Fitness Seller

Kastnation 2020

Partydrugs en anabolen, en dan zulke doseringen. Waar ben je mee bezig? Dit gaat nergens meer over.

Laatst bewerkt:
tren en deca verhogen de kans op psychose beter niet uittesten als je alles uit je jaar wil halen had je geen partydrugs gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
ik stap over van tren naar deca ik neem ze niet samen... dan ook nog? en drugs 1 x in de 6/7 weken heb ik het over.
ja apart verhogen ze ook de kans 1x is genoeg om je leven te verpesten je bent sowieso een paar dagen niet 100% als je gebruikt hebt

ik stap over van tren naar deca ik neem ze niet samen... dan ook nog? en drugs 1 x in de 6/7 weken heb ik het over.

Das grofweg 8 keer per jaar. Als ik naar mezelf kijk voelde ik me over 't algemeen pas na een dag of 3 a 4 weer enigszins fatsoenlijk genoeg om te trainen. Dat is let's say 30 dagen per jaar waarin je je training verneukt door drugs. Is natuurlijk prima, vooral doen maar zeg dan niet dat je alles uit je kuur wilt halen en je daarom niet wilt cruisen. Niks mis mee om eerlijk te zeggen f* jullie en ik doe het toch gewoon.

• Like
Waarderingen: Wxng
Das grofweg 8 keer per jaar. Als ik naar mezelf kijk voelde ik me over 't algemeen pas na een dag of 3 a 4 weer enigszins fatsoenlijk genoeg om te trainen. Dat is let's say 30 dagen per jaar waarin je je training verneukt door drugs. Is natuurlijk prima, vooral doen maar zeg dan niet dat je alles uit je kuur wilt halen en je daarom niet wilt cruisen. Niks mis mee om eerlijk te zeggen f* jullie en ik doe het toch gewoon.

klopt je hebt helemaal gelijk ik zeg ook niet dat je niet gelijk hebt. Maar het leven is niet altijd makkelijk zeker niet in mijn situatie, Ik heb ook nooit eerder drugs gebruikt of iets dergelijks drink niet eens alcohol miss 4x per jaar de laatste 4jaar.... het is niet gelijk dat ik me elke week lam zuip of t*ring hard aan de drugs ga....

klopt je hebt helemaal gelijk ik zeg ook niet dat je niet gelijk hebt. Maar het leven is niet altijd makkelijk zeker niet in mijn situatie, Ik heb ook nooit eerder drugs gebruikt of iets dergelijks drink niet eens alcohol miss 4x per jaar de laatste 4jaar.... het is niet gelijk dat ik me elke week lam zuip of t*ring hard aan de drugs ga....

Gesproken uit ervaring kan ik zeggen dat drugs het je niet makkelijker maakt ouwe.

klopt, ik ga binnenkort naar latin village bijvoorbeeld geloof mij als ik daar nuchter heen ga of ik vermoord iemand of ik sla iemand half dood ik kan mezelf nooit laten gaan en ja dan grijp je naar zulke dingen om er toch een leuke avondje van te maken.

jongens ik snap jullie best he, maar er is meer in het leven dan bodybuilding..

wtf is er mis als je zo eens af en toe een festival pakt en een snoepje ofz erbij gebruikt? dan hoor je ineens niet meer te mogen trainen en kuren...gezond? nee klopt dat is het niet, maargoed dat is ieder zijn keus

jongens ik snap jullie best he, maar er is meer in het leven dan bodybuilding..

wtf is er mis als je zo eens af en toe een festival pakt en een snoepje ofz erbij gebruikt? dan hoor je ineens niet meer te mogen trainen en kuren...gezond? nee klopt dat is het niet, maargoed dat is ieder zijn keus

ja dat klopt maar bij mij was het gelijk raak man zoals ik al zei nooit drugs gebruikt 1e of 2e keer was gelijk raak begin 2018 ik was ziek bleef hoesten en tot aan nu blijft het aanhouden en blijf ik maar slijm ophoesten....

klopt, ik ga binnenkort naar latin village bijvoorbeeld geloof mij als ik daar nuchter heen ga of ik vermoord iemand of ik sla iemand half dood ik kan mezelf nooit laten gaan en ja dan grijp je naar zulke dingen om er toch een leuke avondje van te maken.

Ik moet serieus lachen om deze mate van stupiditeit. Ik ga naar een feest wat ik zwaar kut vind dus ik neem maar drugs om het toch enigszins leuk te vinden. I'm out.

Af en toe kan een upper echt geen kwaad. Maar laast toen ik met een klein beetje 4fa bij de EHBO kwam schrok ik toch wel. Rusthartslag was 130 slagen per minuut.

Dit is echt wel een beste klap op je lichaam, hou het gematigd en kies af en toe voor andere middelen van pep/4f/xtc

behoorlijke spierpijn na een week niet getraind te hebben:D

Laatst bewerkt:
Wtf man net in me rechterbeen gezet hoelang blijft ingekapselde olie zitten??? Die zooi moet echt weg daar anders ga ik het zelf eruit zuigen zondag met een naald is dit een optie?

Het zit er al misschien 5 weken....

haha eruit zuigen zegtie en dan opnieuw injecteren zeker :roflol:
Wtf man net in me rechterbeen gezet hoelang blijft ingekapselde olie zitten??? Die zooi moet echt weg daar anders ga ik het zelf eruit zuigen zondag met een naald is dit een optie?

Het zit er al misschien 5 weken....

• Like
Waarderingen: Wxng
Misschien mee naar de dokter

Haha maat elke keer als ik aspireer komt die zooi in me buis kan ik beter leege buis naald erin zetten en het eruit zuigen die zooi lost blijkbaar niet op in me been....

Terug
Naar boven