmayo, kappertjes, olijven, paprika en tomaat. Kale tonijn ben je zo zat. Avondeten pasta met gehakt of rijst met kip of aardappelen met broccoli/bloemkool oid. Na het sporten dextrose en macaroni met kaas of wit broodje hamburger (of een shake). Een liter chocomel per dag. Verder af en toe lekker bunkeren met een friet kapsalon ofzo.

Zo ben ik het gaan doen. Commentaar is trouwens welkom.
Dat afmeten van calorieën heeft op mij geen motiverende invloed, bovendien heb je eventueel te veel vet er zo weer afgetraind.

Ohja en een bak kwark voor het slapen gaan natuurlijk..

Ik was in het begin ook bezig met een schema. Gewoon niet doen. Als je 57 kilo weegt moet je gewoon proppen. 's Ochtends een shake met volle melk, banaan, 2 eieren, havermout, scheutje olijfolie, eventueel weightgainer en misschien zelfs een half pakje slagroom. Over de dag verdeeld zoveel mogelijk boterhammen met pindakaas en tonijn (door elkaar is niet aan te raden). Van de tonijn kan je ook een salade maken met yoghurtmayo, kappertjes, olijven, paprika en tomaat. Kale tonijn ben je zo zat. Avondeten pasta met gehakt of rijst met kip of aardappelen met broccoli/bloemkool oid. Na het sporten dextrose en macaroni met kaas of wit broodje hamburger (of een shake). Een liter chocomel per dag. Verder af en toe lekker bunkeren met een friet kapsalon ofzo.

Zo ben ik het gaan doen. Commentaar is trouwens welkom.
Dat afmeten van calorieën heeft op mij geen motiverende invloed, bovendien heb je eventueel te veel vet er zo weer afgetraind.

Ik zou sirieus gewoon 2 bigtasty,s perdag pakken

1burger is 54gr eiwit en 950kcal :D

reken je behoefte uit en ga die ver3dubbelen ,kom over 6maanden terug ,wedden dat je 70kg weegt

ey bedankt voor jullie tips heb hem aangepast hopelijk is die nu beter.

Terug
Naar boven