AndroidHealthClinic

Keiharde Kilos

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Ok...genoeg gezever...time for business

Stats:
21 jaar
1.88m
87kilo (8%)
2.5 jaar training en begonnen op 61kg 12%

Eten en training begin ik niet over want dat zit met 6000kcal goed

Ik wil dus gaan kuren en ik ben op zoek naar 10-15 kilo massa en ik wil zoveel mogelijk overhouden. Dat zal een flinke kuur worden en mijn eerste en ik ben er van overtuigd dat je het beter gelijk goed kunt doen in 1 kuur als dat je 3 scheit kuurtjes neemt. Mijn doel is 100kilo bij 6-7% dus een kuur brengt mij daar heel dicht bij. Hier zat ik aan te denken:

Week:
1 Sustanon 250mg - Dianabol 20mg/dag
2 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
3 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
4 Sustanon 500mg - Dianabol 20mg/ dag
5 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 300
6 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
7 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400
8 Sustanon 250mg - Deca Durabolin 300
9-10 Clomid, Creatine

Keiharde massa GVD!!! :yell: :fire:

Wat vinden we er van!

Hmm, waarom begin/einde sust aan 250? En d-boll aan 20? Gewoon direct 500/30 en ev. frontlad 750/1000 maar misschien is dat met sust niet echt nodig...

6 weken dboll en dan 2 weken winny tabs voor 'droge massa'? Of geen dboll en gewoon 8 weken deca, de 4 laatste winny erbij?

Als je toch serieus voor massa wilt gaan, waarom geen 10-12 weken? 8 is beetje weinig lijkt me.

Alleszinds deftig nakuren, nolvadex en hcg (zeker bij deca)?

Graag commentaar van de experts, dit was namelijk gewoon mijn mening...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt je hebt gelijk...niet miepen met rustig beginnen en gelijk voluit.

Update:

Week:
1 Sustanon 750mg - Dianabol 30mg/dag
4 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
5 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
7 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
8 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
9 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
10-11 Clomid
Beetje compromis gesloten...wil niet te lang kuren want tis toch behoorlijk zwaar en ik geef genoeg om men lijf om voorzichtig te zijn.

Wat raden jullie aan voor de nakuur en is dit schema te verbeteren?

kickboxtony zei:
Bedankt je hebt gelijk...niet miepen met rustig beginnen en gelijk voluit.

Update:

Week:
1 Sustanon 750mg - Dianabol 30mg/dag
4 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
5 Sustanon 500mg - Dianabol 30mg/dag
7 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
8 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
9 Sustanon 500mg - Deca Durabolin 400 - Winny 30mg/dag
10-11 Clomid
Beetje compromis gesloten...wil niet te lang kuren want tis toch behoorlijk zwaar en ik geef genoeg om men lijf om voorzichtig te zijn.

Wat raden jullie aan voor de nakuur en is dit schema te verbeteren?

Zou in plaats van sustanon nemen Testosteron Enanthate 250 frontlade 1 week 750 en de rest week 500
Deca frontlade 1 week 600 en de rest 400
Dianabol 40 mg per dag gedurende 4 weken
En eventueel laatste 3 weken winny tabs 30 mg per dag

Is enanthate niet veel aggressiever? Meer water retentie en b*ch tits.

http://www.dianabol-team.com/enanthate.htm

Enanthate schijnt ook f*cking duur te zijn.

Denk dat Sus 250 betere keus is want ik heb geen zin in estrogenic side effects die bij enanthate veel sterker zijn.

Kzal eerst eens even afwachten wat er te krijgen is want hier in de VS gaat het allemaal net even anders.

Nou Kickboxtony, jij wil gewoon meteen hard gaan.

"Eten en training begin ik niet over want dat zit met 6000kcal goed."
Ooooh, dus dat jij 6000kcal aan patat eet, dan zit het ook goed? En het trainen dan? Ik wed graag dat er ook bij jou wat aan je training gedaan kan worden en dat je 6000kcal eet zegt nog niks over wát je eet.

"Keiharde massa GVD!!!" Klinkt als: Ik kan niet wachten, ik wil nu-nu-nu!
...betekent dus dat je niet verstandig wil opbouwen.
Betekent ook dat je bij je volgende kuur alweer méér moet nemen dan je nu neemt en tegen de tijd dat je aan je 5e kuur zit zul je triomfantelijk roepen dat je 2gr test per week gaat zetten.
Dit is niet bepaald een voorbeeld voor enthousiastelingen voor een eerste kuur.

Estrogenic side effects...pff die kun je met elke soort test krijgen, en wie weet waar jij gevoelig voor bent.
Bovendien is Sustanon daarmee een mooie kanshebber en vochtvasthouder, i.i.g. meer dan met enanthaat.

Deca Durabolin 400mg/week in je EERSTE kuur!?!?
Ben je wel helemaal lekker man, lees eerst es de vele informatieve super-posts op dit board vól goeie tips daaromtrent. Maar lezen, leren en weten, dat kost tijd hè!
Volslagen idioot om Deca in de laatste 4 weken te zetten meneer, náást Winstrol om maar es een voorbeeld te noemen. Je bent het voorbeeld van één van die velen die hier 'effe' groen licht komen halen voor hun malle ideeen.
Ik hoop van ganser harte dat je hier vanaf stapt want ook al zou je de hoeveelheden aanhouden; ze zijn nog es compleet in verkeerde volgorde neergezet.

Je denkt zeker dat je een kuur even snel uitschrijft als een receptje?

Enne, hoop maar niet op een eindresultaat van 100kg/6%BF want dan heb je 1000% zeker nog geen post op dit board gelezen.

Wees nou verstandig en luister naar wat goeie raad die komen gaat. Enne, keep away from the dianabolteam :)

Laatst bewerkt:
Dude, je nakuur begin je pas als sustanon uitgewerkt is, dus pas beginnen
3 weken na je laatste inject.

Je weet niet waar je bezig bent, je wilt je inspuiten met middelen zonder
dat je beseft hoe ze werken, en hoe een kuurschema eruit ziet.

Eigenlijk wel maf om dingen in je lichaam te spuiten zonder dat je
weet wat je doet.

Hey Tony Bro,

zit jij nog steeds in OKC?

En om dan toch eff een tip te geven; kun je die deca niet beter vanaf het begin doen

@ Geof, dat is een hele goeie post die jij weer weet neer te zetten, je verbeteringen t.o.v. zijn kuur zijn geweldig. Daar zal hij veel aan hebben. Trouwens je bekritiseerd hem over zijn lak aan achtergrond info over de middelen die hij gaat gebruiken, heb jij daar zelf nog nooit last van gehad dan?

Laatst bewerkt:
Hey rustig maat...ik denk ik probeer even grappig te zijn met mijn smilies maar dat heeft niet gewerkt....ik zat te hopen dat iemand mij al voor gebruik van roidrage zou beschuldigen voor de gein ofzo dan had ik wat leuke opmerkingen maar NEEEEE hoor...boor me gelijk de grond in...:sob: ik probeer hier alleen wat advies te krijgen. :flipoff: haha die smilies zijn geweldig :D Ok..weer serieus... Neem nou maar van mij aan dat mijn eten en training goed want ik heb geen zin om daar letterlijk 20 paginas over vol te typen want dat steekt allemaal heel ingewikkeled in elkaar en is waar ik na 2.5 jaar experimenteren op uit gekomen ben. In 2.5 jaar 27 kilo harde massa erbij zou toch een teken moeten zijn dat ik verstand van zaken heb denk je ook niet? Maar anyways...genoeg daarover want anders begint weer wat ik van dit forum helaas gewend ben tussen de mensen....eindeloos heen en weer gekat. Dus hup...weer frisse start en zand erover en dan zou jij mij misschien eens even precies uit kunnen leggen hoe ik volges jou het beste kan kuren. Ohja...met mijn kuur wil ik geen 100 kilo 6% bereiken...even beter lezen...ik heb trouwens in 2 maanden tijd het forum van achter naar voren doorgelezen en ik ben hier al een jaar ofzo member maar weet je wat het probleem is...iedereen zegt iets anders en nooit is er een algemene waarheid. Dat maakt het erg lastig om tot een goede oplossing te komen want iedereen heeft een andere mening. Sommige mensen vinden het juist een prachtidee om deca in de laatste weken te zetten om de massa van de test veilig te stellen maar andere mensen hebben daar een andere mening over met als resultaat een verwarde kickboxtony --> :booty:

oke...ey...DBC01 jonge...KEIBEDANKT he! Voor al je goede inzet! En voor de wijze woorden!! Want mensen die zomaar aank*tten moeten we inderdaad niet hebben!! Jah! oke!! Mooi! :coolnana: RESPECT

Och verhip! Bijna GEoffke en Floyd vergeten!!

Hey GEoffke...je hebt gelijk man! Maar ik ben helemaal niet van plan om zomaar even iets te spuiten he want dan was ik dat nu wel aan het doen ipv hier advies vergaren... :kiss:

Floyd! Das weer een tijd geleden! Nee ik zit nu niet meer in OKC maar in Little Rock, Arkansas . Ben naar een andere school gegaan waar ze 3 keer zoveel meiden hebben als jonges en het gros hot is. Hoe ist met jou?

ohja...nog een geweldige stoot inspiratie om over na te denken....ik hoop in mijn leven maar 1 keer te kuren want ik wil geen brede kast worden of wedstrijden draaien dus het leek mij beter om gewoon 1 keer goed te kuren dan 3 keer klein.

$0.02

KBT als je dieet zo goed in elkaar steekt dan geloof ik dat je met een nette beginnerskuur enorme resultaten kunt boeken.
Eten en rust=1
De roids komen ergens verderop.

AAS zijn geen wondermiddelen uit een potje dat werkt als een spreuk bij Harry P.

Als je graag een Test/Deca kuur wilt gaan doen, dan zou ik zeggen start es met een nette strakke 10 weken:

Week 1 t/m 10 Deca 200
Week 1 t/m 10 Test 250 (Enanthaat of Sust, wat jij wilt) :)

Hou Nolvadex bij de hand voor het geval je gevoelige tepels krijgt.

Dat moet echt prachtige resultaten geven.
Enne, vergeet niet na te kuren.

Enne, vergeet het 'slechts 1 keer goed kuren in mijn leven'.
Zoals chocola is gemaakt voor vrouwen zijn roids voor de mannetjes. :)

Hee, kun je geen Boldenone krijgen in the states? Das wel een aardige vervanger voor deca eventueel.

Heb je trouwens een PM gestuurd.

later

Kijk, ik ben al blij dat je zo denkt.
Dan kan je ergens komen.
Als ik je wat raad mag geven, neem niet zomaar kuurschema's over
van het internet, in vele gevallen zijn deze kuren niet goed samengesteld,
of passen niet bij jou persoonlijk.
Je zoekt het nogal vrij ingewikkeld met je kuurschema, doe dat niet, want
hierdoor verknal je je kuur zelfs.
Hou het simpel, voor 10 weken 500mg testosterone (enanthaat bijv.)
met de eerste 3 weken 35mg dianabol erbij.
That's it, niet gaan afbouwen en van die toestanden, is voor niets nodig.
Als je goed eet en traint zal je met dit (eerste) kuurtje heel wat resultaat bereiken.
Maar aan kuren moet je nog niet direct beginnen, leer hoe die dingen werken,
leer wat je mag en niet mag doen tijdens het kuren...
Vraag raad aan de ervaren jongens hier, die zullen je graag helpen, en weten
waarover ze spreken.
En als je genoeg kennis van zaken hebt... dan kan je beginnen, en zullen
de resultaten er ook naar zijn.

Groeten,
G.

Oke bedankt...maar hier ist probleem

De ene zegt 10 weken 500mg enanthaat met dianbol en de andere zegt
10 weken 250mg sustanon met 200mg deca

Wederom een verwarde kickboxtony --> :moon:

:D

Even een keer goed masturberen daar word ik altijd lekker helder van...

Moment...

:dance:

Oke tony,

Ik heb 1 vraagje voor je......

Waarom in godsnaam al aan een kuur denken als je in 2 jaar naar eigen zeggen 27kg keiharde massa aan bent gekomen?
Dan ben je mijn inziens nog lang niet toe aan een kuur, valt natural nog veel meer te behalen.
Zonde als je nu al begint......

/edit:

Zie nu net in je profiel dat je pas 19 bent......zou dan dus zeker MINIMAAL 2 jaar wachten voor je uberhaupt aan een kuur begint......

Laatst bewerkt:
Profile klopte niet hebbut veranderd...ik deel deze sn met iemand anders.

Jah ik heb idd veel kilos gehaald in 2.5 jaar maar ik zit op een plateau en ik ga maar niet vooruit...ik pers er misschien een kilo per 3 maanden uit en dat schiet voor mij niet op.

kickboxtony zei:
Oke bedankt...maar hier ist probleem

De ene zegt 10 weken 500mg enanthaat met dianbol en de andere zegt
10 weken 250mg sustanon met 200mg deca

Wederom een verwarde kickboxtony --> :moon:

:D

Even een keer goed masturberen daar word ik altijd lekker helder van...

Moment...

:dance:

Die 2de kuur is ook niet slecht, maar met mijn kuur ga
je meer resultaat hebben IMO.

250sust/200deca lijkt me veels te weinig, idd een 'beginnerskuur' in de zin dat je de basis legt voor nog een paar kuurtjes. Maar om in 1 keer deftig massa te pakken? Kan je toch beter iets hoger gaan en tevreden zijn na 1x?

Kijk maar naar de standaard Bread & Butter Newbie cycle op bb.com - 500test/400deca/35dboll. Ok, dat is missch ook wat overdreven maar toch.

En dbc01, onthoud wel dat jouw afkeer van dboll persoonlijk is en dat velen er deftig resultaat van overhouden.

:thumbs:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven