arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit bijna 2 minuten volgehouden, waren gelijk de langste 2 minuten van mijn leven. Adem inhouden is na een seconde of 45 al niet echt prettig meer.
Onmogelijk. Je kunt jezelf ook niet verdrinken. Lichaam reageert instinctief bij zuurstoftekort.
Je kan het echt trainen, duikers gaan vlot tot 5-6 minuten. Kwestie van dagelijks een seconde erbij te tellen![]()
onmogelijk, je lichaam dwingt te ademen om te overleven
ben zelf eens bijna verdronken en als je echt geen lucht meer hebt, hap je automatisch naar adem
Ik 'experimenteerde' vroeger weleens met het inhouden van je adem, gewoon uit verveling. Ik kan me herinneren dat je op een gegeven moment een punt nadert dat de drang naar adem happen stopt als een soort trance, op dat moment ben ik maar weer gaan ademen. Waarschijnlijk was ik simpelweg bewusteloos geraakt.
Lijkt me wel handig ja... 
ik vraag me af of het gezond is dit te trainen, zou je er meer rode bloedcellen bijkrijgen? of is het juist ongezond en krijg je hersenschade?
Dat was David Blaine bij Oprah, nou dan weet je het wel....
Leuker is om te proberen zolang mogelijk je adem in te houden. Mijn record ligt op 1.05. Maar dit spelletje doe ik enkel wanneer ik me ergens kapot verveel..
Benodigheden:
*Goede longen
*Horloge
![]()
deed ik vroeger altijd met mn ouwe 
) 2min 25. Ik 1min 30 na even oefenen, je verbetert er echt snel in.. maar idd duikers en dergelijke doen makkelijk het dubbele.wie het als eerste lukt krijgt van iedereen karma in dit topic.