Fitness Seller

Kan je eigenlijk zelfmoord plegen door je adem in te houden?

neen onmogelijk

Tuurlijk gaat het niet.
Hoe kom je er toch op :roflol:

Heb dit mezelf enkele jaren geleden ook eens afgevraagd. Denk echter niet dat het gaat lukken, misschien als je echt dood wilt, maar als je bewusteloos bent zal je toch weer naar lucht happen denk ik.

Gewoon je mond en neus dicht tapen met ducktape, wedden dat je dood gaat!

Dit is wel een goede oplossing.

Je zal bewusteloos vallen en daarna zal het lichaam automatisch weer de longen doen werken. Het kan maar op één manier en dat is diep onder water, als je dan bewusteloos wordt dan ga je water in de longen krijgen als ze proberen te werken en verdrink je dus.

Door enkel je adem in te houden kan je idd geen zelfmoord plegen.
Zodra je buiten westen raakt zal je lichaam als reflex weer zelf gaan ademen.
En dan maakt het niet uit hoe graag je het zelf ook wilt, want zodra je buiten westen bent heb je zelf geen controle over je lichaam meer.

nee dat kan niet .

maar ik wil je er wel bij helpen hoor :devil:

Ik betwijfel het.

Leipe shit ouwe..

Je kunt wel door middel van technieken jezelf afsluiten in zekere zin.

8 seconden je adem in, 8 seconden uit, en zo heel gelijkmatig proberen weg te vallen.

Er zijn meditatie adepts die bepaalde hersen functies zelf kunnen overnemen. Bijvoorbeeld een blok zetten tussen zenuwen en het signaal naar de hersenen. Om pijn te dempen.

Maar echt zelfmoord plegen, denk 't niet. Hoewel er wel boeddihsten zijn die gif kunnen slikken zonder dat ze daarvan iets merken.

Leuker is om te proberen zolang mogelijk je adem in te houden. Mijn record ligt op 1.05. Maar dit spelletje doe ik enkel wanneer ik me ergens kapot verveel..

Benodigheden:

*Goede longen
*Horloge

:D

Ooit bijna 2 minuten volgehouden, waren gelijk de langste 2 minuten van mijn leven. Adem inhouden is na een seconde of 45 al niet echt prettig meer.

Nee.

Volgens mij kan het niet....je gaat out? en opent terwijl je out bent gewoon luchtpijp weer?

Iemand ervaring mee? :D

hmm we zullen het eens proberen jij houd je adem in en net op het moment dat je wil gaan ademen ga ik vlug op je gezicht zitten :D

Terug
Naar boven