AndroidHealthClinic

Kathleen's strength log

In, lifts zien er zo voor het begin al mooi uit wat ik er van kon zien.
Lukt het qua inschatten RPE?

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
In, lifts zien er zo voor het begin al mooi uit wat ik er van kon zien.
Lukt het qua inschatten RPE?
Lastig soms nog aangezien ik daar nooit echt mee heb gewerkt, eigenlijk altijd tot falen getraind dus dit is wel even wennen.

Die 5 sets bench voel ik ook veel meer in m'n polsen bijvoorbeeld ondanks dat het maar 5 reps zijn.

Lastig soms nog aangezien ik daar nooit echt mee heb gewerkt, eigenlijk altijd tot falen getraind dus dit is wel even wennen.

Die 5 sets bench voel ik ook veel meer in m'n polsen bijvoorbeeld ondanks dat het maar 5 reps zijn.
Bench je met je polsen geplooid en de bar midden in je hand?
Goeie is een diamand maken met je wijsvingers en duimen en in deze positie de bar grippen. Je handen zijn dan naar binnen gedraaid en zo ligt de bar netjes over je polsen en ga je ze minder plooien en belasten.

Bench je met je polsen geplooid en de bar midden in je hand?
Goeie is een diamand maken met je wijsvingers en duimen en in deze positie de bar grippen. Je handen zijn dan naar binnen gedraaid en zo ligt de bar netjes over je polsen en ga je ze minder plooien en belasten.
Met machines en db's probeer ik er op te letten dat ik vanuit hier druk.
20231031_195548.jpg
Maar met een barbell merk ik dat die soms meer de andere kant op gaat. (Ik deed sporadisch wel eens bankdrukken maar dan had ik er niet zo last van)

Zal je tip even meenemen voor de volgende keer :)

20231031_195548.jpg
Maar met een barbell merk ik dat die soms meer de andere kant op gaat. (Ik deed sporadisch wel eens bankdrukken maar dan had ik er niet zo last van)

Das idd de positie die je bij een barbell ook zou moeten opzoeken, maar dan net binnen je duim als je volle grip doet natuurlijk :) top!

20231031_195548.jpg

Je zou dit nog kunnen overwegen voor het bandrukken:

1698826720521.png
1698826720521.png

Probeer iets meer vanuit m'n hakken te trekken nu.

Deadlift warmup set:

Deadlift werkset:

Deadlift eerste backoff set:

Deadlift 2de backoff set:

Bw: 112.4 🐷

Morgen geen training, ga zaterdag samen trainen met m'n date. Romanticus ben ik ook.

Screenshot_20231102_100241_Sheets.jpg

Ik doe met machines dus wel zo'n soort grip realiseer ik me :')

Oud filmpje maar volgens mij komt het in de buurt van die grip?

Ja het idee is inderdaad hetzelfde om vanuit dat deel te drukken.
Grippositie qua duim eromheen houden is nog even waar het lastige deel zit qua "vasthouden" van de bar.
Anders is het zo'n suicide grip.

• Like
Screenshot_20231102_183519_Adobe Acrobat.jpg

Dit was iets van 5 weken na m'n laatste injectie van blast meen ik.

Cholesterol medicatie doet iig zn ding, dat wou ik voornamelijk weten.

Dit was iets van 5 weken na m'n laatste injectie van blast meen ik.

Cholesterol medicatie doet iig zn ding, dat wou ik voornamelijk weten.
Waardes zier er verder netjes uit. Hematocriet zou je nog kunnen verlagen dmv aderlatingen. Moet, afhankelijk van wat je gebruikt, wel meerdere keren per jaar. Doe ik zelf zo'n 4 keer per jaar en blijf daarmee keurig binnen de waardes (zat ook op de 0,53). Moet je zin in hebben.

• Like
Waardes zier er verder netjes uit. Hematocriet zou je nog kunnen verlagen dmv aderlatingen. Moet, afhankelijk van wat je gebruikt, wel meerdere keren per jaar. Doe ik zelf zo'n 4 keer per jaar en blijf daarmee keurig binnen de waardes (zat ook op de 0,53). Moet je zin in hebben.
Zie ik geen reden voor, ik was aardig uitgedroogd ook tijdens het prikken. Ik schommel tussen de 0.49-0.53 ik zak vanzelf weer terug naar 0.49.

Moet m'n riem weer gaan gebruiken tijdens squatten, load was eigenlijk 165 maar mocht zwaarder.

Kracht op benen komt wel weer snel terug maar riem is ook instant +10 strenght.

Squat set 1:

Squat set 2:

Squat set 3:

Screenshot_20231106_111625_Sheets.jpg

Hemoglobine is goed, hematocriet kan werkelijk iets lager liggen. 53% hoef je geen aderlating te doen

• Like
Damn lekker soepel nog die 185 squatjes!

• Heart
Hemoglobine is goed, hematocriet kan werkelijk iets lager liggen. 53% hoef je geen aderlating te doen
Hoeft ook niet, zit net op/ iets over de grens. Wil niet zeggen dat het niet aan te bevelen is als je year round op 0,53 zit. Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten natuurlijk :emo:

Wel geprobeerd vandaag om schouders 'retracted' te houden maar lukt niet zo. Binnenkort even samen met trainen met iemand om het even beter te leren, raak nu voornamelijk gefrustreerd.

Bench top set 5x135:

Bench back off 5x130:

Bench back off 2de 5x130:

Bw: 112,1

Shape voor de liefhebbers:
VideoCapture_20231107-123531.jpgVideoCapture_20231107-123354.jpg

Training + calorieën data shit, week 6 of 7 cruise ook.

Screenshot_20231107_140112_Sheets.jpg
Screenshot_20231107_140837_Sheets.jpg

Terug
Naar boven