XXL Nutrition

Kerel van PhysiquesOfGreatness natty ?

• Topic Starter Topic Starter
dan neem ik morgen mijn parkiet mee tijdens het squaten.
Raamsticker_427_parkiet_op_rolschaatsen__02.jpg

Elk beetje knap utube fysiek is niet natty. op kali muscle na dan natuurlijk. :D

Hmm beetje jammer dit mensen. Men kent Chris Jones niet en kijkt 1 seconde naar zijn foto of filmpjes en beweert direct dat hij niet naturel is. Als je Chris Jones vanaf het begin af aan gevolgd had weet je dat hij naturel is. Hij staat voor de naturel community en ik geloof dit. Swol neard ook niet natty? Alsjeblieft kerel laat me niet lachen.

Als er 2 personen op youtube claimen naturel te zijn dan zijn het wel Swole nerd en Chris Jones. Ja Chris Jones ziet er op zijn top bijna niet meer als naturel uit. Maar kijk even waar hij vandaan komt en wat hij er voor gedaan heeft dit te bereiken.

Hmm beetje jammer dit mensen. Men kent Chris Jones niet en kijkt 1 seconde naar zijn foto of filmpjes en beweert direct dat hij niet naturel is. Als je Chris Jones vanaf het begin af aan gevolgd had weet je dat hij naturel is. Hij staat voor de naturel community en ik geloof dit. Swol neard ook niet natty? Alsjeblieft kerel laat me niet lachen.

Als er 2 personen op youtube claimen naturel te zijn dan zijn het wel Swole nerd en Chris Jones. Ja Chris Jones ziet er op zijn top bijna niet meer als naturel uit. Maar kijk even waar hij vandaan komt en wat hij er voor gedaan heeft dit te bereiken.
Kali Muscle traint ook al jaren en is natty.

Snap niet dat er zoveel mensen denken dat je door jaren trainen een dik fysiek krijgt(tussen de comments bij tavi en al die zooi). Alsof groei liniear is of zo.

Ik snap dat ook nooit, als iemand natty claimt gewoon geloven klaar

Ik snap dat ook nooit, als iemand natty claimt gewoon geloven klaar
Dan is het vaak 'He busts his ass of in the gym for years and eats well, you're just jealous'. Alsof je door 10 jaar trainen het dubbele aan progressie boekt dan 5 jaar of zo. De eerste paar jaren heb je wel zo'n beetje alles er uit, de volgende jaren zal geen significant verschil maken.

Ronnie Coleman was ook natty op zijn 14 de. Off topic: hoop dat hij snel hersteld van zijn operatie.

• Topic Starter Topic Starter

kerel ziet er ook wel ziek uit.
hoe kan die kerel altijd zo droog blijven en toch gainen.

Tren clen en trainen als een beachboy nicht:D

Terug
Naar boven