AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Spots rouleren. Als je glutes niets vindt, pak je toch armen, schouders of borst. Ingekapselde olie gaat niet zomaar weg, zeker niet als je er telkens vrolijk weer nieuwe olie in pompt

ik zou er zoveel mogelijk uithalen tbh

klopt, ik ga binnenkort naar latin village bijvoorbeeld geloof mij als ik daar nuchter heen ga of ik vermoord iemand of ik sla iemand half dood ik kan mezelf nooit laten gaan en ja dan grijp je naar zulke dingen om er toch een leuke avondje van te maken.
Maak maar alvast een afspraak bij een zielenknijper, want dit klinkt niet goed pik.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou er zoveel mogelijk uithalen tbh

Ik zal zondag de naald erin zetten en zoveel mogelijk er zelf uit proberen te halen.... vorig keer wou ik het doen maar zat er al een 4 ml in en kwam dat ook mee beetje zonde haha ik laat die 4 ml van vandaag beetje verspreiden dan trek ik zondag die zooi er even uit.

Laatst bewerkt:
Ik zal zondag de naald erin zitten en zoveel mogelijk er zelf uit proberen te halen.... vorig keer wou ik het doen maar zat er al een 4 ml in en kwam dat ook mee beetje zonde haha ik laat die 4 ml van vandaag beetje verspreiden dan trek ik zondag die zooi er even uit.
Blijf je gewoon in dezelfde spot injecten dan?

ingekapselde olie kan dacht ik wel 2 tot 3 maanden blijven zitten, je lichaam breekt dit heeel rustig af

is het wel verstandig om het zoveel mogelijk eruit te halen? gewoon naald erin zetten en opzuigen?

t*ring.... dat gaat moeilijk worden man met die 2x4ml per keer die ik zit dus dat word been en 2x2ml in schouders???
Zo gaat het ook niet blijven duren man, dan ga je gewoon die spots ook verneuken. Oftewel meer spots rouleren. Ik zou je glutes er toch bijpakken. Oftewel moet je minder ml's wegduwen.

Zo gaat het ook niet blijven duren man, dan ga je gewoon die spots ook verneuken. Oftewel meer spots rouleren. Ik zou je glutes er toch bijpakken. Oftewel moet je minder ml's wegduwen.

tja minder ml's gaat nu niet omdat ik eenmaal begonnen ben.... maar ik zal zondag toch weer eens in de glute proberen hopen dat ik niet nokkie ga hahaha

Geef je lichaam de tijd om het zelf op te lossen. Moet je wel die plek een tijdje met rust laten.

Vroeg of laat moet je toch een andere spot pakken, want je krijgt overal littekens in je benen.

Speel het slim, en switch gewoon naar een andere spot. En waarschijnlijk voor jou geen optie, maar ik zou gaan cruisen voor 10 weken. Dat scheelt je namelijk al snel 7ml per week lees ik. Dat zal je vast goed doen

Die ingekapselde olie zit verdeeld door je spier. Dat kan je niet allemaal eruit trekken met een naaldje. Dan mag je je misschien wel 5-6 keer prikken, en dan fingers crossed dat je er zoveel mogelijk uithaalt...

Geef je lichaam de tijd om het zelf op te lossen. Moet je wel die plek een tijdje met rust laten.

Vroeg of laat moet je toch een andere spot pakken, want je krijgt overal littekens in je benen.

Speel het slim, en switch gewoon naar een andere spot. En waarschijnlijk voor jou geen optie, maar ik zou gaan cruisen voor 10 weken. Dat scheelt je namelijk al snel 7ml per week lees ik. Dat zal je vast goed doen
Cruisen is idd de enige slimme optie hier

pfff ja ik snap het ik ga toch maar proberen de glutes erbij te pakken... heb 0.6x25mm liggen en 0.8x40mm liefst neem ik voor glute 0.6x25mm kan dit? of gaat dat niet te diep genoeg.

op een of andere manier val ik flauw man voor naalden maar misschien valt het nu wel mee, heb de eerste kuren echt vaak gehad dat ik gewoon weg viel hahahaha

Terug
Naar boven