MuscleMeat

kaygells vetverlies log

• Topic Starter Topic Starter
Begonnen ergens achter in de 70kg en nu 67kg als ik het goed begrijp?
Net gedaan man, die foto's zijn een wereld van verschil (al leek je best een beest toen je vettig was :p)

Begonnen ergens achter in de 70kg en nu 67kg als ik het goed begrijp?
Net gedaan man, die foto's zijn een wereld van verschil (al leek je best een beest toen je vettig was :p)

Thanks!
Yup, stond op 78-79kg toen ik begon te cutten.

Vond het ook wel leuk toen ik wat vettiger stond, zag er best bruut uit onder een trui of shirt. Mja, nu is het tijd om droog te blijven en een droog beest te worden :p

T klinkt misschien kinderachtig maar sinds een paar dagen is er een ader flink aan het doorbreken op mn lower abs.
Ben er zo blij als een kind mee, vond dat altijd wel echt een teken van ripped zijn. :D

http://i40.tinypic.com/14y74nn.jpg

Laten meten vandaag en op een maandje tijd 300 gram kwijt gespeeld en 0.8% vet. Sta nu op 10.7%.

:D

Op 2 weekjes tijd nog een kilogram kwijt gespeeld, kom nu op 64.7kg te staan. Vind het altijd zo weinig klinken tbh, maar blijf er best gespierd uitzien en merk geen tot weinig spierverlies.
In mijn gezicht begin ik er wel wat (te) mager uit te zien.

De laatste beetjes maken het nu wel af, lower abs zijn er volledig door en vasculariteit blijft toe nemen.
Denk eraan om de eerste twee weken van juli op onderhoud te gaan eten voor ik 3 weken op vakantie vertrek. Begin het nu wel voldoende te vinden.

Laatst bewerkt:
Jeben took niet zo groot he maar 65 kilo is inderdaad vrij weinig haha.

Zeer net resultaat is het de eerste keer dat je zo ripped bent?

Jeben took niet zo groot he maar 65 kilo is inderdaad vrij weinig haha.

Zeer net resultaat is het de eerste keer dat je zo ripped bent?

Yup, nog nooit zo laag gegaan in VP. Kom van bijna 80kg, nja het komende jaar cleanbulken en een kilotje of 10 bijpakken en het is in orde. Moet ik later tenminste niet meer zo hard en lang cutten :D

Als je jou ziet nu zou je ook zeker niet zeggen dat je 65 kg kilo weegt!

Hoelang heb je hierop getraind en hoe voelt het om zo laag in het vet % te staan? haha

Als je jou ziet nu zou je ook zeker niet zeggen dat je 65 kg kilo weegt!

Hoelang heb je hierop getraind en hoe voelt het om zo laag in het vet % te staan? haha

Ja, ik toon gelukkig ook wel zwaarder.

Ik train nu 1 jaar en 10 maand ongeveer. Voeding neem ik nog maar sinds de cut echt serieus. Moet zeggen dat die cut mij ongelooflijk veel heeft bijgeleerd over voeding en trainen. Ben constant aan het nadenken over wat ik doe en geeft ook een enorme boost aan het zelfvertrouwen moet ik zeggen.

Voelt echt als een overwinning moet ik zeggen, heerlijk. :D

Update pic.

Nog 3.5 weken te gaan tot mijn vakantie.

2ytw85c.jpg

crappy kwaliteit, maar nice!

crappy kwaliteit, maar nice!

Thanks!
Ja, kwaliteit is inderdaad niet super. Serratus zie je er eigenlijk niet op.
Ga binnen 3 weken eens wat degelijke foto's maken en daar de before foto's langs posten.
Zal me wel motiveren om hard te blijven trainen.

Zo het einde is aangebroken. Binnen 10 dagen vetrek ik op vakantie en heb mijn laatse meting laten doen, kwam uit op 9%. :D

Nu stilaan kcal optrekken tot onderhoud, cardio verminderen en dan op vakantie.
Fotos post ik in enkele dagen.

Netjes resultaat man!
Heb je de hele cut op dezelfde heoveelheid carbs gezeten?
Niet verlaagd na mate je minder bw had? of cardio opgevoerd?
Heb je nog refeeds gedaan?

Dat je geen krachtverlies hebt gemerkt met 10+ bw minder is wel netjes ook!
Maar misschien ligt dat eraan omdat je nog niet heel erg lang traint.
Train zelf op kracht en ben ook aan het cutten, met nu 3/4kg minder bw merk ik wel dat me kracht wat afneemt.

In het begin heb ik lower carbs geprobeerd, maar dat heeft niet lang geduurd.
Ik hou het gewoon simpel , onder onderhoud eten en cardio + zorgen dat ik mijn eiwitten binnenkrijg.

Al ben ik wel iets te vroeg begonnen met cardio in te voeren denk ik. De laatste weken zat ik bijna iedere dag 30-60 minuten op de fiets. Denk dat mijn lichaam al redelijk gewoon was aan de cardio.

Sommige dagen wel echt diep gegaan. 2300 kcal was onderhoud, maar 1600 kcal eten en dan nog wat cardio erbij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven