Fitness Seller

Verkiezing nieuwe moderator voor dit subforum

Peiling Peiling Wie is volgens jou het meest geschikt om moderator van deze sectie te worden?

• Galen

Stemmen: 38 25,3%
  • meaantje

Stemmen: 12 8,0%
  • Skatermarvin

Stemmen: 13 8,7%
  • Pleurklaat

Stemmen: 32 21,3%
  • tymboo

Stemmen: 21 14,0%
  • Bosshogg

Stemmen: 4 2,7%
  • wwe

Stemmen: 2 1,3%
  • yvn

Stemmen: 0 0,0%
  • TheWasp

Stemmen: 12 8,0%
  • diaephi

Stemmen: 23 15,3%
  • StickySteeez

Stemmen: 9 6,0%
  • ijzer

Stemmen: 15 10,0%
  • Bosco55555

Stemmen: 1 0,7%
  • pol0100

• svenrpb

Stemmen: 4 2,7%
  • Joopie

• lloydatoni

Stemmen: 15 10,0%
  • Zeenius

Stemmen: 14 9,3%
  • euphorea

• sanca

Stemmen: 30 20,0%
  • IRONSLAVE

Stemmen: 3 2,0%
  • Marc100

• Rambo1

• Minotaures

Stemmen: 5 3,3%
  • Cools

Stemmen: 6 4,0%
  • Robke78

Stemmen: 6 4,0%
  • Chreiz

• Ik stem niet mee / geen mening

Stemmen: 22 14,7%

• Totaal stemmers
    150
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx voor de stem :D

• Like
Waarderingen: mat
Hoezo overduidelijk, denk je dat ik hier van elke gebruiker in de PL sectie een heel dossier heb oid? Maar wil je aub geen grap maken van serieuze topics dan in de toekomst...
Met een klein kijkje tussen de postgeschiedenis kun je de helft al wel wegstrepen:p. Het begon overigens al bij de eerste post met Galen:o

Wat mij betreft moet een mod toch minimaal wel altijd en op elk moment 200 + kunnen squatten.

200lbs np

Gelukkig maar al die phm lui zijn partijdig en zware vriendjespolitiek. Een van hun mod zou betekenen dat binnen een maandje de hele PL sectie phm only is

Je had je frustratie ook eens kunnen uiten toen je een keer kwam trainen. Of naja, trainen, what the f**k het ook was dat je daar stond te doen.

MAJOR ANNOUNCEMENT.

De campagne van @Joopie doet een zeer belangrijke aankondiging. Iedereen dient dit te lezen, leden die al gestemd hebben worden gewezen op dat zij nog hun stem kunnen veranderen ten gunste van @Joopie

Wanneer gekozen als moderator, zal @Joopie niet alleen GRATIS AAS aanbieden aan alle actieve leden van de PL/S/G sectie. Ook krijgen alle leden toegang tot SEKS met de vrouwelijke leden @HillR @natty87 @SP1988 en @Zeenius (formerly know as Gayboy). Geweldig!

#PLSGPrimary
#Joopie2016
#MakeDBBGreatAgain
#VoteJoopie

Je had je frustratie ook eens kunnen uiten toen je een keer kwam trainen. Of naja, trainen, what the f**k het ook was dat je daar stond te doen.

haha iets van 2,5 jaar geleden erbij halen terwijl ik toen uberhaupt al een half jaar niet meer trainde.

Maar goed, zoiets ouds erbij halen geeft nu al helemaal aan wat een stel balhaartjes jullie zijn :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wie op mij stemt krijgt karma
Groetjes marc

• Like
Waarderingen: Inb4
Die 0,8 % zijn van mij afkomstig :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven