Fitness Seller

Keiharde Kilos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat kuren een schoonheidsbehandeling is om effe een keer stoer naar het strand te gaan ofzo. Ik heb echt zoveel mensen zien komen en gaan die dachten effe met 1 kuurtje klaar te zijn. Helaas zijn het ook deze jongens die bij de dokter zitten met last van zware bijwerkingen.

Ik zal je niet zeggen van doe het niet wees verstandig want dat moet je allemaal zelf weten. Maar als je van plan bent om 1 keer een kuur te doen gun jezelf dan in ieder geval de tijd om wat verstandigs in elkaar te zetten

Big Byron zei:
250sust/200deca lijkt me veels te weinig, idd een 'beginnerskuur' in de zin dat je de basis legt voor nog een paar kuurtjes. Maar om in 1 keer deftig massa te pakken? Kan je toch beter iets hoger gaan en tevreden zijn na 1x?

Kijk maar naar de standaard Bread & Butter Newbie cycle op bb.com - 500test/400deca/35dboll. Ok, dat is missch ook wat overdreven maar toch.

En dbc01, onthoud wel dat jouw afkeer van dboll persoonlijk is en dat velen er deftig resultaat van overhouden.

:thumbs:

Die deca heb je echt nog niet nodig in de eerste kuur IMO,

Als hij meteen hard wil gaan, dan stel ik dit voor :

Kuur:
Week 1-4 25mg Dbol
Week 1-10 500mg test enthanaat
Week 1-10 200 mg Deca
Week 4-10 25 mg Proviron ED

Nakuur:
Week 10-11 2500IE HCG (om vijf dagen )
Week 12-13 1500IE HCG (om vijf dagen)
Week 12-13 40mg Novaldex
Week 14 25 mg Novaldex
Week 15 20 mg Novaldex
+ creatine

Proviron er echt wel insmijten want test+deca+dbol lijkt me een kwekerij voor b*ch tits. Zelf zou ik er die deca niet inhouden, maar elk zijn zin. Dit moet hard genoeg zijn :)

EN ZEKER NOLVADEX BIJ DE HAND HOUDEN, JE WEET MAAR NOOIT!!

Koolhoven zei:
Echt jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat kuren een schoonheidsbehandeling is om effe een keer stoer naar het strand te gaan ofzo. Ik heb echt zoveel mensen zien komen en gaan die dachten effe met 1 kuurtje klaar te zijn. Helaas zijn het ook deze jongens die bij de dokter zitten met last van zware bijwerkingen.

Ik zal je niet zeggen van doe het niet wees verstandig want dat moet je allemaal zelf weten. Maar als je van plan bent om 1 keer een kuur te doen gun jezelf dan in ieder geval de tijd om wat verstandigs in elkaar te zetten

Volledig akkoord, maar hij is tenminste geen zo`n "oral only"-guy. Hij wil tenminste al prikken in zijn eerste kuur, en dat krijgt bij mij al wat respect. :thumbs:

BigFil zei:
Als hij meteen hard wil gaan, dan stel ik dit voor :

Kuur:
Week 1-4 25mg Dbol
Week 1-10 500mg test enthanaat
Week 1-10 200 mg Deca
Week 4-10 25 mg Proviron ED

Nakuur:
Week 10-11 2500IE HCG (om vijf dagen )
Week 12-13 1500IE HCG (om vijf dagen)
Week 12-13 40mg Novaldex
Week 14 25 mg Novaldex
Week 15 20 mg Novaldex
+ creatine

Proviron er echt wel insmijten want test+deca+dbol lijkt me een kwekerij voor b*ch tits. Zelf zou ik er die deca niet inhouden, maar elk zijn zin. Dit moet hard genoeg zijn :)

EN ZEKER NOLVADEX BIJ DE HAND HOUDEN, JE WEET MAAR NOOIT!!

Ik zou de proviron laten voor wat het is,
en 25mg dianabol per dag verhogen tot 35mg per dag.
Maar algemeen lijkt het me een uitstekende kuur.

Week 14 25 mg Novaldex
Week 15 20 mg Novaldex

waarom dit?

Hoe wil je trouwens 25 mg nolva nemen?? Naar mijn weten zijn de meeste gedoseerd op 20 mg. per tab. Alleen generieke merken misschien 10.

Mbt. tot de nakuur, zet nooit meer dan 500 iu HCG per keer, anders doet het meer goed dan kwaad, desnoods 2x per week 500 iu, maar nooit meer dan 500 per keer. Ik zou ook gaan voor 3-4 weken 40 mg. en dan nog 3-5 weken 20 mg. nolva.

Ook zou ik zelf de deca vervangen voor EQ. Een sneller herstel dan deca en je krijgt er aanzienlijk meer eetlust van en het geeft minder vocht als deca. Maar het is hoeveel waarde je aan evt. kids aan de toekomst hecht.

soulreaver zei:
Hoe wil je trouwens 25 mg nolva nemen?? Naar mijn weten zijn de meeste gedoseerd op 20 mg. per tab. Alleen generieke merken misschien 10.

GS heeft die van 10mg en die kun je best breken en zodoende de helft nemen.

soulreaver zei:
Mbt. tot de nakuur, zet nooit meer dan 500 iu HCG per keer, anders doet het meer goed dan kwaad, desnoods 2x per week 500 iu, maar nooit meer dan 500 per keer. Ik zou ook gaan voor 3-4 weken 40 mg. en dan nog 3-5 weken 20 mg. nolva.

Waarom plotseling slechts 500 iu per keer?? Dergelijke opmerkingen lees ik ook op Amerikaanse boards (o.a. Elite), maar een Big Cat zou zelfs 3000 IU/week HCG spuiten (zie o.a. de Sane cycle)

soulreaver zei:
Ook zou ik zelf de deca vervangen voor EQ. Een sneller herstel dan deca en je krijgt er aanzienlijk meer eetlust van en het geeft minder vocht als deca. Maar het is hoeveel waarde je aan evt. kids aan de toekomst hecht.

Zelf zit ik nu aan de eq en van de toegenomen eetlust merk ik maar weinig en de kg`s zullen eerder komen van de test dan de eq. Moet er wel bijvertellen dat de eq van GS is, en die heeft nu ook geen zo`n schitterede reputatie met dit product.

hehe soulreaver, dat bedoelde ik ook. Beetje raar, die 25 mg. Gewoon 40-20-20 doen toch? in een zwaardere kuur nog een week 40 ervoor, maar dit is niet een zware.
soulreaver zei:
Mbt. tot de nakuur, zet nooit meer dan 500 iu HCG per keer, anders doet het meer goed dan kwaad, desnoods 2x per week 500 iu, maar nooit meer dan 500 per keer
meer kwaad dan goed that is...
maar hoe wil je dan aan doses komen die BC voorschrijft, dit is wel eens 2500/5dagen toch?
:dunno:

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm....nog steeds verwarrend....moet misschien wat andere dingen toelichten.
Ik had graag nog wat kids gehad als ik ouder ben zonder 4 benen enzo en nog iets anders waar ik echt helemaal geen zin in heb is acne. Heb besloten om toch maar wat lichter te gaan en kijken hoe dat gaat en dan kan het altijd nog zwaarder in een eventuele 2e kuur. Dus dan heb ik het over Sustanon 250mg per week met 200mg Deca of EQ ofzo...

Wat zou met deze gedachtes dan een goede keus zijn?

Hehe type jij maar es 'EQ' of 'Boldenon' in op de sreach-option.
Als je echt geen acné wlit: Neem dan helemaal geen steroiden. Steroiden zijn chemische afgeleiden van het mannelijke hormoon Testosteron en veroorzaken dus, in meerdere of mindere mate, PUISTEN :)

ik ben trouwens van plan om deze kuur pas op zijn vroegst in maart ofzo te nemen of in de zomer. Maar ik vergaar vast zoveel mogelijk informatie zodat ik er straks helemaal klaar voor ben en ik die laatste kilo's nog uit mijn natuurlijke lijf weet te persen. Dus "even snel voor het strand" is er voor mij niet bij Koolhoven :kiss:

Ok dbc01....dat zal ik dan maar voor lief nemen...ik hoor trouwens toch vaak genoeg dat mensen er vrijwel geen of bijna geen last van hebben. Wanneer is dat trouwens het ergst...tijdens de kuur of vlak erna?

Er zijn mensen die het tijdens hun kuur krijgen maar meestal komt het erna, als het lichaam de zooi gaat 'opruimen'. Dan hou je 1-3 maanden een paar nette krater-schouders en dito rug, ik heb er zelf nu nóg last van....:(

Allereerst, ik zou geen generieke nolva nemen, werkelijk het deed bij mij helemaal niks tegen gyno, zelfs 100 mg. per dag deed niks, ik nam 2 dagen 40 mg. van astra zeneca en het was weg. neem zoveel mogelijk de originele producten en zo min mogelijk generieke producten.

Recent onderzoek met mbt. HCG laat zien dat grote hoeveelheden HCG ineens meer kwaad doen als goed, het kan zorgen voor, zoals de amerikanen dat zo mooi noemen, leydig's cell desensitization. kom zo effe niet op de vertaling. dat is het lastige als al je info in het engels is. Bovendien kunnen kleine dosissen HCG tijdens de kuur BPH voorkomen en zelfs gyno is op die wijze te voorkomen, hetzij indirect.

waarom zitten bodybuilders nooit onder de puisten?? Ik heb Arny of Ronni nog nooit met een puist gezien

@Soulreaver: Ik heb me altijd al kritisch opgesteld biij mensen die in of na hun kuur ineens 2 weken lang 2500IU om de dag gaan HCG zetten; alsof het lichaam behoefte heeft aan een kernaanval van dat middel.
Ik heb in mijn laatste (aardig zware) kuur ook maar 2 shots gezet in het midden van de kuur met 1500IU en 2 er vlak na. En zeker in mijn kuur hielp het al na het eerste shot, echt errg prettig! :)

dbc01 zei:
@Soulreaver: Ik heb me altijd al kritisch opgesteld biij mensen die in of na hun kuur ineens 2 weken lang 2500IU om de dag gaan HCG zetten; alsof het lichaam behoefte heeft aan een kernaanval van dat middel.
Ik heb in mijn laatste (aardig zware) kuur ook maar 2 shots gezet in het midden van de kuur met 1500IU en 2 er vlak na. En zeker in mijn kuur hielp het al na het eerste shot, echt errg prettig! :)

Ik gebruik profasi enkel in het midden van de kuur om de verkleining
van de testes te beperken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven