kickboxtony
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ok...genoeg gezever...time for business
Stats:
21 jaar
1.88m
87kilo (8%)
2.5 jaar training en begonnen op 61kg 12%
Eten en training begin ik niet over want dat zit met 6000kcal goed
Ik wil dus gaan kuren en ik ben op zoek naar 10-15 kilo massa en ik wil zoveel mogelijk overhouden. Dat zal een flinke kuur worden en mijn eerste en ik ben er van overtuigd dat je het beter gelijk goed kunt doen in 1 kuur als dat je 3 scheit kuurtjes neemt. Mijn doel is 100kilo bij 6-7% dus een kuur brengt mij daar heel dicht bij. Hier zat ik aan te denken:
Week:
1 Sustanon 250mg - Dianabol 20mg/dag
2 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
3 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
4 Sustanon 500mg - Dianabol 20mg/ dag
5 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 300
6 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
7 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
8 Sustanon 250mg - Deca Durabolin 300
9-10 Clomid, Creatine
Keiharde massa GVD!!!

Wat vinden we er van!
Stats:
21 jaar
1.88m
87kilo (8%)
2.5 jaar training en begonnen op 61kg 12%
Eten en training begin ik niet over want dat zit met 6000kcal goed
Ik wil dus gaan kuren en ik ben op zoek naar 10-15 kilo massa en ik wil zoveel mogelijk overhouden. Dat zal een flinke kuur worden en mijn eerste en ik ben er van overtuigd dat je het beter gelijk goed kunt doen in 1 kuur als dat je 3 scheit kuurtjes neemt. Mijn doel is 100kilo bij 6-7% dus een kuur brengt mij daar heel dicht bij. Hier zat ik aan te denken:
Week:
1 Sustanon 250mg - Dianabol 20mg/dag
2 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
3 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
4 Sustanon 500mg - Dianabol 20mg/ dag
5 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 300
6 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
7 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
8 Sustanon 250mg - Deca Durabolin 300
9-10 Clomid, Creatine
Keiharde massa GVD!!!

Wat vinden we er van!

haha die smilies zijn geweldig
Ok..weer serieus... Neem nou maar van mij aan dat mijn eten en training goed want ik heb geen zin om daar letterlijk 20 paginas over vol te typen want dat steekt allemaal heel ingewikkeled in elkaar en is waar ik na 2.5 jaar experimenteren op uit gekomen ben. In 2.5 jaar 27 kilo harde massa erbij zou toch een teken moeten zijn dat ik verstand van zaken heb denk je ook niet? Maar anyways...genoeg daarover want anders begint weer wat ik van dit forum helaas gewend ben tussen de mensen....eindeloos heen en weer gekat. Dus hup...weer frisse start en zand erover en dan zou jij mij misschien eens even precies uit kunnen leggen hoe ik volges jou het beste kan kuren. Ohja...met mijn kuur wil ik geen 100 kilo 6% bereiken...even beter lezen...ik heb trouwens in 2 maanden tijd het forum van achter naar voren doorgelezen en ik ben hier al een jaar ofzo member maar weet je wat het probleem is...iedereen zegt iets anders en nooit is er een algemene waarheid. Dat maakt het erg lastig om tot een goede oplossing te komen want iedereen heeft een andere mening. Sommige mensen vinden het juist een prachtidee om deca in de laatste weken te zetten om de massa van de test veilig te stellen maar andere mensen hebben daar een andere mening over met als resultaat een verwarde kickboxtony -->