AndroidHealthClinic

Kan je eigenlijk zelfmoord plegen door je adem in te houden?

reflexen zij basisinstincten dus dat lukt je niet. Een 9 mm parabellum daarentegen, als ie eenmaal vertrokken hou je niet meer tegen. Wat die hersenen van de muur krabben wil zeggen watch this cleaner met Samuel L. Jackson, er zijn mensen die er geld mee verdienen.

• Topic Starter Topic Starter
reflexen zij basisinstincten dus dat lukt je niet. Een 9 mm parabellum daarentegen, als ie eenmaal vertrokken hou je niet meer tegen. Wat die hersenen van de muur krabben wil zeggen watch this cleaner met Samuel L. Jackson, er zijn mensen die er geld mee verdienen.

ookeee dan is het goed ;)

Impossible. Tenminste, als geen al te erge ontwikkelingsstoornissen hebt meegemaakt. :D

Gaat dat niet lastig onder water?
hehe nogal, daarom krijg je ook meteen een slot water binnen en probeer je zo snel mogelijk boven te komen

je kunt jezelf wel verdrinken, 10 jaar geleden ofso is er iemand bij ons in de sloot gevonden die zichzelf verdronken had. ene stukje verder op stond een fiets met grote stenen erin voor als 't haar niet uitzichzelf zou lukkne.
ja als je maar lang genoeg, diep genoeg blijft heb je vanzelf geen zuurstof meer om boven te komen he, dan verdrink je wel maar toch hap je naar adem

2min is vrij goed te halen na een weekje oefenen, vroeger bij t zwemmen moesten we altijd 50m(2banen) onder water zwemme, dan ben je gauw een sec of 50 onder water met flinke lichamelijke inspanning.

Onmogelijk. Je kunt jezelf ook niet verdrinken. Lichaam reageert instinctief bij zuurstoftekort.
???

ik vraag me af of het gezond is dit te trainen, zou je er meer rode bloedcellen bijkrijgen? of is het juist ongezond en krijg je hersenschade?
't Is i.i.g. niet ongezond zolang je niet wegvalt... Hersens reageren volgens mij als eerst op een zuurstoftekort en je valt bijna direct weg als er dus een tekort ontstaat.

OT: Nee, je kan wel je tong leren inslikken en zo stikken. Moet je je heel goed kunnen ontspannen en shit. Mensen met epilepsie of mensen die bewusteloos raken moet je om deze reden of met iets de tong plat drukken of op de kant rollen ofzo.

Terug
Naar boven