XXL Nutrition

kickstart wielrenner

Nu opeens wel een kuur. Zou dan ook kijken naar bold only of bold met ongeveer 100mg test maar wel bedenken dat bold erg lang detecteerbaar is. Als je over een jaar wel in een categorie komt met detectie zou dat een probleem kunnen geven. Weet detectie tijd niet uit mijn hoofd maar is lang. Die kuur geeft je droge massa, meer rode bloedcellen en een hogere hematocriet waarden. Indirect het epo effect dus.....maar dat pas na een tijd want kuur 14-20 weken. (ik blijf het competitie vervalsing vinden maar dat is niet mijn pakkie aan dus geef toch maar advies)

Anavar tussen de 50-100mg voor 4-6 weken zou ook kunnen. Ik zou echter voor bold only gaan.

Het enige wat ik weet dat echt helpt en helpt op de korte termijn naast extreem dure en lastig te verkrijgen EPO, bij duursport is de hele dag door carbloaden met insuline een paar dagen voor een wedstrijd. Koolhydraten gaan veel sneller en in veel grotere hoeveelheden in de spieren. Het nut van extreem veel carbloaden hoef ik een wielrenner neem ik aan niet uit te leggen. Neem dan geen insuline tijdens de wedstijd, dat is te risicovol voor een hypo. Eigenlijk moet je dit met begeleiding doen en trainingspartners moeten weten wat te doen als je hypo gaat. Wat het is en hoe te handelen.....en altijd druivesuiker + voedsel mee, zeker 100gram in een flesje water opgelost! Als je kortwerkende insuline neemt is het nauwelijks tot niet detecteerbaar. Let op dit is HEEL risicovol. Hier kan je dood aan gaan als je fouten maakt/pech hebt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
indien bold only , hoeveel mg per dag ? en hoe over de dag doseren ? en var ?

indien bold only , hoeveel mg per dag ? en hoe over de dag doseren ? en var ?

Bold injecteer je 1x per week minimaal 14 weken vind ik en ik zou als wielrenner 400-500mg doen. Je hebt bold van 300mg/ml in 20ml vials, van de Chinees zeggen we dan omdat we geen namen mogen noemen en vele wel weten wat de Chinees is. Var elke dag tussen de 50-100mg, dichterbij de 100 dan de 50 is mijn mening. Ik zou in 2x doseren.

Terug
Naar boven