Wxng
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 346
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak maar alvast een afspraak bij een zielenknijper, want dit klinkt niet goed pik.klopt, ik ga binnenkort naar latin village bijvoorbeeld geloof mij als ik daar nuchter heen ga of ik vermoord iemand of ik sla iemand half dood ik kan mezelf nooit laten gaan en ja dan grijp je naar zulke dingen om er toch een leuke avondje van te maken.
Blijf je gewoon in dezelfde spot injecten dan?Ik zal zondag de naald erin zitten en zoveel mogelijk er zelf uit proberen te halen.... vorig keer wou ik het doen maar zat er al een 4 ml in en kwam dat ook mee beetje zonde haha ik laat die 4 ml van vandaag beetje verspreiden dan trek ik zondag die zooi er even uit.
Die spot is nu echt verneukt voor langere tijd hoor. Zou daar idd maanden van wegblijven nuJaman na 3 weken dacht ik ik probeer het even weer.....
ingekapselde olie kan dacht ik wel 2 tot 3 maanden blijven zitten, je lichaam breekt dit heeel rustig af

Zo gaat het ook niet blijven duren man, dan ga je gewoon die spots ook verneuken. Oftewel meer spots rouleren. Ik zou je glutes er toch bijpakken. Oftewel moet je minder ml's wegduwen.t*ring.... dat gaat moeilijk worden man met die 2x4ml per keer die ik zit dus dat word been en 2x2ml in schouders![]()
Zo gaat het ook niet blijven duren man, dan ga je gewoon die spots ook verneuken. Oftewel meer spots rouleren. Ik zou je glutes er toch bijpakken. Oftewel moet je minder ml's wegduwen.
Cruisen is idd de enige slimme optie hierGeef je lichaam de tijd om het zelf op te lossen. Moet je wel die plek een tijdje met rust laten.
Vroeg of laat moet je toch een andere spot pakken, want je krijgt overal littekens in je benen.
Speel het slim, en switch gewoon naar een andere spot. En waarschijnlijk voor jou geen optie, maar ik zou gaan cruisen voor 10 weken. Dat scheelt je namelijk al snel 7ml per week lees ik. Dat zal je vast goed doen
heb 0.6x25mm liggen en 0.8x40mm liefst neem ik voor glute 0.6x25mm kan dit? of gaat dat niet te diep genoeg.

Als je geen striated glutes hebt, gewoon de groene nemen![]()
maar ik ga het proberen.dat gaat sowieso nokkie gaan worden voor mijmaar ik ga het proberen.