Fitness Seller

Kcal intake bij een Lean bulk

zijn er taarten waar je wel tegen kan? Of anders bereiden zodat je er tegen kan?
Met gluten, lactose en pinda allergie hou je niet zoveel over... en wat je over houdt is extreem duur en niet eens echt lekker. Zeker gezien ik echt totaal geen zoetekauw ben. :o
Dus ik mis het niet en vind het niet zo erg.
Pure choco vanaf 90 % geniet ik van :)
Dat is dus een verslaving ... naast drop. Maar verder doet zoet me niets. Ben meer van hartig :D

Daarbij zit ik momenteel al in mijn 5 de week van vloeibare hap ivm kaakontsteking.. Zachte dingen beginnen wat te lukken nu. Maar verder nog niet echt ...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn maaltijden voor maandag zien er als volgende uit.

1) ontbijt (6u) en shake 10u (100gr havermoud, noten en bessen ongeveer 40gr, 2 bananen, lepel pindakaas, kaneel, 1schep whey, 700ml magere melk)

2) 250gr rijst (volkoren) , 150gr kip, 250gr kikkererwten

3) pré workout: wrap met zure room (15%) zalm, spinazi, 10gr walnoten.

4) post workout: halfvolle chocomelk met 1 schep whey

5) 250gr pasta (volkoren), 150gr kip, 250 Gr groentenmix (broc, wortel, bloemkool)

6) 500 Gr magere platte kaas met een vleugje agave siroop.

Nu is het wel de eerdte keer dat ik 250gr rijst en pasta eet per maaltijd.. Wat eerst mss de helft was.

En zijn men eiwitten op een dag wel veel te hoog op deze manier. Dus zal ik men kip door iets anders moeten vervangen.. Suggesties?

1) ontbijt (6u) en shake 10u (100gr havermoud, noten en bessen ongeveer 40gr, 2 bananen, lepel pindakaas, kaneel, 1schep whey, 700ml magere melk)

5) 250gr pasta (volkoren), 150gr kip, 250 Gr groentenmix (broc, wortel, bloemkool)

Nu is het wel de eerdte keer dat ik 250gr rijst en pasta eet per maaltijd.. Wat eerst mss de helft was.

En zijn men eiwitten op een dag wel veel te hoog op deze manier. Dus zal ik men kip door iets anders moeten vervangen.. Suggesties?
Wat te hoog kan zeker geen kwaad, zolang het maar niks extreem word lijkt mij

Wat zijn je macro's?
rijst en pasta gekookt?
magere melk/kwark -->volle melk/kwark als je je kcal niet haalt

Wat zijn je macro's?
rijst en pasta gekookt?
magere melk/kwark -->volle melk/kwark als je je kcal niet haalt
Dit reken eens even uit op hoeveel je zit nu.
Eens de waardes gekend zijn is het makkelijker om advies te geven.
Zijn 500gr pasta en rijst lijken al goed voor 1750kcal.

Dit reken eens even uit op hoeveel je zit nu.
Eens de waardes gekend zijn is het makkelijker om advies te geven.
Zijn 500gr pasta en rijst lijken al goed voor 1750kcal.

is 100% gekookt gewogen. Als hij al moeite heeft met 3200 kan hij echt niet 250gram rijst of pasta ongekookt in 1 maaltijd eten.

Eet je bij maaltijd 6 500gr kaas ??

15879116887155602351483856379851.jpg

Een pot Ben and Jerry's gaat anders wel gemakkelijk binnen 😁

Terug
Naar boven