XXL Nutrition

Keiharde Kilos

Status
Niet open voor verdere reacties.
soulreaver zei:
Omdat er voor die foto shoots met make up gewerkt wordt. Dan zie je ze niet meer.

Ja, dat zal best wel. Maar ook als ik die huid van de meeste bb'ers belijk zie ik niet allemaal bulten enzo (want die zie je ook echt wel als er make up overheen zit).

Johny zei:
Ja, dat zal best wel. Maar ook als ik die huid van de meeste bb'ers belijk zie ik niet allemaal bulten enzo (want die zie je ook echt wel als er make up overheen zit).

Wel, de grootste aanval van puisten gebeurd na de kuur ... en de pro`s kuren het hele jaar door. Misschien kan dit een verklaring zijn??

beste kickboxkerel,

ALs ik jou was zou ik sowieso kijken of je in je kuur de deca kan vervangen voor boldenone. Daarnaast zou je er voor kunnen kiezen om het einde van de kuur af te sluiten met winstrol, tabs of injects. Dit mogelijk 2 weken kunnen laten uitlopen, na je laatste inject en dan meteen aan je nakuur beginnen. Dbc01 had daar ook nog een mooi voorbeeldje over hoe je dit mooi kan doen met zowel nolva en clomids....
Persoonlijk vind ik Dbols troep. Ik moet je wel zeggen dat ik me er een BULL door ging voelen, maar ik denk ergens dat de gains de je pakt fictief zijn en daarnaast chemisch gezien voor je lichaam erg belastend.
Houd er wel rekening mee dat wanneer je bijvoorbeeld aan de dbols gaat en aan de winstrol TABS, dan kan de totale hoeveelhijd orals best wel belastend zijn voor je lever.
Anyway,
ik maak uit je info op dat je graag e.a. wilt weten/leren over a.s. maar ik vraag me af in welke mate dit is...
Is zeer interessant te weten wat bevoorbeeld elke AS met je doet, wat de onderlinge verschillen zijn,
Nolva wat is dat? Clomid? Proviron? Hoe werkt het, receptor e.d.??? en HCG Wat mot ik er mee?
Waaruit bestaat SUSTANON, welke voordelen / nadelen?

In ieder geval, als je dat tenslotte eenmaal weet, dan kan je inderdaad een threat starten over hoe of wat, en specifiek gerichte vragen stellen...

anyway, ik kan je adviseren sowieso een frontload te nemen in je kuur, de deca te vervangen door boldenone,
(had zelf erg veel problemen met deca/test combi)
Daarnaast de sust te vervangen door test. enanthaat.
En einde van je kuur af te sluiten met winstrol.

Laten we maar niet gaan frontloaden als eerste kuur he...!!!

ja, maar...
hij wil t toch goed doen.. :)

dbc01 zei:
@Soulreaver: Ik heb me altijd al kritisch opgesteld biij mensen die in of na hun kuur ineens 2 weken lang 2500IU om de dag gaan HCG zetten; alsof het lichaam behoefte heeft aan een kernaanval van dat middel.
Ik heb in mijn laatste (aardig zware) kuur ook maar 2 shots gezet in het midden van de kuur met 1500IU en 2 er vlak na. En zeker in mijn kuur hielp het al na het eerste shot, echt errg prettig! :)
Heb zowel 2500iu gezet (om de 5 dagen) als 500iu ED en ben echt meer te spreken over die laatste! Voordeel is ook dat je die 500iu vaak gewoon subcutaan zet, lekker makkelijk.

:thumb:

HCG subcutaan? Gek, er staat toch echt in de bijsluiter 'intramusculair' en daar hou ik me liever aan.

500IU ED wordt zeker heel positief over gesproken,
vraag is hoeveel je in totaal gebruikt want de HCG kan niet op bij velen.

dbc01 zei:
HCG subcutaan? Gek, er staat toch echt in de bijsluiter 'intramusculair' en daar hou ik me liever aan.

500IU ED wordt zeker heel positief over gesproken,
vraag is hoeveel je in totaal gebruikt want de HCG kan niet op bij velen.

Niet waar, er staat op de verpakking: voor subcutaan of intramusculair gebruik

Ik heb Spaanse, weet niet of dat verschil maakt :D

Kan zijn dat er wezenlijk verschil zit in de bijsluiters hoor.
Ik heb het een keer aan een apotheker gevraagd en die zei ook gewoon intramusculair. ;)

Laatst bewerkt:
hoe zwaardere kuur hoe grotere side effects!!..
wees verstandig :D

waar slaat deze kick op? :rolleyes:

Laten we deze maar f dichtdoen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven