MuscleMeat

Aankondiging Keuze sponsor (met poll)

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 82
  • Weergaven 7K
  • Volgers 26

Wat heeft jouw voorkeur als sponsor in 2016?


  • Totaal stemmers
    114
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

bbnl bumpersticker.
Zoiets?

image.jpg

image.aspx.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja. Best grappig niet?

Vroeger reden ze hier wel met dat soort achterraam stickers rond.
 
Geen idee of er hier veel interesse zou zijn om ze op de auto of motor te kleven, ze zijn iig makkelijk te maken en gratis te verdelen via een sponsor bij leveringen.
 
Zou het nooit op mijn auto plakken. Zelfde als stickers met flammen of een tribal.
 
Alles behalve die laffe honden van Bodylab, die kan je toch niet meer serieus nemen lijkt me?
Ze hebben ons maanden links laten liggen.
 
Kleding zou wel tof zijn inderdaad. Maar dan meer een casual / representatieve kleding style.
 
Zou het nooit op mijn auto plakken. Zelfde als stickers met flammen of een tribal.
Ja ben ook bang dat het niet meer van deze tijd is. Tenzij je in de US woont misschien.
 
Dbb kleding, subtiel logotje of text. :cool:
 
Ja ben ook bang dat het niet meer van deze tijd is. Tenzij je in de US woont misschien.
Ja of in een golf 2004 rijdt. Met een demper die scheef hangt en stikkers op je raam die zeker 9 pk meer geven:p
 
Hoogvliet. En dan korting op eten. Denk dat de meeste hier er mee wel tevreden zullen zijn. Niet normaal wat ik wekelijks uitgeef bij hun voor me voeding.
 
Sportsnuts is misschien wel een aardige. Zeer tevreden met de kwaliteit en qua prijs zitten ze ook goed.
 
Hoogvliet. En dan korting op eten. Denk dat de meeste hier er mee wel tevreden zullen zijn. Niet normaal wat ik wekelijks uitgeef bij hun voor me voeding.

Geen Hoogvliet hier in het zuiden
 
Sportpoeders? erg handig om zelf goedkoop losse ingredienten te kopen.
 
Hoogvliet ook niet in het Noord/Oosten.
 
Back
Naar boven