- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lastig soms nog aangezien ik daar nooit echt mee heb gewerkt, eigenlijk altijd tot falen getraind dus dit is wel even wennen.In, lifts zien er zo voor het begin al mooi uit wat ik er van kon zien.
Lukt het qua inschatten RPE?
Bench je met je polsen geplooid en de bar midden in je hand?Lastig soms nog aangezien ik daar nooit echt mee heb gewerkt, eigenlijk altijd tot falen getraind dus dit is wel even wennen.
Die 5 sets bench voel ik ook veel meer in m'n polsen bijvoorbeeld ondanks dat het maar 5 reps zijn.
Met machines en db's probeer ik er op te letten dat ik vanuit hier druk.Bench je met je polsen geplooid en de bar midden in je hand?
Goeie is een diamand maken met je wijsvingers en duimen en in deze positie de bar grippen. Je handen zijn dan naar binnen gedraaid en zo ligt de bar netjes over je polsen en ga je ze minder plooien en belasten.

Das idd de positie die je bij een barbell ook zou moeten opzoeken, maar dan net binnen je duim als je volle grip doet natuurlijk
top!Je zou dit nog kunnen overwegen voor het bandrukken:

Ik doe met machines dus wel zo'n soort grip realiseer ik me :')
Oud filmpje maar volgens mij komt het in de buurt van die grip?
Waardes zier er verder netjes uit. Hematocriet zou je nog kunnen verlagen dmv aderlatingen. Moet, afhankelijk van wat je gebruikt, wel meerdere keren per jaar. Doe ik zelf zo'n 4 keer per jaar en blijf daarmee keurig binnen de waardes (zat ook op de 0,53). Moet je zin in hebben.Dit was iets van 5 weken na m'n laatste injectie van blast meen ik.
Cholesterol medicatie doet iig zn ding, dat wou ik voornamelijk weten.
Zie ik geen reden voor, ik was aardig uitgedroogd ook tijdens het prikken. Ik schommel tussen de 0.49-0.53 ik zak vanzelf weer terug naar 0.49.Waardes zier er verder netjes uit. Hematocriet zou je nog kunnen verlagen dmv aderlatingen. Moet, afhankelijk van wat je gebruikt, wel meerdere keren per jaar. Doe ik zelf zo'n 4 keer per jaar en blijf daarmee keurig binnen de waardes (zat ook op de 0,53). Moet je zin in hebben.
Hemoglobine is goed, hematocriet kan werkelijk iets lager liggen. 53% hoef je geen aderlating te doenWaardes zier er verder netjes uit. Hematocriet zou je nog kunnen verlagen dmv aderlatingen. Moet, afhankelijk van wat je gebruikt, wel meerdere keren per jaar. Doe ik zelf zo'n 4 keer per jaar en blijf daarmee keurig binnen de waardes (zat ook op de 0,53). Moet je zin in hebben.
Hoeft ook niet, zit net op/ iets over de grens. Wil niet zeggen dat het niet aan te bevelen is als je year round op 0,53 zit. Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten natuurlijkHemoglobine is goed, hematocriet kan werkelijk iets lager liggen. 53% hoef je geen aderlating te doen

200 moet binnenkort wel weer lukken denk ik