beste kickboxkerel,
ALs ik jou was zou ik sowieso kijken of je in je kuur de deca kan vervangen voor boldenone. Daarnaast zou je er voor kunnen kiezen om het einde van de kuur af te sluiten met winstrol, tabs of injects. Dit mogelijk 2 weken kunnen laten uitlopen, na je laatste inject en dan meteen aan je nakuur beginnen. Dbc01 had daar ook nog een mooi voorbeeldje over hoe je dit mooi kan doen met zowel nolva en clomids....
Persoonlijk vind ik Dbols troep. Ik moet je wel zeggen dat ik me er een BULL door ging voelen, maar ik denk ergens dat de gains de je pakt fictief zijn en daarnaast chemisch gezien voor je lichaam erg belastend.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je bijvoorbeeld aan de dbols gaat en aan de winstrol TABS, dan kan de totale hoeveelhijd orals best wel belastend zijn voor je lever.
Anyway,
ik maak uit je info op dat je graag e.a. wilt weten/leren over a.s. maar ik vraag me af in welke mate dit is...
Is zeer interessant te weten wat bevoorbeeld elke AS met je doet, wat de onderlinge verschillen zijn,
Nolva wat is dat? Clomid? Proviron? Hoe werkt het, receptor e.d.

en HCG Wat mot ik er mee?
Waaruit bestaat SUSTANON, welke voordelen / nadelen?
In ieder geval, als je dat tenslotte eenmaal weet, dan kan je inderdaad een threat starten over hoe of wat, en specifiek gerichte vragen stellen...
anyway, ik kan je adviseren sowieso een frontload te nemen in je kuur, de deca te vervangen door boldenone,
(had zelf erg veel problemen met deca/test combi)
Daarnaast de sust te vervangen door test. enanthaat.
En einde van je kuur af te sluiten met winstrol.