- Waardering
- 8.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu borst en rug allebei 7 sets x 8 reps.Nu heb je nog steeds meer borst dan rug. Ik hoop dat je weet dat er toch een aanzienlijk verschil zit in aantal spieren/grootte en functies bij borst en rug en dat je schema daarom niet logisch is.
Dit gaat em niet worden denk ik, dit schema is nog makkelijker en meer geschikt voor beginners dan het schema van het laatste half jaar bij mij. Veel minder volume dusPersoonlijk zou ik dit gaan volgen.
Upper A
Bench 3x5
Barbellrow 3x5
Incline bench 3x8
Chin ups 3x8
Tricep+bicep 2x10
Lower a
Squat 3x5
Stiff leggen deadlift 3x5
Lunges barbell/dumbell 3x10
Buik 2x15
Upper b
Standing overheadpress 3x5
Chin ups 3x5
Dumbell bench of closegrip bench 3x8
One arm dumbellrow 3x8
Tricep+bicep 2x10
Lower b
(Front)Squat 3x5
Conventional deadlift 1x5
Goodmornings 3x8
Buik 2x15
Beginner en eigenwijs, zijn al tig goede schema's langsgekomen en mister danoontje wil alleen maar meer volumeeeeeJe hebt duidelijk te weinig kennis om een eigen schema te maken. Volg het advies van een van deze heren nou gewoon. Eigenwijs doen, gaat je echt niet helpen.
Trouwens... Je bent waarschijnlijk nog een beginner.
na meer dan n jaar te trainen noem je toch niet echt een beginner? ik weet dat er genoeg goede schemas zijn langsgekomen, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet na n half jaar n schema te hebben gevolgt, bij het volgende schema minder volume te gaan gebruikenBeginner en eigenwijs, zijn al tig goede schema's langsgekomen en mister danoontje wil alleen maar meer volumeeeee
na n jaar, anderhalf jaar te trainen noem je toch niet echt een beginner? ik weet dat er genoeg goede schemas zijn langsgekomen, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet na n half jaar n schema te hebben gevolgt, bij het volgende schema minder volume te gaan gebruiken
Wat RFFNCK zegt, en daarnaast zijn die eerder genoemde schema's perfect. Ze bevatten alle spiergroepen en zitten het herstel niet in de weg, dat van jou is sowieso overkill. Je bent geen IFBB pro die enorm veel AAS gebruikt.na meer dan n jaar te trainen noem je toch niet echt een beginner? ik weet dat er genoeg goede schemas zijn langsgekomen, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet na n half jaar n schema te hebben gevolgt, bij het volgende schema minder volume te gaan gebruiken
na meer dan n jaar te trainen noem je toch niet echt een beginner? ik weet dat er genoeg goede schemas zijn langsgekomen, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat je niet na n half jaar n schema te hebben gevolgt, bij het volgende schema minder volume te gaan gebruiken