Pfffff lol, forget it, mooi niet. Ik wil hier publiekelijk bezwaar tegen maken. Als jij je beschikbaar gaat stellen om de positie van moderator te bekleden dan kan ik dat ook wel gaan doen. Als ik toch eens de kans kreeg... Ik mag dan wel een troll zijn maar ik ben altijd beleefd en beschaafd geweest op dbb. Ja, en kijk, je zegt een mod moet vooral serieus te nemen zijn. Man man man, ik vind dat je dan net zo goed in een bejaardenhuis kan gaan zitten. Misschien kun je die serieuze leden beter onder de grond stoppen dan krijgen ze rust. Ik kan net zo goed orde houden als BigT of leden die jij als serieus en waardig ziet. Ja, ik weet natuurlijk dat als ik mij kandidaat zou stellen dat veel leden mij op die positie willen hebben, maar helaas. Ik heb d'r geen zin aan.

Ik vind dat Galen op die positie thuishoort als hij dat wil.
En voor al die serieuze leden.... Wees blij dat er trollen zijn om nog wat leven in de brouwerij te brengen. Ik begrijp wel dat het niet altijd even fijn is, maar.... Blijf alsjeblieft in die PL sectie waar geen glimlach uitkomt en stop zo snel mogelijk met het liften van stenen. Je zou toch moeten weten dat als je geen lekker wijf bent, het ook weinig zin heeft om een log bij te houden. Life is short, troll more. Ja, ik weet dat ik mijzelf niet populair maak met deze opmerkingen maar zo denk ik er nu eenmaal over. Men zou nu zo zachtjes aan moeten weten dat ik overal maling aan heb. De oorlog tegen de trollen zullen jullie toch niet winnen. Aah ja, even mijn handtekening aandragen:
I promise that my work will continue. You think it's over now Angelus is dead. It's not over, the games have just begun.