- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat moet ik doen om lid te worden
Ik werk geeneens full-time omdat ik daar te lui voor ben

Met een klein kijkje tussen de postgeschiedenis kun je de helft al wel wegstrepenHoezo overduidelijk, denk je dat ik hier van elke gebruiker in de PL sectie een heel dossier heb oid? Maar wil je aub geen grap maken van serieuze topics dan in de toekomst...
. Het begon overigens al bij de eerste post met Galen
Test n Tren?
EzkatkaWat mij betreft moet een mod toch minimaal wel altijd en op elk moment 200 + kunnen squatten.
Gelukkig maar al die phm lui zijn partijdig en zware vriendjespolitiek. Een van hun mod zou betekenen dat binnen een maandje de hele PL sectie phm only is
Je had je frustratie ook eens kunnen uiten toen je een keer kwam trainen. Of naja, trainen, what the f**k het ook was dat je daar stond te doen.

haha iets van 2,5 jaar geleden erbij halen terwijl ik toen uberhaupt al een half jaar niet meer trainde.
Maar goed, zoiets ouds erbij halen geeft nu al helemaal aan wat een stel balhaartjes jullie zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is vanmzelf :'(
Ook krijgen alle leden toegang tot SEKS met @Zeenius (formerly know as Gayboy). Geweldig!
Allemaal leuk en aardig, maar wat is het percentage van haar batterij?
Wat? cliffs?Je had je frustratie ook eens kunnen uiten toen je een keer kwam trainen. Of naja, trainen, what the f**k het ook was dat je daar stond te doen.