- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet het alleen nog ff doenWat ik de beste "que" vind om optimaal je benen te gebruiken is: denken dat je de vloer gaat wegduwen.
Dus niet denken aan dat je een gewicht omhoog moet duwen maar echt de grond proberen wegduwen.

Toch gaat mijn voorkeur uit naar 1 spiergroep per dag niet alleen voor hypertrophy maar ook omdat ik het leuk vindt, alleen dan ben ik weer te vaak in de gym.Je trainingen zien er leuk uit, eerst kracht en dan wat pompwerk.
Telmisartan 40mg en nu 5mg nebivolol erbij.Welke bloeddrukmedicatie neem je nu?
Telmisartan en?
Merk je niet dat je hartslag tijdens training ook moeilijk stijgt waardoor je een wat slechtere conditie hebt?
Weet nog toen ik een beta blokker nam dat m’n hartslag niet boven de 120-125 kwam. Was ook erg snel buiten adem

Laatste backoff set toch wat meer stiff legged gedaan en dat voelt gewoon beter/natuurlijk voor me dus hou dat er in.
![]()
Deadlift 4x200:
Deadlift 3x220:
Deadlift laatste back off set:
Wel als die off is anders voel ik me kleinBinnenkort maar een deadlift session met @Shadow Project in Iron house?

Cardio protective slaat dan op het behouden van cardio/fitness of letterlijk op het beschermen van je hart? Want die laatste zie ik propanolol ook wel doenNebivolol is dan ook cardio protective zoals ze dat noemen. Althans wat ik van andere fora lees. Daarom onder andere nemen bodybuilders het ook liever dan bijv propranolol.p
Vond het maar kutspulYes dat 1e. Alle beta blockers moeten in principe je hart beschermen toch? Haha.Cardio protective slaat dan op het behouden van cardio/fitness of letterlijk op het beschermen van je hart? Want die laatste zie ik propanolol ook wel doenVond het maar kutspul
Idd, vandaar m’n verwarringYes dat 1e. Alle beta blockers moeten in principe je hart beschermen toch? Haha.