AndroidHealthClinic

Verkiezing nieuwe moderator voor dit subforum

Peiling Peiling Wie is volgens jou het meest geschikt om moderator van deze sectie te worden?

• Galen

Stemmen: 38 25,3%
  • meaantje

Stemmen: 12 8,0%
  • Skatermarvin

Stemmen: 13 8,7%
  • Pleurklaat

Stemmen: 32 21,3%
  • tymboo

Stemmen: 21 14,0%
  • Bosshogg

Stemmen: 4 2,7%
  • wwe

Stemmen: 2 1,3%
  • yvn

Stemmen: 0 0,0%
  • TheWasp

Stemmen: 12 8,0%
  • diaephi

Stemmen: 23 15,3%
  • StickySteeez

Stemmen: 9 6,0%
  • ijzer

Stemmen: 15 10,0%
  • Bosco55555

Stemmen: 1 0,7%
  • pol0100

• svenrpb

Stemmen: 4 2,7%
  • Joopie

• lloydatoni

Stemmen: 15 10,0%
  • Zeenius

Stemmen: 14 9,3%
  • euphorea

• sanca

Stemmen: 30 20,0%
  • IRONSLAVE

Stemmen: 3 2,0%
  • Marc100

• Rambo1

• Minotaures

Stemmen: 5 3,3%
  • Cools

Stemmen: 6 4,0%
  • Robke78

Stemmen: 6 4,0%
  • Chreiz

• Ik stem niet mee / geen mening

Stemmen: 22 14,7%

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
jij bent ceo 10k a day toch? Schrijft boeken etc

Maar als je het leuk vind om te doen be my guest :cool"

heb je dat zelf nog niet door?

[rage]Ach ik geniet van lui die misgunnen. Als ik maar sterker ben/wordt interesseert het mij geen f**k! Vooral die misgunners ga ik hard aanpakken op meets bereid je maar vast voor op de nederiglaag modus. (Jij niet persoonlijk bedoeld).[/rage]

:roflol:

[rage]Ach ik geniet van lui die misgunnen. Als ik maar sterker ben/wordt interesseert het mij geen f**k! Vooral die misgunners ga ik hard aanpakken op meets bereid je maar vast voor op de nederiglaag modus. (Jij niet persoonlijk bedoeld).[/rage]
Ik denk dat meaantje refereert naar:

Afmaken zeg ik al de hele tijd moet je kijken wat voor t*ring tuig het is. Nu nog zulke opstootjes straks aanslagen.

Afmaken die mossels kanslozen

Heerlijk is het toch om vuurtjes op te stoken :D

ijzer goede lifstingstats, sterker dan 99% van dbb easily

@Galen heeft wel wat beters met zn tijd te doen dan beetje dbb te gaan lopen moderen of niet :roflol:
@tymboo heeft aangegeven niet eens te willen
@diaephi heeft aangegeven het ook veel te druk te hebben
@Zeenius lift niet eens (srs)
@ijzer is niet echt geliefde poster in deze sectie om op zn zachtst gezegd

just my 2 cents. Dan blijven er nog maar weinig mensen over die veel stemmen hebben gekregen.

Precies @meaantje je slaat de spijker op z'n kop. DBB wil een moderator die voor hen vecht, niet een bende falende posters die tegen elkaar en iedereen vechten. Al die leden zullen ongeschikt zijn en alleen maar hun macht misbruiken, omdat ze geen eer en geen zelfcontrole hebben. Triest.

Ik zal die moderator van de leden en voor de leden zijn. Je kan me altijd wakkermaken met een PM, zelfs op dinsdagmiddag 12:00!

#Joopie2016
#VoteJoopie

Precies @meaantje je slaat de spijker op z'n kop. DBB wil een moderator die voor hen vecht, niet een bende falende posters die tegen elkaar en iedereen vechten. Al die leden zullen ongeschikt zijn en alleen maar hun macht misbruiken, omdat ze geen eer en geen zelfcontrole hebben. Triest.

Ik zal die moderator van de leden en voor de leden zijn. Je kan me altijd wakkermaken met een PM, zelfs op dinsdagmiddag 12:00!

#Joopie2016
#VoteJoopie

"die" moderator"

Turk confirmed

Ben jij OT/ozgur toevallig?

Een mod moet vooral serieus te nemen zijn en de helft van DBB is een troll, de andere helft kampt met anger management issues. Het handjevol dat resteert heeft geen interesse.
Daarom stel ik mezelf bij deze beschikbaar. Ik zal jullie goed dienen! In skeletto we trust.

MAJOR ANNOUNCEMENT.

De campagne van @Joopie doet een zeer belangrijke aankondiging. Iedereen dient dit te lezen, leden die al gestemd hebben worden gewezen op dat zij nog hun stem kunnen veranderen ten gunste van @Joopie

Wanneer gekozen als moderator, zal @Joopie niet alleen GRATIS AAS aanbieden aan alle actieve leden van de PL/S/G sectie. Ook krijgen alle leden toegang tot SEKS met de vrouwelijke leden @HillR @natty87 @SP1988 en @Zeenius (formerly know as Gayboy). Geweldig!

#PLSGPrimary
#Joopie2016
#MakeDBBGreatAgain
#VoteJoopie
Toegang tot seks en dan voeg je niet even de powerlifter toe? @Hell93

In, heb op wesp, lloyda en pleur gestemd.

"die" moderator"

Turk confirmed

Ben jij OT/ozgur toevallig?
Geen Turk, ik ben geen Turk, ok? De Turkse normen en waarden hangen samen met de islam en dictator Erdogan. Ik hou niet van islam en vieze dictators. Ik hou van Westerse Waarden en van vrijheid. #fuckerdogan

Toegang tot seks en dan voeg je niet even de powerlifter toe? @Hell93

Hell verschaft zich wel toegang tot jou. Brr

Ik had @Hell93 inderdaad al eerder kunnen bevestigen, maar ik was nog in onderhandeling met @TaraSmit en nu ik beide endorsements binnen heb kan ik namens #Joopie2016 bekend maken dat ze een GANGBANG gaan geven voor alle members die op mij gestemd hebben, of ik de nominatie nu binnensleep of niet! De eerste GANGBANG met @Hell93 en @TaraSmit zal plaatsvinden op zaterdag 7 mei in het Okura in Amsterdam. And let me tell you, Tara is echt een toppertje!

Foto van van de week:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen Turk, ik ben geen Turk, ok? De Turkse normen en waarden hangen samen met de islam en dictator Erdogan. Ik hou niet van islam en vieze dictators. Ik hou van Westerse Waarden en van vrijheid. #fuckerdogan

Ik had @Hell93 inderdaad al eerder kunnen bevestigen, maar ik was nog in onderhandeling met @TaraSmit en nu ik beide endorsements binnen heb kan ik namens #Joopie2016 bekend maken dat ze een GANGBANG gaan geven voor alle members die op mij gestemd hebben, of ik de nominatie nu binnensleep of niet! De eerste GANGBANG met @Hell93 en @TaraSmit zal plaatsvinden op zaterdag 7 mei in het Okura in Amsterdam. And let me tell you, Tara is echt een toppertje!
Jouw grote vriendin Gayboy is ook Moslim he

Trouwens, en @Banana dan? Heb je haar glutes niet gezien? Zo hnnnngggggggggg dat het ook wel de anabool van de natuur te noemen is, wanneer je het ziet vliegt je testosterono de lucht in.

Een mod moet vooral serieus te nemen zijn en de helft van DBB is een troll, de andere helft kampt met anger management issues. Het handjevol dat resteert heeft geen interesse.
Daarom stel ik mezelf bij deze beschikbaar. Ik zal jullie goed dienen! In skeletto we trust.
Pfffff lol, forget it, mooi niet. Ik wil hier publiekelijk bezwaar tegen maken. Als jij je beschikbaar gaat stellen om de positie van moderator te bekleden dan kan ik dat ook wel gaan doen. Als ik toch eens de kans kreeg... Ik mag dan wel een troll zijn maar ik ben altijd beleefd en beschaafd geweest op dbb. Ja, en kijk, je zegt een mod moet vooral serieus te nemen zijn. Man man man, ik vind dat je dan net zo goed in een bejaardenhuis kan gaan zitten. Misschien kun je die serieuze leden beter onder de grond stoppen dan krijgen ze rust. Ik kan net zo goed orde houden als BigT of leden die jij als serieus en waardig ziet. Ja, ik weet natuurlijk dat als ik mij kandidaat zou stellen dat veel leden mij op die positie willen hebben, maar helaas. Ik heb d'r geen zin aan. :D Ik vind dat Galen op die positie thuishoort als hij dat wil.

En voor al die serieuze leden.... Wees blij dat er trollen zijn om nog wat leven in de brouwerij te brengen. Ik begrijp wel dat het niet altijd even fijn is, maar.... Blijf alsjeblieft in die PL sectie waar geen glimlach uitkomt en stop zo snel mogelijk met het liften van stenen. Je zou toch moeten weten dat als je geen lekker wijf bent, het ook weinig zin heeft om een log bij te houden. Life is short, troll more. Ja, ik weet dat ik mijzelf niet populair maak met deze opmerkingen maar zo denk ik er nu eenmaal over. Men zou nu zo zachtjes aan moeten weten dat ik overal maling aan heb. De oorlog tegen de trollen zullen jullie toch niet winnen. Aah ja, even mijn handtekening aandragen: I promise that my work will continue. You think it's over now Angelus is dead. It's not over, the games have just begun.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Trench nieuw acc ?

Pfffff lol, forget it, mooi niet. Ik wil hier publiekelijk bezwaar tegen maken. Als jij je beschikbaar gaat stellen om de positie van moderator te bekleden dan kan ik dat ook wel gaan doen. Als ik toch eens de kans kreeg... Ik mag dan wel een troll zijn maar ik ben altijd beleefd en beschaafd geweest op dbb. Ja, en kijk, je zegt een mod moet vooral serieus te nemen zijn. Man man man, ik vind dat je dan net zo goed in een bejaardenhuis kan gaan zitten. Misschien kun je die serieuze leden beter onder de grond stoppen dan krijgen ze rust. Ik kan net zo goed orde houden als BigT of leden die jij als serieus en waardig ziet. Ja, ik weet natuurlijk dat als ik mij kandidaat zou stellen dat veel leden mij op die positie willen hebben, maar helaas. Ik heb d'r geen zin aan. :D Ik vind dat Galen op die positie thuishoort als hij dat wil.

En voor al die serieuze leden.... Wees blij dat er trollen zijn om nog wat leven in de brouwerij te brengen. Ik begrijp wel dat het niet altijd even fijn is, maar.... Blijf alsjeblieft in die PL sectie waar geen glimlach uitkomt en stop zo snel mogelijk met het liften van stenen. Je zou toch moeten weten dat als je geen lekker wijf bent, het ook weinig zin heeft om een log bij te houden. Life is short, troll more. Ja, ik weet dat ik mijzelf niet populair maak met deze opmerkingen maar zo denk ik er nu eenmaal over. Men zou nu zo zachtjes aan moeten weten dat ik overal maling aan heb. De oorlog tegen de trollen zullen jullie toch niet winnen. Aah ja, even mijn handtekening aandragen: I promise that my work will continue. You think it's over now Angelus is dead. It's not over, the games have just begun.

Jij een troll? Upgrade je skills man, veel te serieuze post.

]
Wacht wat?

Al die fucked up posts van je waren allemaal een trol? :(

wow

Zo'n communicatief sterke, volwassen, beheerste, kalmerende, onafhankelijke, neutrale, gezaghebbende, aanwezige post die ook nog eens doet vermoeden dat jij een teamspeler bent die toch onafhankelijk kan optreden met redelijke tot goede kennis van krachtsport!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven