MuscleMeat

Kijk dit zodat je straks keihard kan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Kom op mensen.

Als jullie dit soort beelden zien dan neig je er toch naar om op die plek op die tijd daar te zijn?

of zijn jullie ook van die laffe andere kant op kijkers als de zoveelste oma weer neergehoekt wordt waarna haar tas wordt weggegrepen.

Heeft btw niets met badass of iets te maken.

iPhone kan je toch gewoon tracken?

DBB Knokploeg we hebben een klusje

Kom op mensen.

Als jullie dit soort beelden zien dan neig je er toch naar om op die plek op die tijd daar te zijn?

of zijn jullie ook van die laffe andere kant op kijkers als de zoveelste oma weer neergehoekt wordt waarna haar tas wordt weggegrepen.

Heb gelukkig nooit in deze situatie gestaan, woon dan ook niet in rotterdam/amsterdam en omstreken.
Ik weet niet hoe ik zou handelen, als ik ze hard dwarf had ik wel iets gezegd denk ik :o

inbe4e-hero

Ze raken dat gastje geen eens man. Pff wat een gezeik

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 19:40 ----------

Kom op mensen.

Hahaha gast doe niet zo zielig :roflol:

Wat vindt jij zielig aan mijn post dan gast.

Alsof die gasten er wat aan kunnen doen, dat onze immigratie-regelingen en aanpak van probleemjongeren niet goed is. Dan word je vanzelf gevormd zoals zij nu zijn. Zoek de schuld eerder bij de politiek, deze jongens proberen gewoon een bestaan op te bouwen.

:roflol:

Geloof je het zelf?

Kom op mensen.

Nja zou er in mijn eentje niet veel tegen kunnen doen 3 mensen vooral niet als ze messen bij zouden hebben.. Word er wel agressief en opgefokt van k*nkerlijers dat het zijn

Alsof die gasten er wat aan kunnen doen, dat onze immigratie-regelingen en aanpak van probleemjongeren niet goed is. Dan word je vanzelf gevormd zoals zij nu zijn. Zoek de schuld eerder bij de politiek, deze jongens proberen gewoon een bestaan op te bouwen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jy moet 1 van die 3 gastjes zijn ???

Kijk eens verder dan je neus lang is

Nouja bij Ruud weet je nooit of hij sarcastisch is of dat hij het meent dus daarom probeer ik er niet al te veel in te trappen;)

Beetje jammer al die racistische reacties, ik train zelf in een gym waar 95% buitenlands is en daarvan ook een groot deel marokkaans, het zijn gewoon nette jongens. alleen worden dit soort gevallen natuurlijk opgeblazen door de media. Niet dat ik het voor ze opneem hoor, maar we hebben ook genoeg Hollands tuig.

tuig ruig tuigg gewoon pepperspray kopen en ze laten janken :)

Iphone die ze misschien voor 400 euro 2de hands kunnen verkopen, nou nou 130 euro de man. Pleeg je daarvoor zo'n laffe daad? Nog goed op de camera te zien ook dus ongetwijfeld dat ze gepakt worden.

Wat vindt jij zielig aan mijn post dan gast.

dat je jezelf zo opfokt over een paar straatjochies. Er gebeurt nauwelijks iets. Heb wel ergere dingen gezien. Gastjes die een schedel plattrappen op een stoeprand bijv. Dat doet dan nog enigsinds wat met je, wordt er niet kwaad van maar dan weet je dat het echte slechte mensen zijn. Dit zijn gewoon straatjochies die op het verkeerde pad zitten, vind de reacties overdreven fel.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:10 ----------

goeden troll

kijk die trap op 0:12 waardoor ie z'n slippers verliest

Jullie zijn echt niks gewend he

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 20:12 ----------

hij stemt d66

[Link niet meer beschikbaar]

just sayin :D

EricR ook. En dat was omdat ze met de afschaf van de langstudeerboete kwamen. Gaan we nu discrimineren op stemrechten.

Beetje jammer al die racistische reacties, ik train zelf in een gym waar 95% buitenlands is en daarvan ook een groot deel marokkaans, het zijn gewoon nette jongens. alleen worden dit soort gevallen natuurlijk opgeblazen door de media. Niet dat ik het voor ze opneem hoor, maar we hebben ook genoeg Hollands tuig.

Sowieso is de reactie echt buiten proportie. Er gebeurt nauwelijks iets en die gasten hier schreeuwen meteen moord en brand :roflol: ben je zelf niet veel beter imo.

Terug
Naar boven